• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (Bunny) skrev 2012-06-25 01:16:16 följande:
    Tråkigt att du har en sådan syn på porr.

Att det finns fler nakna ensamma tjejer i porr tror jag bara beror på att porrindustrin mestadels riktar sig till män och en naken kvinnokropp lockar till mer fantasi för mannen än vad en man och en kvinna gör (det kan även vara så att mannen känner sig olustig med att se en annan killes könsorgan). Detta betyder fortfarande inte att han fantiserar om att vara otrogen med en annan kvinna. Han bara tittar på kroppen och fantiserar om sex. Han kanske även har med sin partner i fantasierna eller fantiserar om att hans partner är kvinnan i filmen. Det betyder inte att han inte vill vara med sin partner i verkliga livet, han vill bara fantisera lite. Jag ser inte det negativa i det. 

Jag är en kvinna som gillar porr och har inte intresse för någon annan än min pojkvän. Inget jag tittar på kan ändra på det.

Det enda jag skulle ha problem med som flickvän till en som ibland porrsurfar är om min pojkvän återkommande skulle kolla på porr med en och samma kvinna och börja fantisera om denna som person. Det är en helt annan sak och först då kanske man kan börja jämföra det med fantasier och otrohet. Detta tror jag dock är väldigt ovanligt bland folk som har partners.
    Jaså, en man kollar på en annan naken kvinna, men fantiserar minsann att det är hans "egna" kvinna han tittar på/knullar i fantasin. Det där tror jag inte på. Det är betydligt lättare att istället be sin kvinna skicka nakenbilder på sig själv så han har nått att titta på..
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:19:32 följande:
    Och den tanken är utmärkande för just porr menar du? Du kan inte se att erotisk litteratur, romantiska filmer och dylikt fyller precis samma syfte i grunden?
    VARFÖR kommer alltid dessa romantiska filmer in i bilden som ett motsvar på vad kvinnor minsann gillar att frossa i. Som en jämförelse till männens porr?
    Personligen tittar jag bara på porr när jag är singel och det börjar bli tradigt att köra solo hela tiden, jag tittar bara på romantiska filmer när jag är singel och saknar lite kärlek i livet, tittar på roliga sitcoms när det är längesen man träffade sina vänner och känner sig ensam. Jag söker upp sånt som jag saknar för tillfället i livet.

Människan söker sånt som den saknar. Så enkelt är det!
  • Anonym
    Ripper500 skrev 2012-06-09 08:05:31 följande:
    Din sambo lär titta på porr oavsett om du säger åt han,gömmer datorn etc.
    Han kanske måste titta på porr för att kunna onanera.
    Tur att den stackarn inte var född under stenåldern då... 
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-25 11:01:01 följande:
    Ja, för män verkar vara så korkade att de inte minns från gång till gång hur man gör utan behöver lite instruktionsvideo....=)
    Typ så...
    Jag anser att antingen så blir man sugen (av okänd anledning) och då kanske man onanerar och sen är det bra...
    Eller så är man inte sugen och då är det lugnt. Varför sätta igång en film för att bli kåt?
    Ungefär som att springa till stan och ställa sig utanför en restaurang med förhoppning om att känna matosen och bli hungrig...  Idiotiskt!
  • Anonym
    Anonym (Porrsurfandetjej) skrev 2012-06-25 22:41:34 följande:
    Att han inte kollar porr, jag tror många tjejer är ganska naiva i den frågan men det kan säkert ha att göra med att jag själv tycker om att kolla porr. Jag känner inte dig men min erfarenhet är att de flesta killar kollar och de flesta säger motsatsen till sina flickvänner tyvärr..
    Finns många killar som inte kollar på porr
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 23:33:29 följande:
    Vi kvinnor har ju våra tjejsamtal med våra tjejkompisar och gaykompisar där vi läcker diverse detaljer kring hur vi fångat mäns intresse och vad vi gjort med dem i sovrummet, typ. En i taget berättar, de andra lyssnar och lever in sig i dennes sexliv.

Om jag förbjöd min man att se på porr, skulle han då förbjuda mig att chatta eller umgås med mina tjejvänner och min gayvän?
    Gör vuxna människor sånt? Trodde det slutade efter 20
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 23:51:28 följande:
    Svara på frågan istället tönt, och om du är samma som "Anonym (lämna)" så ska du också svara på vad du baserar ditt uttalande på om att en maj:t av alla porrfilmsskådisar blivit/är sexuellt utnyttjade.
    Förstod inte du att det var ett svar?
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 23:59:10 följande:
    Dina härskartekniker biter inte på mig. Jag antar att du helt enkelt är för inskränkt och ignorant för att svara.
    Jag tyckte det var uppenbart vad mitt svar ville säga. Men ska förklara för dig. Sånt håller man väl bara på med när man är yngre, men de flesta tänker efter lite mer när de blir äldre och delar inte med sig av såna privata detaljer om andra, till andra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 00:02:59 följande:
    Jag tyckte det var uppenbart vad mitt svar ville säga. Men ska förklara för dig. Sånt håller man väl bara på med när man är yngre, men de flesta tänker efter lite mer när de blir äldre och delar inte med sig av såna privata detaljer om andra, till andra.
    Med andra ord skulle aldrig den problematiken uppstå som du tar upp i din fråga, åtminstone inte i mina förhållanden.
  • Anonym
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 07:43:12 följande:
    Jag älskar när min sambo porrsurfar! Han blir härligt upphetsad o drar en runk vid datorn. Sen förför han mig o klarar av att hålla på längre ;) Sen älskar jag att kolla runt o onanera till de sidorna han kollat på, o sen är jag så kåt att jag suger o knullar honom tills han inte vet vad han heter ;) Ser bara positiva saker med porr nu ;)
    MMM men om ditt sexliv inte hade varit sååå himla bra och du inte kände att du fick den uppmärksamheten av din sambo som du önskade, Hade du tyckt det var lika kul då?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!