• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

EnAnonumius skrev 2012-06-19 12:10:28 följande:
    Du vet väl inte om det finns bögar som har någon knepig preferens , som gärna skulle runka till en midsommarstång?

Du vet midsommarstången är en fallossymbol (kuksymbol)  som sagt.
    JA! Det vet jag! Vaddå bögar, finns det inte tjejer?
  • Fridayyy
    Ridmi skrev 2012-06-19 15:47:47 följande:

Du ska nog inte känna dig utkonkurrerad av tjejerna på nätet. Män fantiserar i bilder och kvinnor i romantiska noveller. Är ert sexliv aktivt och bra är porr för din man en morot för att göra sexlekarna än mer fantastiska för dig. 

Skulle han mot förmodan föredra nätet mer än dig. Ja då är det tillåtet slå något hårt i huvud på honom

Menar du att du tror på den dyngan?? Romantiska noveller??? FASIKEN vad tråkigt!
  • Fridayyy
    Ridmi skrev 2012-06-19 16:09:55 följande:
    skulle aldrig komma på tanken tro på noveller innehåll, vist är det tråkigt, himla tråkigt
    Inte tro på dem, inte ens ha dem som underhållning. Men jag är väl inte den enda tjejen på detta jordklot som tycker sånt är tråkigt?
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-19 15:34:11 följande:
    Klart fulare än katter. Såna där nakenkatter typ den Rachel hade i "Vänner" undantagna.
    Så snyggast är katter, sen penisar och sist Rachels katt??? Skrattande

Det är ganska konstigt att man gillar sin egen mans "kisse" men äcklas ganskas mycket av andras...? Blottning är ju ex väldigt äckligt.
  • Fridayyy
    catdancing skrev 2012-06-19 15:35:52 följande:
    Yes har förstått det, Så nu har jag en skitsnygg halvnaken kille som startskärm på mobilen. Men det är då sant. Vill han ha mig så får han visa det. Annars kan han fortsätta glo på datorn eller leta upp något annat.
    Varför bara halvnaken????
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-21 11:53:25 följande:
    Oj vilket duktigt svar, not!
    Hehe,....ja man blir lite trött av allt detta...
  • Fridayyy
    Sven Justus skrev 2012-06-21 15:20:42 följande:
    När ska kvinnor förstå att porr inte behöver vara ett substitut för sex med sin kvinna, det kan lika gärna vara ett komplement. 

Jag och min fru har bra sex ihop, men både hon och jag kollar på porr - på varsitt håll. Hon attraheras sexuellt av det hon ser och det gör jag också. Men det innebär inte att vi tycker den andra är ofräsch eller osexig.  Jag känner åtrå till min fru och hon känner åtrå till mig. Däremot känner ingen av oss någon som helst åtrå till personerna i porrfilmen. 
    KOMPLEMENT?????? Det är väl ingen som vill känna sig så kass att karln behöver ett komlement??? Då hade jag verkligen känt mig nedvärderad. Men visst vi är alla olika....
  • Fridayyy
    Sven Justus skrev 2012-06-21 15:26:07 följande:
    Hur du väljer att tolka uttrycket komplement i det här sammanhanget är givetvis upp till dig. Men förhoppningsvis har övriga läsare bättre läsförståelse. 
    Och hur menar du då eftersom du tycker att jag inte kan förstå det?
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-24 23:04:20 följande:
    Friday jag vill bara gratulera dig till din 80-års-födelsedag, eftersom jag antar att den sker rätt snart?
    Det är inte lätt att hålla kvar vid de värderingar som fanns när du var ung på 40-talet, men du har verkligen lyckats! Grattis till det.

Vdg porr, idag är porren mainstream och det är inte skadligt att kolla på det. Överkonsumtion oavsett om det gäller smör eller porr kan förstås skada, men inte en måttlig konsumtion.

Själv tycker jag porren av idag är tråkig och avtändande och använder hellre min fantasi! :)
    Jag fattar inte vart du får allt ifrån??? Men du får gärna tro att jag är 80 år bara för att jag tror på ett rent kärleksförhållande utan att behöva en massa komplement....var glad för mig istället! Jag önskar verkligen att jag har samma syn på mitt förhållande när jag är 80 också.
  • Fridayyy

Skulle JAG har behov av att kolla på porr så skulle det vara när jag tröttnat på mitt eget sexliv och när jag finner karln hemma tråkig och det är säkert fler som tänker som mig så var inte så j*vla naiva och tro att alla tänker på sin partner. Jag tror de flesta killar INTE tänker på sin egen tjej när de sitter där. Har jag fel?

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!