Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-18 09:44:19 följande:
    Nej, det har jag ingen aning om, trodde de gjorde det för att tjäna pengar?? 

jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?
    Ja och självklart är ju inte midsommarstången en fallossymbol och marken som midsommarstången är nedstucken i skall ju knappast symbolisera kvinnas sköte.  Drömmer
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • EnAnonumius
    Fridayyy skrev 2012-06-19 08:06:00 följande:
    Jo men det är väl knappast nån som smyger ut och onanerar till en jävla midsommarstång???
    Du vet väl inte om det finns bögar som har någon knepig preferens , som gärna skulle runka till en midsommarstång?

Du vet midsommarstången är en fallossymbol (kuksymbol)  som sagt.
  • EnAnonumius
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-19 15:34:11 följande:
    Klart fulare än katter. Såna där nakenkatter typ den Rachel hade i "Vänner" undantagna.
    Allt är subjektivt.. Allt är subjektivt. 

Men jag håller med "kisse" är en knepig omskrivning..
  • EnAnonumius
    Fridayyy skrev 2012-06-21 15:23:11 följande:
    KOMPLEMENT?????? Det är väl ingen som vill känna sig så kass att karln behöver ett komlement??? Då hade jag verkligen känt mig nedvärderad. Men visst vi är alla olika....
    Kan du vara vänlig att lägg av att tala för andra utifrån DINA preferenser, åsikter etc.
  • EnAnonumius
    Sven Justus skrev 2012-06-21 15:26:07 följande:
    Hur du väljer att tolka uttrycket komplement i det här sammanhanget är givetvis upp till dig. Men förhoppningsvis har övriga läsare bättre läsförståelse. 
    Jag ser inga problem med att min man porrsurfar ibland. Men han runkar inte till porr dock, vilket är udda jag vet.

Jag skall vara ärlig jag har vettigare saker för mig än att bli sur och svartsjuk.
    Jag sätter mig vid min dator och läser sexnoveller i stället ibland.  Cool
  • EnAnonumius
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 11:29:59 följande:
    Vad använder andra män porr till? Menar du att psykologer och forskare har fel i att majoriteten av män använder porr för att fantisera om någon annan än sin kvinna?
    Är ändå INGEN ursäkt att hoppa på och döma enskild manlig individ hemma eller vid ett forum om att "Din man fantisera om de kvinnorna han tittar jag säger detta så du bar vet det" på som någon slags tvär säker fakta, så som många (inte alla men många) gör i "antiporrlägret".

Nej jag säger inte att "porrtittarägret" är perfekt och felfri bara för att jag lägger in denna kommentar i stycket ovanför.
  • EnAnonumius
    Fridayyy skrev 2012-06-25 14:28:11 följande:
    Nej, ingen vet ju hur alla tänker men erkänn att det borde finnas några killar som tänder mer på porrtjejerna är sin egen tjej? Och drömmer om dem?
    Kan du se över dina formuleringar? Du beter ju dig som om du vore på någon rättegång och leker domare.

Jag har aldrig förnekat något varken direkt eller indirekt. 

Bara för att man påpekar om A så betyder det inte att man blundar/förnekar om B:s existens.

Så nej jag har inget att "erkänna". 
  • EnAnonumius
    fembarnsfar1967 skrev 2012-06-25 22:53:50 följande:
    Vad är det ärliga i att tvinga på sin partner sina värderingar med tvång och hot om att lämna vederbörande om denne inte lyder och finner sig? Tvång och hot är sådant som talibaner och andra extrema religiösa och politiska organisationer ägnar sig åt. Det hör inte hemma i en kärleksfull relation som baseras på ömsesidig respekt och frivillighet.
    Bra skrivet. Skål
  • EnAnonumius
    Fridayyy skrev 2012-06-27 18:12:18 följande:
    Vad är det som är nytt som hon inte vetat om innan?  Iså fall kan man väl ha sexchat som ett hjälpmedel också?
    Sen när blev porrfilmer realtid, med IRL personer som sitter bakom en monitor med  en chatklient och snackar i realtid?

Kan du inte först konceptskillnaden mellan sexchatt/caming och porrfilmer så kan jag förstå ditt utlåtande.

Annars så kanske du skall se över din äpple päron jämförelse.
  • EnAnonumius
    Sarah f skrev 2012-06-27 20:19:03 följande:
    Men vad spelar realtid för roll? Blir onanin mer otrohet på grund av att det inte är inspelat?
    Jag  gjorde en reflektion på "Fridayyy"s äpple päron jämförelse mellan porrfilm och sexchatter. Jag la inget värde i onani i sig alls.
    Så det är något DU finner på självmant att jag gjorde och sedan lägger ord i min mun om onanin i sig.

