• Sarah f

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Janice01 skrev 2012-06-28 11:11:22 följande:
    Man blir oföskämd mot folk till sist då det vägrar förstå att alla är olika!

Varför skall killen i TS förhållande bara ändra på sej? Som jag sagt tidigare så kan man kompromissa genom att tex killen bara kollar på porr utan att hon behöver märka något. OCH att man inte onanerar så att det stör det gemensamma sexlivet!
    Du är inte särskilt förstående till att folk är olika dig själv, märker du inte det? I stället för att säga till andra att de ska hålla käften och bara ta emot vad än som händer kanske du kan ge ett konstruktivt råd? Eller är du en person som  gillar att ha RÄTT och väljer den åsikt som flest håller med om i sällskapet?  Jag påstår inte att du är det, men jag tycker du kan fundera på din framtoning. 

Sedan ber jag dig å det bestämdaste att sluta lägga ord i munnen på mig. Jag står inte för hälften av vad du fått för dig. Jag är inte radikalfeminist, manshatare eller ful heller.   
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 11:31:49 följande:
    Och precis som vanligt så kan du inte besvara mitt påstående utan bara försöka dumförklara mej.....
    Och räcker inte det till så letar du upp 2-3 veckors gamla inlägg och visar att jag uttrycker mej fel gramatiskt mm. suck!
    Inte konstigt att man blir jävligt hatisk till en del här på FL...

Gör det, snälla. Jag skrev inte här för 2-3 veckor sedan utan hoppade in för kanske en vecka sedan.  Hata på du om det gör dig gladare.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 11:31:49 följande:
    Och precis som vanligt så kan du inte besvara mitt påstående utan bara försöka dumförklara mej.....
    Och räcker inte det till så letar du upp 2-3 veckors gamla inlägg och visar att jag uttrycker mej fel gramatiskt mm. suck!
    Inte konstigt att man blir jävligt hatisk till en del här på FL...

Men kom för sjutton inte med att du är mer tolerant än andra, det stämmer inte. Ditt inlägg här om att bli "hatisk" bevisar saken utanpå alla dina attacker på folk som mår dåligt eller har en annan syn på smaliv än du. Du är säkert jättepopulär hos vissa, men det betyder inte att du sitter inne mad hela sanningen. OK?
  • Sarah f
    Sarah f skrev 2012-06-28 11:37:47 följande:

Men kom för sjutton inte med att du är mer tolerant än andra, det stämmer inte. Ditt inlägg här om att bli "hatisk" bevisar saken utanpå alla dina attacker på folk som mår dåligt eller har en annan syn på smaliv än du. Du är säkert jättepopulär hos vissa, men det betyder inte att du sitter inne mad hela sanningen. OK?

smaliv ska vara "SAMLIV"
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 11:46:57 följande:
    Gäller samma rättigheter för en kvinna som blir kåt av uppmärksamheten av män och alltid brukade sexchatta innan hon träffade sin partner?
    Om det enda som är viktigt är att man blir kåt, borde det vara ok.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 13:26:57 följande:
    Som jag sa tidigare,
    Många här på FL hävdar att män tänder visuellt och kvinnor emotionellt. Alltså måste väl en kvinna få njuta lite av karlar som dreglar efter henne på nätet om hennes man ska kunna få dregla efter andra kvinnor på nätet?
    Svara gärna på det!

Det är helt logiskt så länge kvinnan blir kåt av det.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:14:24 följande:
    Suck! Åter igen kan du inte svara på mitt svar...
    Sedan har du lika svårt att läsa som innan....Jag skrev att du LETADE UPP 2-3 VECKORS GAMLA inlägg, INTE att du skrev för 2-3 veckor sedan...

Oj, akta så du inte knäcker nåt. Har du aldrig läst fel? Är du SÄKER på det?
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:50:09 följande:
    Tja du tolkar emotionella käslor på samma sätt som faan tolkar bibeln....

Men det måste väl vara en bra grej om kvinnan tänder på det?
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:14:24 följande:
    Suck! Åter igen kan du inte svara på mitt svar...
    Sedan har du lika svårt att läsa som innan....Jag skrev att du LETADE UPP 2-3 VECKORS GAMLA inlägg, INTE att du skrev för 2-3 veckor sedan...
    Att jag kommenterade din grammatik osch liknane kom sig av att du förlöjligade någon annan på just det sättet. Varför är det inte lika berättigat när du uttrycker dig dåligt?
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-28 16:02:39 följande:
    Jaså, jag tolkar ditt inlägg som att du menar att en kvinna får inte tända på vilka känslor som helst heller när hon tänder emotionellt. Det är tydligen fel att tända på känslan av att känna sig attraktiv och få andra män att dregla efter en. Vilka känslor menar du då att en kvinna får tända på? Berätta.
    Om män får dregla efter nakna kvinnor måste kvinnor få vara nakna och låta män titta. Det är en rättighet. Frågan är om det är vettigt att driva dessa rättigheter i en kärleksfull relation. Men såklart är det ena inte värre än det andra.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!