• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym skrev 2012-06-09 14:27:45 följande:
    Men nu är det ju faktiskt så att det finns ett problem för TS i relationen. Hon känner inte att sexlivet fungerar och vill ha mer sex med sin sambo. Hon har ansträngt sig utan önskat resultat och känner sig åsidosatt när hennes sambo vänder sig till porren och ägnar den "uppmärksamhet" istället för henne. 

Istället för? De hade ju sex upp mot en gång om dagen, och det var ju dessutom bra?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:32:01 följande:
    Istället för? De hade ju sex upp mot en gång om dagen, och det var ju dessutom bra?
    Jag tolkar det som att TS oftast får ta initiativ till sex och önskar att hennes sambo ska göra det oftare (söka sig till henne). Istället tar han initiativet till att kolla porr (söker sig till annat).
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:44:05 följande:
    Jag tolkar det som att TS oftast får ta initiativ till sex och önskar att hennes sambo ska göra det oftare (söka sig till henne). Istället tar han initiativet till att kolla porr (söker sig till annat).

Hon har vad jag förstår "kommit på" honom med art porrsurfa, och alltså är det inget hon bevittnat någon längre tid. Vem vet om han faktiskt försöker bygga upp kåtheten med hjälp av några erotiska scener? Eller om han bara vill koppla av.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:59:29 följande:
    Hon har vad jag förstår "kommit på" honom med art porrsurfa, och alltså är det inget hon bevittnat någon längre tid. Vem vet om han faktiskt försöker bygga upp kåtheten med hjälp av några erotiska scener? Eller om han bara vill koppla av.
    Om man har slutat tända på sin tjej så är det väl bättre att jobba på problemet med henne eller göra slut
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:02:00 följande:
    Om man har slutat tända på sin tjej så är det väl bättre att jobba på problemet med henne eller göra slut

Man kan sluta tända på sin partner om han eller hon är kontrollerande och intensiv, och i den bemärkelsen så gör han så gott han kan genom att se på lite porr.
  • Anonym

På FL är det ''politisk korrekt'' att tycka det är okey att ens man porrsurfar, och om man inte tycker det är okey är man konstig, svartsjuk, och kontrollerande.

Jag hade inte heller uppskattat om min man kollade på porr, tycker det är oacceptabelt.

• Anonym
    Dr Mupp skrev 2012-06-09 06:35:53 följande:
    Hans porrsurfande har inget med dig att göra.
    Hans porrsurfande har allt med ts att göra. Han är i en relation, det är inte okey att porrsurfa i en relation. Det är som otrohet. Varför är han tillsammans med ts om han så gärna vill glo på andra tjejer?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:07:01 följande:
    Man kan sluta tända på sin partner om han eller hon är kontrollerande och intensiv, och i den bemärkelsen så gör han så gott han kan genom att se på lite porr.
    Vad i texten talar för att TS i så fall är kontrollerande och intensiv?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:11:55 följande:
    Vad i texten talar för att TS i så fall är kontrollerande och intensiv?

Jag läser såklart in mer i den beskrivna situationen, precis som många andra gjort när de tagit TS parti. Se det positivt, fler möjligheter till en lösning. Frågan är dock om man vill man lösa situationen, eller bara få sin vilja igenom?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:18:50 följande:
    Jag läser såklart in mer i den beskrivna situationen, precis som många andra gjort när de tagit TS parti. Se det positivt, fler möjligheter till en lösning. Frågan är dock om man vill man lösa situationen, eller bara få sin vilja igenom?
    TS har antagligen försökt lösa situationen på olika sätt, som genom hennes egna ord "ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex"
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!