• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-27 09:53:19 följande:

sara f, du skrämde kanske honom nu??? Han loggade ut...

Han tröttnade väl som alla andra på era skeva åsikter nu gjort. Bara ni 2 kvar i tråden numera....
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-27 09:59:48 följande:
    Vart går din gräns då?? Vad "får" din partner göra?
    Jag skiter fullständigt hur min partner onanerar, det tycker jag att ni 2 också skall göra!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 10:33:30 följande:
    Jag skiter fullständigt hur min partner onanerar, det tycker jag att ni 2 också skall göra!
    Men när det går ut över det gemensamma sexlivet då?
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-27 12:24:12 följande:
    Jag tror att både jag och Friday skiter i om din partner onanerar.

Var har jag skrivit att jag bryr mig om vad min partner gör? I  allmäna ordalag så vill jag framföra att om en person mår dåligt av vad partnern gör så bör man få ifrågasätta det. Det handlar inte om att styra, det handlar om att få till stånd en kommunikation.  
    Jag VET att hon onanerar med sin rabbit (tyvärr alldelese för sällan), men det är ju upp till henne eftersom onani har INGEN anna med att göra. Hon vet att jag runkar till porr och har hon inte heller med att göra eftersom det är MIN sexualitet....
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-27 12:24:12 följande:
    Jag tror att både jag och Friday skiter i om din partner onanerar.

Var har jag skrivit att jag bryr mig om vad min partner gör? I  allmäna ordalag så vill jag framföra att om en person mår dåligt av vad partnern gör så bör man få ifrågasätta det. Det handlar inte om att styra, det handlar om att få till stånd en kommunikation.  
    Göämde kommenterar del 2 i ditt mess...

NEJ, för att en person har ett sjukligt kontrollbehov så skall man inte behöva stötta henne i det. Vad hennes kille onanerar har INGEN annan än han själv med att göra. Hon skulle heller behöva sympatier med att få ett bättre självförtroende eller vård för sitt kontrollbehov, INTE hacka på hennes kille!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 12:50:08 följande:
    Men när det går ut över det gemensamma sexlivet då?
    Det gör det inte eftersom vi bägge BARA onanerar när den andra inte är sugen eller vi är själva....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:12:31 följande:
    Det gör det inte eftersom vi bägge BARA onanerar när den andra inte är sugen eller vi är själva....
    Om det ena har lägre sexlust än sin partner då? Är det alltså ok om den ena mättar sin sexlust 3 ggr/ v  på egen hand men inte sparar något till sin partner?
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-27 13:11:46 följande:
    Ok, du tycker hon ska ta hjälp av utomstående och att det bara är att gilla läget? Vad menar du med att få sympatier för att få bättre självförtroende? Det betyder ju igenting i sammanhanget, förklara vad du menar i stället.
    Ja tydligen mår hon inte helt normalt i skallen om hon inte kan tollerera hur henne kille onanerar......

Skulle du själv tycka det var så skoj om din kille har åsikter om hur du onanerar?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:17:27 följande:
    Om det ena har lägre sexlust än sin partner då? Är det alltså ok om den ena mättar sin sexlust 3 ggr/ v  på egen hand men inte sparar något till sin partner?
    Tja vad tycker du själv? Det var väl en ovanligt dum jämförelse.....

Person a vill ha sex 1 ggr veckan ,medan person b vill ha sex 4 ggr i veckan. Då är det väl alldeles utmärkt att person b onanerar 3 ggr i veckan och har sex med person a den 4:e....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-27 13:23:55 följande:
    Tja vad tycker du själv? Det var väl en ovanligt dum jämförelse.....

Person a vill ha sex 1 ggr veckan ,medan person b vill ha sex 4 ggr i veckan. Då är det väl alldeles utmärkt att person b onanerar 3 ggr i veckan och har sex med person a den 4:e....
    Du fattade inte vad jag menade.

Person A vill få utlösning 5 ggr/v.
    Person A väljer att runka 4 ggr/v och kan därför bara ha sex med sin partner (Person B) 1 gång/v.
    Person B vill ha sex fler än 1 gång/v.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!