• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 08:34:35 följande:
    Hotade??? Eh, nej! Varför skulle man det??

!
    Hahaha det är ju precis det ni verkar som! Varför skulle ni annars lägga sådant krut på att fördumma personer (det flest) som gillar att se porr?
  • Anonym

Jag förstår mig inte på det här snacket att kolla porr innan man har sex. Kan nån förklara? Har aldrig i mitt liv funnits utrymme för att slänga igång en porrfilm när man ska ligga. Var får ni in det? När jag är sugen på sex vill jag bara börja slita av min mans kläder och ägna all uppmärksamhet åt honom, INTE lägga allt på paus för nu ska vi minsann mysa ner oss i soffan och söka upp en porrfilm som BÅDA faktiskt tänder på (kan tänka mig att det är svårt att hitta på första försöken) och sitta och titta på den helt i onödan i en halvtimme. Jag menar att man är väl redan kåt på varandra så att det slår gnistor, vad är det som porr kan tillföra då?!

• Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 10:05:12 följande:
    Varför porrchatta? Har du inte en dildo eller annat som vi andra tjejer brukar leka med?
    Jag drog en gång liknelse för några killar:
    om deras dåvarande flickvän eller potentiella flickvän hade en dildo avgjuten efter deras kuk, men hon använde alltid hellre andra dildos när hon onanerade... Skulle det störa dom, skulle de ogilla det? Alla sa ja!!! Därefter kunde de lättare förstå att ibland kan tjejer bli osäkra av porr, men vi var alla ense om att förbud inte hör hemma i relationer. Varken gällande porr eller dildos!!!
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 10:13:21 följande:
    Hördu, hur funkar synskadade män?
    Hahaha, BÄST
  • Anonym
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 10:13:36 följande:
    Nej, vad tråkigt. Jag vill ha mer än så...
    Prata med andra män en sin egen? det kallar jag otrohet....
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 10:40:54 följande:
    Ja eller hur runkar en man utan armar? Det finns alltid undantag som tex det 3% av alla män som aldrig kollar på porr alls.
    Men med ditt resonemang att män enbart tänder visuellt måste du också tro att synskadade män inte kan bli kåta
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 10:43:53 följande:
    Men kan du inte svara på frågan? Jag antar att alla män som har synproblem inte saknar armar?
    Handikapp som handikapp.....
    Varför ta upp något så jävla irrellevant i frågan om porr????
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 11:24:13 följande:
    Men det är fortfarande du som påstår att männens förmåga hänger på deras syn. Då får du faktiskt förklara hur män kan tända om synen är skadad eller helt borta. Onanivanorna bryr jag mig inte om, jag vill veta hur mannen fungerar  och DU är den som påstår sig veta.
    Är du helt korkad eller spelar du bara?????
    Detta handlar om män och deras onanivanor, hur vida handikappade ser porr eller inte får du väl starta en egen tråd om det är så angeläget för dej!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 13:20:03 följande:
    Är du helt korkad eller spelar du bara?????
    Detta handlar om män och deras onanivanor, hur vida handikappade ser porr eller inte får du väl starta en egen tråd om det är så angeläget för dej!
    Det är rättare sagt DU som är extremt korkad och inte förstår att Sarah F försökte förklara varför Janices teori att män endast kan tända visuellt faller hårt
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 13:56:35 följande:
    Hmmm hur är det ställt med dej egentligen?

Jag har ingen teori, jag VET att det flesta män tänder visuellt, inte att de bara gör det men att dom gör det!
    Det står till bra med mig, tack

Med andra ord menar du då att synskadade män inte kan bli kåta och attraherade av andra.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!