Min älskling porrsurfar!!!!!!
Nej jag säger inte att "porrtittarägret" är perfekt och felfri bara för att jag lägger in denna kommentar i stycket ovanför.
Det är ju bara skitsnack, det är ju som att säga att alla tjejer vill ha förspel, eller att de gillar romaniska filmer. Och alla killar vill ha porr. Det beror ju på hur man är som människa och vilken relation man har med sin partner.
Det som jag tycker är mest konstigt är att många tjejer hävdar att ALLA killar ser på porr och det är precis som om de tröstar sig med det, att det är så det ska vara. Sen vet jag att många tjejer också använder det och då kan ju knappast de bli sårade, men resten som tycker det känns lite avtändande att killen behöver se andra ha sex tror att det måste vara så och finner sig i det.
Men även om män tänder visuellt så behöver de ju inte se på porr. De kan ju även se på sin fru/flickvän??? Jag fattar inte varför man förutsätter att män måste se andra människor ha sex? Det är ju ett ganska tråkigt sätt att ha sex, sitta och titta på en skärm?