• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

EnAnonumius skrev 2012-06-25 14:23:37 följande:
    Är ändå INGEN ursäkt att hoppa på och döma enskild manlig individ hemma eller vid ett forum om att "Din man fantisera om de kvinnorna han tittar jag säger detta så du bar vet det" på som någon slags tvär säker fakta, så som många (inte alla men många) gör i "antiporrlägret".

Nej jag säger inte att "porrtittarägret" är perfekt och felfri bara för att jag lägger in denna kommentar i stycket ovanför.
    Nej, ingen vet ju hur alla tänker men erkänn att det borde finnas några killar som tänder mer på porrtjejerna är sin egen tjej? Och drömmer om dem?
  • Fridayyy
    ulfsas skrev 2012-06-25 17:37:06 följande:
    Orka bry sig.
    Tjejer porrsurfar ju också. 
    Ja, det finns tittare av båda könen, men man får själv välja om man vill ha det som en del i ens relation.
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-26 01:22:13 följande:
    Nej men jag försökte ju föra dialog med (lämna) och totalt Anonym. Men det går inte. De säger inte flaska när de vet att de inte kommer få rätt.
    De har båda sagt så mycket dumt att jag tänkte jämföra något som i mina ögon inte är jämförbart med porr, bara för att se hur de tänkte. Men de kan aldrig svara rakt på raka frågor! Så jag lägger ner den biten.

Jag och min man har varit tillsammans länge. han ser på porr, vet ej hur mkt, och jag ser på porr mindre än tio gånger per år. Jag ser då oftast "vanilj"porr alltså "normativ" porr. Vilket är helt förkastligt om man är i en relation ENLIGT (lämna), anonym, CataTS, Fridayyy.

Jag ser inget annat alternativ än att dessa människor måste vara jordens ensammaste.
    Har inte läst vad ni skrivit men blir så ledsen när du tror att jag är jordens ensammaste??? Jag har ju en underbar familj med en make som älskar mig. Skulle en man värdesätta porr mer än en människa som mig så är det ju ingen jag vill leva med. Menar du att du har så tragisk syn på män??
  • Fridayyy
    Sarah f skrev 2012-06-26 10:13:21 följande:
    Hördu, hur funkar synskadade män?
    De tänder väl med öronen då...=)
  • Fridayyy

Det är ju bara skitsnack, det är ju som att säga att alla tjejer vill ha förspel, eller att de gillar romaniska filmer. Och alla killar vill ha porr. Det beror ju på hur man är som människa och vilken relation man har med sin partner.

• Fridayyy

Det som jag tycker är mest konstigt är att många tjejer hävdar att ALLA killar ser på porr och det är precis som om de tröstar sig med det, att det är så det ska vara. Sen vet jag att många tjejer också använder det och då kan ju knappast de bli sårade, men resten som tycker det känns lite avtändande att killen behöver se andra ha sex tror att det måste vara så och finner sig i det.

• Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:12:58 följande:
    Jag har belägg för det!
    I en mycket omtalad (här på FL) undersökning av RFSU tror jag det var så var det bara 3% av alla män (15-65år) som aldrig tittade på porr, ca 69% tittade alltid på det medan dom onanerade och 28% någon gång i bland.
    Det är aldrig nån som svarar på om det var så att den undersökningen gjordes ex av SIFO eller om det bara berörde de som redan var inne på deras internetsida. Det ger nog olika resultat.
  • Fridayyy

Men även om män tänder visuellt så behöver de ju inte se på porr. De kan ju även se på sin fru/flickvän??? Jag fattar inte varför man förutsätter att män måste se andra människor ha sex? Det är ju ett ganska tråkigt sätt att ha sex, sitta och titta på en skärm?  

• Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-26 15:23:14 följande:
    Påhittade? Jag har också sett undersökningen som diskuterade frisk här på FL för ca 3 år sedan.
    Men varför har RFSU tagit bort den då?? Ingen hittar den ju, det var nog inte så vetenskaplig.
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:26:12 följande:
    Nu handlar det ju i trådens fall om någon som onanerar i ensamhet och inte när dom skall ha sex....
    Ah, det är ju lika tråkigt ändå. Sitta där med en skärm och kolla när andra har bättre sex än man själv?? Och drömma om det de gör för att man inte lyckas få till det själv?? 50 % av alla män är ju i alla fall missnöjda med sitt sexliv, de kanske skulle satsa lite mer på sin relation istället för på sig själva??
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!