Så jag har aldrig hävdat att onanin är otrohet överhuvudtaget i det inlägget du "qoutar" av mig eller i något annat inlägg i denna tråd, eller annan tråd på FL. För jag anser inte att onani är otrohet, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller. Oavsett hur mycket du putter ord i min mun.

Och du, ja jag anser att sexchatter KAN vara snäppet värre än porrfilmer att smusla med även om det INTE är otrohet i ordets rätta mening, för mig, då det inte går till fysisk handling.

Märk väl att jag skrev nu KAN  och det är aldrig samma sak som att sitta och hävda att det "är så"; för "kan" och "är så" har inte samma semantiska innebörd.
    Förstår du innebörden av att smussla? Hoppas det så man slipper att behöva förklara det för dig med.

Om du skall svara mig så lägg av att hitta på något jag inte har sagt och till dela mig inte åsikter jag inte har i fortsättningen. 
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-29 11:54:45 följande:
    Äh, de kommer aldrig att fatta. De tycker bara att män ska ha denna rättigheten, jag fattar inte vem som lurar vem egentligen??
    Anonym skrev 2012-06-29 12:49:11 följande:
    Det verkar vara otroligt svårt för nån att svara i alla fall. Själv tycker jag det är en glasklar spegelbild/motsvarighet till när en man kollar på porr.
    Ja och det kan ha med att göra att folk inte delar ER åsikt om att de "måste var på ett visst sätt", som gör att det blir tröttsamt att svar på till slut och man ger fan i det helt enkelt.

Det är bara att acceptera och inse att folk inte har samma åsikter som diverse "Anonymer med tillfälliga nick" försöker tvinga på andra, om att "vem lurar vem" etc etc vad mer ni vräker ut er baserat på ER EGNA privata uppfattning, kring porrsurfande män/kvinnor som NI har.  Ni är inte alla andra ni sitte rinte inne med "absolutra sanningar" er åsikt och era tankar enbart subjektiva och inget annat och gäller för enbart er själva.

Ja ja nu skall man väl få nedkört i halsen att man "lurar sig själv" när man accepter porrsurfande med lite onani. För uppenbarligen så är det ju den ENDA sanningen som skall gälla alla. Drömmer
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 09:12:26 följande:
    HUr går det för dig i verkliga livet? Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...och så kallar du alla nymoralister??? Jag kan förstå att du inte tycker att porr är så stor grej när du gör så mycket grövre grejer.
    Varför skulle det vara värre grejor? 
    Med vilken rätt har någon (i detta fall du) att sitta och gradera vad som är "värre", "inte värre" utefter sin egna subjektiva skala för omgivningen?
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 10:41:09 följande:
    Nja, det är ju värre enligt svenska rättsväsendet i alla fall??? Att köpa en hora kontra se på porr.
    Vad har svensk lagstiftning med saken att göra?

Du skrev faktiskt i inlägg #1118

Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...

Om en fru säger åt sin man att köpa sex i Grekland av en prostituerad så har det inget med Svensk lagstiftning att göra. Det är inte straffbart för en svensk medborgare att köpa sex av en hora i ett land där sexköp är lagligt. Oavsett om den svenske är gift eller singel.

Så bland inte in svensk lagstiftning i detta och framförallt lär dig att fatta att Svensk lagstiftning inte gäller i Grekland.

Så ja det kvarstår det jag skrev fullt ut i inlägg #1122 även här med efter ditt svar.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-09 12:10:35 följande:

Är det inte konstigt att man behöver se andra ha sex innan man klarar av att ha det själv?? Och att man tycker att det är bra???

Nej. Det är inte alls konstigt att man IBLAND behöver ta hjälp för att få igång aptiten.
    Det finns ju en anledning till att det heter "ta en aperitif". Flört

Det som ÄR konstigt egentligen, är att du ställer en fråga utan att motivera varför du själv tycker det är konstigt..
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-02 09:02:31 följande:
    JAG VEEEEEEEEEET att det inte är olagligt i Grekland men jag skriver väl så här då så jag inte trampar på dina känsliga tår...JAG och många andra svenskar tycker att det är grövre att köpa sex av en hora istället för att kolla på porr!

Och du läste inte vad jag skrev, jag skrev inte värre saker...
    Som sagt jag läste vad du skrev.  Det handlade om att köpa hora i greokland. Sedan så svammlade du om att det är värre enligt svenska rättsväsendet. Så JA  om du vet att det är lagligt att köpa sex i Grekland så vad fan blandar du in svenska rättsväsendet för över huvudtaget? När det just handlade om att köpa hora oi Grekland. Drömmer

Som sagt vad fan har svenska rättsväsendet med saken att göra om en FRU upmuntra sin man att köpa en hora i Grekland?

Skall du fortfarande sitta och skylla i från dina sammanblandningar av länder, på att andra inte läser? Drömmer
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!