Inlägg från: Anonym (KVINNA!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KVINNA!)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-12 11:01:32 följande:
    Det är verkligen synd om min man va??? Han, den stackaren fick en sån som mig, och inte klarar han av att göra slut med mig heller. Han måste ju verkligen lida av att hålla allt hemligt och inte alls få det han egentligen vill göra.
    Ja =( stackarn.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:05:15 följande:
    Min kille vill inte kolla på porr längre eftersom han har problem med potensen. Finns visst det killar som INTE VILL kolla!
    Ja men nu var det ju för att han hade fel på potensen, annars hade han ju kollat. Är ju inte direkt kul att kolla på porr om man inte får nån njutning av det.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:09:40 följande:
    Nja det tvivlar jag på.. han säger själv att han är "less på skiten" och börjat bli äcklad av porren
    Jao beror väl på vad för porr han tittat på, typ bajssex skulle vara väldigt nasty. Men ja många kommer nog in i en sån period och sen när man söker den där snabb onanin där man slipper tänka själv så kommer porren fram ändå. Eller så vill man söka nått nytt =)
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:19:18 följande:
    Nej han menar all porr
    Fast å andra sidan så får han inte lika lätt njutning längre så klart man då kan välja att säga att porr är skit. Och egentligen, hur många tycker porr är bra? man kollar ju oftast bara på porr för att slippa fantisera själv.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:28:58 följande:
    Han ser det som en period i livet som är över och inte behövs längre. Ungefär som när han var tonåring och började festa, det är inte lika spännande längre och han har insett att det bara är skit för kroppen att dricka en massa öl
    Jo men nu fortfarande så har han inte av "egen vilja" gett upp porren, han får ju inte upp den lika lätt? så varför titta på något som man längre inte kan få njutning av pga potens? som sagt hade han inte fått de så hade han säkerligen fortfarande kollat.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:37:20 följande:
    Men han säger ju att det är bl a porren som orsakat hans problem att få upp den!
    Hahahahaha. I rest my case!
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:42:42 följande:
    vad är det att skratta åt? Stackars din man om han nån gång får problem med sin potens och du antagligen kommer skratta åt honom. Låga människa.
    Seriöst, hur blond är du? Jag hade skrattat åt min karl om han kom och sa att det hade med porren att göra, jag hade skrattat ännu mera åt mig själv om jag hade gått på det =)
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:48:40 följande:
    Hur blond är du själv?

Han har läst om alla killar på flashback som fått problem med potensen pga porr. Han har nu själv hoppat på tåget att sluta kolla.

Läs den här tråden och erkänn dig sedan blond som ett platinaskåp:
    www.flashback.org/t1640001
    Snälla du, för det första så hänvisar du till flashback, för det andra så handlar det om ett beroende, så din karl var porr beroende? om han tex skulle kolla på porr nu så får han upp den? Din karl, röker han eller har han diabetes eller är han överviktig?
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 12:02:50 följande:
    Lilla du, vad har platsen av diskussionsforum med saken att göra? Ingenting.

Tror mer eller mindre alla män är lite porrberoende eftersom de växer upp med att alltid runka till porr och inget annat. Och ja, han har känt av en viss abstinens sedan han slutade kolla.
    Som svar på dina frågor: nej, nej, nej.
    Du skulle från första början ha sagt att han var porrberoende, det är skillnad på att runka flera gånger om dagen och kolla på porr än att göra det då och då som är mer normalt om man inte är 14år dvs. Klart det blir svårare som kille att få upp den om man runkar flera gånger per dag, då har han egentligen inte potens problem om han får upp den till porr, mer bara porr skadad. Detta borde du ha sagt från början och inte bara slänga ur dig att din man är potent.

