• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 11:09:00 följande:
    Och jag kan säga att jag inte alls tyckte om förut då min man kollade på porr, inte att jag var emot porr då jag kollat på det sen unga år, utan just att jag var svartsjuk på att jag fick mindre uppmärksamhet och att kvinnorna i filmen såg så mycket bättre ut än vad jag gör (fast det stämmer ju dock inte har jag kommit underfund med) sen att vi allmänt hade ett så fullt "normalt" sexliv. Men nu är mitt självfötroende bättre och jag skiter fullständigt i om han kollar på porr och jag mår inte alls dåligt av att han gör det.

Kan lova att hade någon sagt till mig att du har dåligt självfötroende så hade jag nekat. Har man självförtroende och verkligen är emot porr så hade man lämnat sin karl och skaffat en som inte kollar på porr. 
    Jag valde en man som inte kollar för jag är så pass egoistisk att jag tycker att det räcker att han tittar på mig naken! Varför ska jag gå med på att han ska sitta och glo på andra som har sex, ser inga fördelar alls med det. Å andra sidan hade jag aldrig valt en karl som sitter och glor på sport heller..(och det kan du ju inte säga beror på dålig självkänsla?), Jag vill ha bättre kvalitet på mitt liv.
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 11:03:54 följande:
    Nä det vet jag. Vad för anledning skulle det annas vara om inte svartsjuka om man inte tillåter sin partner ha lite egentid?
    Lite egentid? Är det det kallas nu för tiden???
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-10 21:02:00 följande:
    Japp, samma som att du skulle kunna välja en kväll att ligga i badet så kan en man välja att dra en snabb runk framför datorn/tvn =) 

Ja det är dåligt självfötroende om man tycker att sporten tar för mycket tid ifrån dig, du skriver själv att du är egoistisk så bara det säger ju allt. Men ja det är bra att ni funnit varann om det är som du säger ^^ 
    Jag vill inte ha en man som bryr sig om nåt så oviktigt som sport, har jag dåligt självförtroende då? Jag vill ha en man som älskar att umgås med mig. Jag har höga krav på min relation. Jag vill inte leva med en man som hellre sitter framför en TV, tycker det är slöseri med tid!

Är det så att kvinnor förväntas ligga och bada och männen sitta vid datorn och runka??
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 10:27:26 följande:
    Ja. För du tycker att det är oviktigt för dig och skiter i om det hade varit viktigt för din karl, av att döma i dina inlägg så verkar allt handla om dig i erat förhållande. Att ha egentid är väldigt viktigt i förhållanden, och nej alla gillar inte att bada eller dra en runk till porr, vissa kan ju tända på att spana in fötter eller kanske köpa horor gå på stripteas spana in rumpor/bröst IRL osv osv. Men visst sen kanske din karl är ganska avsexualliterad och går med på sex när du drämmer till med piskan ^^
    Japp, han lyder mig!!!

NEJ, jag VALDE medvetet en man som inte gillar sport för att jag vill inte ha en karl som sitter där i soffan och ska glo på ett favoritlag!

Vem har sagt att han inte har egentid...? Igår snickrade han på sin egentid och han var nöjd med det. Man kan kombinera nytta och nöje.

Kan man inte bara tända på sin fru menar du????Obestämd
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 09:46:15 följande:
    Det är inte slöseri med tid. En man som inte är intresserad av sport blir socialt handikappad.

Men du kanske tillhör skaran som vill isolera din man och därför tycker att det är bra? 
    Ok, då tar jag en man som är socialt handikappad då!Flört Han har annat att prata om med folk har jag märkt.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 09:44:43 följande:
    För att de känner sig förbisedda naturligtvis.
    Ja, ingen vill väl vara förbisedd????
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 10:52:31 följande:
    Funkar inte så.  Det är ett socialt handikap att som man inte kunna sport.

Bara för män då??? Vet du att jag kan mer om bilar än min man med???? Är det inte hemskt..?
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 10:52:20 följande:
    stackars din karl =( fast han kanske drog en snabb runk under snickeriet ^^
    Klart man kan, men människan är en nyfikenart och jag tror sällan alla männskor enabrt håller ögonen på sin partner, nu menar jag inte att man vill ligga med det man ser utan man attraheras. Gör man inte det så är man ja antingen avsexualliterad eller sån som du som blir lite manisk och bara vill ha sin karl som ska lyda på allt man säger. Men som sagt såna som ni är väldigt sällsynt och det är väl bara tur om det nu är så att även han trivs i erat förhållande.
    Varför är det synd om honom? En snabb runk?? Är det ett måste eller? Han kollade inte på porr i alla fall...=)

Jag var ironisk när jag skrev att han lyder. Han har det faktiskt väldigt bra!
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 11:23:03 följande:
    Nä inte vad du vet om iaf =) vet inte hur många tjejer jag fått höra av "min karl kollar INTE på porr" och så har det visat sig att de visst gör det. Fast så är det väl inte i erat fall ^^

mja jag vette tusan, du har sagt rätt mycket som avslöjar att allt är ditt behag. 
    Ja, kanske det är så i vissa kretsar? Precis som att väldigt många är otrogna och det säger de ju inte heller.

Varför är det efter mitt behag? För att jag var egoistisk nog att välja en man jag klarar av att leva med?
  • Fridayyy
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-11 12:26:23 följande:
    Vet du, det förklarar en hel del... Jag kan inte sport. Jag har undrat om jag kanske är aspig eller så, men de diagnoserna passar inte helt på mig. Men nu vet jag, jag är bara socialt handikappad för att jag inte kan sport. ;D
    Precis som om sport inte vore en påhittad sak???? Hur mänskligt är det egentligen att hålla på med sånt trams som bara ger en massa skador?? Och denna tävlan om vem som ska vara bäst? Där kan man snacka om att ha dålig självkänsla....
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!