Inlägg från: Anonym (Jaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaja)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 07:43:12 följande:
    Jag älskar när min sambo porrsurfar! Han blir härligt upphetsad o drar en runk vid datorn. Sen förför han mig o klarar av att hålla på längre ;) Sen älskar jag att kolla runt o onanera till de sidorna han kollat på, o sen är jag så kåt att jag suger o knullar honom tills han inte vet vad han heter ;) Ser bara positiva saker med porr nu ;)
    Kan inte du göra honom upphetsad menar du???
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 08:27:47 följande:
    Har inga problem att göra honom upphetsad! Men porr är en extra krydda ibland för att förgylla sexlivet! Precis som leksaker, sexiga underkläder, snuskiga sms mm! Förstår ärligt talat inte varför många kvinnor känner sig hotade av porr!
    Hotade??? Eh, nej! Varför skulle man det??

Du det låter verkligen som han behöver se andra nakna kvinnor för att ens ha sex med dig, läs vad du skrev!! Tycker inte du att det känns lite skruvat att det inte räcker att se på dig? Men han är kanske en av alla de män som inte tänder så värst mycket på sin frus kropp utan behöver ha nåt annat på näthinnan. Kanske han är avtrubbad av porren?

Jag är så jäkla nöjd med att min man tänder på mig och inte behöver nån annan krydda, det känns så himla bra!! Jag ger honom det han behöver!
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 08:44:09 följande:
    Det är långt ifrån alla gånger han kollar på porr innan vi har sex... O för den delen så kollar han på porr med tjejer som har liknande kropp som jag! Alltså kurviga tjejer! Jag ser inget fel i att han sitter vid datorn o drar en runk ibland innan vi har sex, eller runkar i duschen eller vart han nu behagar! Just att han runkar innan vi har sex är bara en fördel för mig eftersom han då kan hålla på mycket längre med mig! O jag tänder ju själv på att titta på porr, så varför skulle inte han få göra detsamma?
    Men VARFÖR kan han hålla på längre??? Är man riktigt upphetsad trodde jag man inte kunde hålla sig???
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 09:04:32 följande:
    För att han gjort sig av med de värsta spänningarna! Har inget att göra med hur upphetsad man är! Om du mot förmodan haft sex med en kille flera gånger efter varann borde du noterat att det går fortast förstagången, o sedan blir han mer uthållig! Men i din fyrkantiga värld kanske det är förbjudet att ha sex flera gånger efter varann!
    Jaha, jag trodde inte att han kom innan, bara att han tittade för att bli upphetsad. Min man har varken svårt för att hålla sig eller att komma och gör det ofta flera ggr under ett samlag. Jag har inte heller svårt att komma så vi har inga sådana problem.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Lovely) skrev 2012-06-26 08:54:50 följande:
    Att tycka så illa om porr som du uppenbarligen gör tyder faktiskt på att du känner dig hotad av porren!
    Gör du inte det så OK då ligger där något annat bakom ditt hat.

Men varför???? ska du trycka ner andra människor som anser att det är OK att låta sina män kolla på porr  genom att säga att den mannen inte tänder på sin kvinna?? Vad vet DU om det??
    Vad är det för, rent ut sagt, jävla fördomar du håller på med??
    Och att vilja piffa till sexlivet ibland med sexiga underkläder, lite leksaker, lite massageolja eller lite porr, vad är det för fel i det???

Och vad är det som säger att det är de nakna kvinnorna han tänder på??
    Jag skulle tro att det är att se själva sexakten han tänder på. Att se andra ha sex. Det är VÄLDIGT vanligt att detta är upphetsande, precis som det är upphetsande att läsa erotiska noveller, som är betydligt vanligare bland kvinnor än män. Detta, kanske, därför att man i sin fantasi föreställer sig att det är en själv och ens partner som utför dessa handlingar.

Och vadå, dem är ju båda öppna med att dem kollar på porr i sitt förhållande. Då är det ju verkligen inget fel i det.
    När man ska börja hata porren är när partnern döljer och smusslar med det av olika anledningar.
    Hur kan du t.ex. vara 100% säker på att din man aldrig kollar på någon form av porr?
    Det kan du inte vara. Den enda människan man känner till 100% är en själv oavsett hur länge man känt varandra.

Var inte så trångsynt och hatisk mot folk som inte tycker precis exakt som du..
    VEM känner sig hotad av att maken kanske tänder på andra??? DU??
  • Anonym (Jaja)
    Janice01 skrev 2012-06-26 09:26:29 följande:
    Män tänder på visuella saker helt enkelt!
    Du känenr dej verkligen hotad av att din man skulle surfa på porr i smyg...
    ÅÅÅÅh, ja, det måste ju vara det! *high five* Det är väl bäst jag börjar porrchatta för att hämnas lite...
  • Anonym (Jaja)
    Janice01 skrev 2012-06-26 09:26:29 följande:
    Män tänder på visuella saker helt enkelt!
    Du känenr dej verkligen hotad av att din man skulle surfa på porr i smyg...
    Fast du brukar ju alltid säga att tjejer tänder emotionellt...och det gör inte jag trots att jag är tjej...hahahaha...
  • Anonym (Jaja)
    Janice01 skrev 2012-06-26 10:05:12 följande:
    Varför porrchatta? Har du inte en dildo eller annat som vi andra tjejer brukar leka med?
    Nej, vad tråkigt. Jag vill ha mer än så...
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-26 10:11:11 följande:
    Jag förstår mig inte på det här snacket att kolla porr innan man har sex. Kan nån förklara? Har aldrig i mitt liv funnits utrymme för att slänga igång en porrfilm när man ska ligga. Var får ni in det? När jag är sugen på sex vill jag bara börja slita av min mans kläder och ägna all uppmärksamhet åt honom, INTE lägga allt på paus för nu ska vi minsann mysa ner oss i soffan och söka upp en porrfilm som BÅDA faktiskt tänder på (kan tänka mig att det är svårt att hitta på första försöken) och sitta och titta på den helt i onödan i en halvtimme. Jag menar att man är väl redan kåt på varandra så att det slår gnistor, vad är det som porr kan tillföra då?!
    Nej, jag fattar inte heller det. Vi har förspel i ca 3 minuter och då hinna med lite film samtidigt...nej.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-26 15:29:14 följande:
    Undersökningen gjordes på ett statistiskt korekt sätt, dvs genom slumpmässiga förfrågningar av befolkningen.....
    Men iså fall måste ju RFSU anlitat nån som firma som gör det??
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!