Val av källa är väldigt viktigt om man vill bevisa något, då de flesta fall av potens beror på övervikt rökning eller diabetes. Man kan inte hänvisa till flashback om man vill bli trodd. Han som skrev det du länka kan mycket väl vara ett troll tex. 
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 12:25:14 följande:
    Nu griper du bara efter halmstrån när dina argument faller. Att lägga in dina egna värderingar i dina åsikter ("onormalt att runka varje dag, det gör bara 14åringar") och försöka köra på någon slags förminskningstaktik (åh men oj, hur blond är du? snälla du?") får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Ingen idé att diskutera något med en sån som dig.
    Ska komma från någon som säger sådant tillbaka =) eller är det skillnad om någon säger hur blond är du och säga tillbaka hur blond är du? Tyvärr så sjönk du ner på samma nivå.

Och detta verkar tyda på att du upptäckte hur det lät det du skrev, som sagt så kan du inte säga att din man är potent och sen kommer det fram att han är porrberoende. Nu har du lärt dig en läxa. 
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 12:24:41 följande:
    Vet du om att många män har svårare att få upp den på grund av porr? Att de är svårare att tända för att de alltid kan få nya kickar och hjärnan reagerar som en alkoholist på en lättöl när man ska ha sex IRL.
    Ja det vet jag, det låter ju ganska logiskt och det har jag inte sagt något om =) skillnad på att vara potent pga sjukdom eller ålder eller att vara det tillfälligt pga av ett beroende.
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-12 12:23:36 följande:
    säger ju allt!!!
    Höll du med mig? =) nu blir jag chockad.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 12:39:58 följande:
    Kan inte du då berätta var gränsen går för porrberoende, du verkar ha det klart för dig.
    Ja kanske då man märker att man inte får upp den längre med sin partner utan enabart vid porr, låter inte det ganska logiskt? =)
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 12:50:42 följande:
    Ja jag kontrade med samma, dock med ironi. Men det framgick tydligen inte. Tycker det är humoristiskt när människor inte kommer på bättre "argument" än att gå ner på snälla/lilla du-nivån. Jag gav dig ytterligare chanser i diskussionen, men eftersom du fortsätter på den nivån, så är du ingen jag vill ta den vidare med. Sådana som dig kan man inte ha reflekterande och analytiska diskussioner med. Been there, done that.
    Ja det är ju klart att du säger att det är ironi, om jag säger att jag också var ironisk? =) hör du hur det låter, du är inte så mycket bättre själv oavsett ironi eller inte, har träffat på många som dig som gör exakt samma sak när de blivit knäckta. Kul också att detta är andra gången du skriver att du inte tänker disskutera med mig men ändå gör du det =) wonder why.
  • Anonym (KVINNA!)
    Fridayyy skrev 2012-06-12 12:53:03 följande:
    Nej, men det är en förklaring jag länge velat ha, att det är på grund av dålig fantasi och lathet som gör att man kollar.
    Visserligen så drog jag lite alla över en kam då det faktiskt finns folk som njuter av att kolla på porr, jag själv kollar bara för att komma snabbare.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 14:15:42 följande:
    Fortfarande, du griper efter halmstrån och nya attackförsök.

Det är ganska uppenbart att jag har lämnat porrfrågan med dig. Jag ser inte någonstans där jag har nämnt något mer om porr sedan jag sa att jag inte skulle diskutera det längre.
    Jag tycker att du greppar efter halmstrån och försöker att få mig att se sämre ut än vad du själv gör när du beteer dig exakt likadant, pinsamt. ja just ja, du var ju bara iroooonisk =) 

Spelar ingen roll, du skrev enbart disskutera vilket du fortfarande gör och inte kan lägga ner trots att du upprepat det ett par gånger. eller vänta, du var väl antagligen ironisk med det ^^ 
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 14:29:17 följande:
    "Jag gav dig ytterligare chanser i diskussionen, men eftersom du fortsätter på den nivån, så är du ingen jag vill ta den vidare med"
    Mm ja just ja, du gav mig chansen var ironisk och gav inte full fakta på det du pratar om hänvisar mig till flashback när jag vill ha bevis på att porr gör en inpotent, ja du är den alla vill disskutera med =)

Nu ska jag visa dig hur man gör, jag vill inte längre föra denna konversation med dig då jag inte får något ut av det mer än lögner, har faktiskt viktigare saker för mig så ha en fortsatt bra eftermiddag! Hejdå. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!