• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-15 14:25:58 följande:
    Varför då? Ge mig EN enda motivering till det. Och varför Kanada???
    Antar att du inte kunde ge mig nån motivering varför jag skulle vara uppvuxen med religiösa föräldrar. Hmmmm...
  • Fridayyy
    Simon 681 skrev 2012-06-15 17:55:29 följande:
    Det är väl bra att man vet vad man vill. Jag misstänker också att Fridayyys män går in i ett förhållande frivilligt. Jag skulle inte ha något problem med krav på dittan och datten om min presumtiva partner i fråga var ärlig och tydlig med "jag accepterar inte x och kräver y". Jag skulle då acceptera eller förkasta "kontraktet".
    Tack! Jag tror min man är trygg med att veta att han passerade mitt nålsöga. Jag har inte tvingat honom till äktenskap och han säger att han är lycklig, och ljuger han får han väl skylla sig själv då! Jag skulle inte själv vilja ha en man som går med på vad som helst, då kan han ju ta vilken tjej som helst också.
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-18 09:32:22 följande:
    Det är väl en rätt stor skillnad på droger och onani.....
    Jo men du fattar ju inte ens att det är skillnad ¨på porr och onani så det är ju ingen idé att ens prata om det.
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-18 09:39:23 följande:
    Det du inte verkar förstå är att porr görs till onani i första hand....
    Nej, det har jag ingen aning om, trodde de gjorde det för att tjäna pengar?? 

jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?
  • Fridayyy
    visma1 skrev 2012-06-18 09:53:56 följande:
    Fridayyy: Tror att din man verkligen är kuvad av dig, du verkar ju stenhård mot honom. Antar att du kontrollerar och dominerar på alla plan i ert förhållande. Jag är tjej och kollar på porr ibland, ser inget moraliskt fel i att kolla på det då och då, skulle aldrig förbjuda en kille att göra det. Jo, jag skulle bli förbannad om han kollade på porr istället för att sätta på mig, men det kommer aldrig att hända.
    Vaddå stenhård mot honom? Vart läser du det?  Han vill ju inte titta av fri vilja, hade jag tvingat honom att titta hade jag väl varit dominerande mot honom`???
  • Fridayyy
    visma1 skrev 2012-06-18 10:19:46 följande:
    Med din attityd skulle jag inte våga säga om jag ville titta ibland....
    Nähä...tur du inte har en sån som mig då!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-18 12:11:44 följande:
    Men blir din killes kisse lika hård som min blir då?
    Hehe...ska vi jämföra dem??? Kisse???? Det lät ju inte så manligt...Skrattande
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-18 15:04:48 följande:
    Du har väl själv en kisse? Även om den kanske inte är så stor.
    Jag har 4 katter, plus min mans kisse då då....=)
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-18 21:26:40 följande:
    "jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?"

LOLOLOL TROLL!

Du är för ROLIG! Vet du inte att det finns högst erotiska kopparstick från 15-1600talet, skapta för främst männens onani?

Jag ska berätta en hemlighet. Folk onanerade redan före jesu tid.
    Anledningen är att ni säger att det inte går att onanera UTAN porr och vad jag vet fanns det inte porrfilm på 1800-talet och jag tror knappast att männen jämt satt och letade upp bilder på sex när de skulle onanera, men vill ni tro att det var så...ok!
  • Fridayyy
    EnAnonumius skrev 2012-06-18 23:37:06 följande:
    Ja och självklart är ju inte midsommarstången en fallossymbol och marken som midsommarstången är nedstucken i skall ju knappast symbolisera kvinnas sköte.  Drömmer
    Jo men det är väl knappast nån som smyger ut och onanerar till en jävla midsommarstång???
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!