Inlägg från: Anonym (våga vägra porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga vägra porr)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Petrellie skrev 2012-06-11 14:26:09 följande:
    Men nu skrev jag ju "väldigt sällan", och jag förstår att det finns relationer där det är ett problem på riktigt. Men min uppfattning är att det i de flesta fall mer handlar om tjejer som blir svartsjuka och har issues med sig själva och som inte kan separera onani från sex med en partner från varandra. Om det är skälet till att man inte vill att den andre kollar på porr tror jag det finns andra saker att jobba på än just porrsurfandet.
    Potrrsurfande kan definitivt vara ett problem isig självt. kolla alla trådar på flashback med killar som försöker ta sig ur extensivt porrsurfande.
    Anonym skrev 2012-06-11 14:40:59 följande:
    Han RUNKADE på en toalett, INTE porrsurfade.
    Läs hela TS, han porrsurfade. Han var kåt, tog sin smartphone och porrsurfade på dass.
    Janice01 skrev 2012-06-11 14:41:40 följande:
    Så ditt svar är med andra ord att det är ok att han runkar till porr när han är ensam då?
    Så länge han inte bryr sig ett enda dugg om vad jag gör i min ensamhet.
    Janice01 skrev 2012-06-11 14:41:40 följande:
    Så ditt svar är med andra ord att det är ok att han runkar till porr när han är ensam då?

Han vet att jag ogillar porr och jag vet vad han ogillar att jag gör. Vi gör dessa saker när den andre inte märker det.
    grind skrev 2012-06-11 14:45:42 följande:
    Inte okej med porr men med otrohet.

Ja, jisses, Vissa har verkligen sinne för proportioner. :/ 
    Vem pratar om otrohet?
    Anonym skrev 2012-06-11 14:46:00 följande:
    Kan du inte bara svara ja eller nej????

Det är ok på lika villkor, om du inte förstod.  Jag får göra saker jag tycker är lika viktiga som han tycker att hans porrvanor är.
    grind skrev 2012-06-11 14:48:48 följande:
    öppet förhållande/otrohet. Välj vilket ord du vill men båda används för företeelsen i fråga.
     Jag har missat det i diskussionen då.
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:49:08 följande:
    Hur menar du nu?? Har du inga som helst krav på hur din partner ska vara?
    Troligen har vederbörande bara kravet att man ska kunna bli tänd på varandra. Om ens det, för krav får man inte ha, man ska bara acceptera?
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:55:26 följande:
    Tex så skulle du ju aldrig klarar av en tjej som mig, så det är ju ditt krav??? Att tjejen låter dig se på andra som har sex är ju ditt krav? Har jag rätt?
    Janice01 skrev 2012-06-11 15:57:46 följande:
    Du kanske skulle ge dej ut i världen och inte bara lyssna till vad dom säger i pingstkyaken eller tok-feministernas möten....

Jag tror att måmnga av tjejerna som påstår att de gillar porr i trådarna gör det för att provocera fram argument de kan ta till sig som sina egna om varför det inte är ok. Du Janice kan verkligen vara en sådan eftersom du upprepar dig så mycket!
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!