100kgpappa skrev 2012-06-29 14:46:55 följande:
Att många killar döljer det beror nog mest på att det vet att deras tjejer inte gillar. Håller dock med om att tar ens partner illa upp ska man inte kolla, eller hitta en annan partner som inte har problem med det.
Sen är inte all porr 18-tjejer, ni ger en ganska förenklad bild på porren,.Som kille så VET jag att de flesta killar går ingång på sexet, att bara titta på nakna tjejer ger nog inte så mycket för de flesta som kommit över 20-strecket. Men däremot heta sexscener som är välgjorda och där alla iblandades njutning är i fokus, det kan vara riktigt upphetsande, både för tjejer och killar.
Dock kan man få leta lite för att hitta bra porr. Folk som inte gillar porr refererar alltid till skitporr och hävdar sen att all porr är sådan, ungefär som att åka på semester till Afghanistan och sen konstatera att det där med att åka utomlands är ju värdelöst, bara sand och självmordsbombare, fattar inte varför folk och till Thailand, det är ju värdelöst utomlands.
Men jag tror att de som klagar inte kanske har en man som bara kollar på sexscener utan att det är mer explicita former av porr. Exempelvis hade jag själv en man som älskade gymnaster, akrobater och kontortionister. Han samlade enorma mängder porr med nakna ormmänniskor. Självklart var det inte "sexet" han tände på utan kvinnor med den egenskapen.