• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-14 12:28:49 följande:
    Fjollor till män???

Men du svarar ju inte på hur jag som kvinna tänder emotionellt? Vad menas med det egentligen??? Och varför använder du porr då? Är du MAN?

Ja vi är några stycken som är 98% säker på att "hon" har en dingelidong mellan benen och snaran börjar dras åt nu.
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:38:39 följande:
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
    Nej men vad skoj för dej lilla duktiga man! Hoppas du briljerar på kyrk-kaffet om detta för tanterna!
  • Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-14 13:43:32 följande:
    Men du tänder ju inte emotionellt, skriver du. enligt dina egna definitioner är du då man.

Helt rätt, samt uttrycket "fjollor till män" Det skriver killar om killar.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-14 13:42:42 följande:
    Tycker du att mina ben ser så manliga ut???

Vet du inte vad emotionell betyder så finns ju alltid hjälp att få....

Ge mig en kvart på nätet så hittar jag 10 liknande foton.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-14 13:42:42 följande:
    Tycker du att mina ben ser så manliga ut???

Vet du inte vad emotionell betyder så finns ju alltid hjälp att få....

Jag kan med raka benen och dra på mig ett par strumpbyxor, så kan du få se hur lätt det är. Oss män emellan.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-14 11:33:58 följande:
    Vadå för helvete?
    Generaliisering eller inte, sanniongen är sådan.
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.
    Klyftigt formulerat. Tycker du också att kvinnor som gillar sex är horor?
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-13 15:20:51 följande:
    Ja men berätta för mig hur man tänder emotionellt om man är kvinna! Varför tittar kvinnor på porr då??
  • Anonym
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-14 10:56:33 följande:
    Ser du skillnad på följande?:

"av porr får du potensproblem"
    "jag har fått potensproblem p.g.a. porrmissbruk"

"om du dricker vin så blir du alkoholist"
    "jag har blivit alkoholist av vin"

För mig är det en enorm skillnad på att beskriva vad som lett till ett missbruk och att dra parallellen att alla får missbruk som gör samma sak.
    Fortsätter man att dricka vin varje dag blir man troligtvis alkoholist. Om man inte redan har blivit en så kallad helgalkis, eller periodare.

Fortsätter man att kolla porr varje gång man runkar så blir man troligtvis porrskadad.
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:38:39 följande:
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
    Håller helt med
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-14 14:17:10 följande:
    Jag fattar inte heller vad det är för killar som bara ska ha det visuella?? Och på ett enda sätt? Jag tycker nog att män är ofta minst lika emotionella, allt annat vore jui tragiskt??
    Killar kan omöjligt tända enbart visuellt.

Om deras sexlust inte påverkas positivt av känslor, då bör den inte heller kunna påverkas på ett negativt sätt av känslor heller. Men, alla vet vi ju hur känsliga killar kan vara för minsta lilla press eller stress över att inte få upp kuken. Och vad är det då som står i vägen?  KÄNSLOR.
    Bara ett exempel av många där känslor spelar in positivt/negativt på en killes sexlust och potens.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!