Inlägg från: Anonym (Jaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaja)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Jag undrar om det inte är ganska många tjejer som skulle ha mer sexlust till sina män om de visste att männen avstod från att kolla på porr? Jag tycker själv det skulle vara så avtändnade om min man gjorde det så jag skulle bara ha sex nån gång i nödfall...nej jag skulle nog lämnat honom får att leva utan sex vill jag ju inte. Jag frågade en gång vad min man skulle tycka om jag skulle leta upp en massa manliga könsorgan och titta på, han svarade att han inte alls skulle gilla det så det är himla skönt att vi är överens.

Sen får ni som vill använda porr göra det hur mycket ni vill men jag hoppas att de tjejer som inte gillar det säger det. Hur många tjejer "blundar" inte, och låter killen göra det så länge han döljer spåren? Det är ju så otrogna gör med???

• Anonym (Jaja)
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 13:10:25 följande:
    Oj... 

Om man fått över 1.000 inlägg på sin tråd och fortfarande står fast vid sin ståndpunkt, så är det ju bara medhåll du vill ha... "Snälla hjälp mig någon" betyder ju i din värld "säg att jag har rätt".

Ledsen, men med tanke på ditt sätt att skriva till mig, så hade jag nog också valt att porrsurfa...

Vad det gäller sexleksaker, så är det jag som förser henne med dem till hennes och min stora lycka.

Lycka till med ditt sexliv. Hoppas du hittar en väg utan ilska och bitterhet. Tror att din man kommer att bli mer sugen på dig då.   

Hessegud vad löjligt. Ska folk inte få vara arga längre heller??? Min man tänder lika mycket på mig när jag är arg. Men vill man ha en partner som är som ett streck i humöret så ok.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-28 13:26:57 följande:
    Som jag sa tidigare,
    Många här på FL hävdar att män tänder visuellt och kvinnor emotionellt. Alltså måste väl en kvinna få njuta lite av karlar som dreglar efter henne på nätet om hennes man ska kunna få dregla efter andra kvinnor på nätet?
    Svara gärna på det!
    Nje, gränsen går ALLTID att mannen får se andra nakna och tjejer får en plastsnopp...för MÄN måste se andra tanter nakna...så är det bara...*ironi*
  • Anonym (Jaja)
    Janice01 skrev 2012-06-28 13:52:13 följande:
    Eller kanske ännu bättre att vi också kan titta på läcker porr!
    Ja, för du är ju man som tänder visuellt.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Swingersliv) skrev 2012-06-28 14:13:36 följande:
    Nej, det är klart att jag inte tyckt att det var roligt om hon inte ville ha sex med mig på en månad, men jag hade inte blivit arg på en dildo eller porrfilmen. Jag hade nog tittat på vad jag själv gjorde som skrämde bort henne. 

Om jag skrek, svor och hotade henne för att hon använde en dildo, så lär hon inte bli mer sugen på att ha sex med mig. Om jag ifrågasatte det hon gjorde med hån och förakt, så kan jag inte förvänta mig öppehet och ärlighet.

Om jag hotar och svär, så skulle hon bara dra sig undan än mer.

Så jag menar på att om du slappnar av och inte gör så stor grej av porrfilmen (bli inte arg nu), så kommer han till slut berätta för dig vad det handlar om. Kanske är han trött och tycker att det är "lättare" att onanera, kanske känner han sig oattraktiv, kanske tycker han att sexet är tråkigt, kanske vill han bara upptäcka nytt, eller så är han rädd. Jag vet inte och uppenbart inte du heller (inget illa ment). Den enda som vet är din man.  

Vad jag menar är att när han känner sig tillräckligt trygg att våga prata med dig, så kommer han ge dig svaret. Han kommer aldrig svara ärligt om du inte ger honom tryggheten först.

Vi män är inte så tuffa som ni kvinnor tror när det kommer till att prata om känslor.   

Ja och så slutar 50 % av alla äktenskap i skilsmässa...

Så männen har inget ansvar eftersom de inte är så tuffa då? Är det så att du kanske inte vill swinga utan din fru??
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Realist) skrev 2012-06-28 15:11:10 följande:
    Jag håller med. Det är skillnad på orsak och verkan. Att män är ointresserade och riktar sitt sexuella intresse någon annanstans och att de är otacksamma svin i största allmänhet har inte med internetporren att göra. Det beror på att relationen har ingåtts med olika syften och intentioner från början. Man har helt enkelt inte varit ärliga mot varandra utan fått något annat än det stod på "kärlekskravlistan" från början. Det finns inga kvinnor som hade blivit kära om vi hade varit ärliga från början!  

Det är bara du själv som kan bestämma var gränsen går för vad som är ok. Ju snävare man sätter den gränsen ju fler konflikter kommer man att skapa och man blir till slut väldigt ensam. Det handlar om att hitta någon som man kan kompromissa lagom med.
    vilken tragisk syn på mänskligheten.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-29 11:52:08 följande:
    Tycker du att porrkonsumtion också är otrohet?

Om kvinnan visar upp sig i webcam och njuter, blir kåt och blöt av känslan att män blir kåt av henne. Sen stänger av och onanerar en stund. PÅ VILKET SÄTT är det mer fel jämfört med om hennes man söker upp nakna kvinnor på nätet, beundrar deras kroppar, kuken ställer sig och han runkar medan han föreställer sig att han sätter på dom heta kvinnorna?
    Äh, de kommer aldrig att fatta. De tycker bara att män ska ha denna rättigheten, jag fattar inte vem som lurar vem egentligen??
  • Anonym (Jaja)
    Anonym skrev 2012-06-29 13:08:19 följande:
    Nej! Porrkonsumption vid onani är lika lite otrohet som att tjejer använder sexleksaker. Inget nödvändigt men ack så mycket skönare!

Vill du att din man/fru onanerar anonymt för andra än för dej så är det väl upp till dej. Själv skulle jag först varna sedan lämna personen om han/hon fortsatte med det!
    Kanske inte otrohet men det kan vara ett svek och oerhört avtändande.
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-06-29 14:26:53 följande:
    Ja och det kan ha med att göra att folk inte delar ER åsikt om att de "måste var på ett visst sätt", som gör att det blir tröttsamt att svar på till slut och man ger fan i det helt enkelt.

Det är bara att acceptera och inse att folk inte har samma åsikter som diverse "Anonymer med tillfälliga nick" försöker tvinga på andra, om att "vem lurar vem" etc etc vad mer ni vräker ut er baserat på ER EGNA privata uppfattning, kring porrsurfande män/kvinnor som NI har.  Ni är inte alla andra ni sitte rinte inne med "absolutra sanningar" er åsikt och era tankar enbart subjektiva och inget annat och gäller för enbart er själva.

Ja ja nu skall man väl få nedkört i halsen att man "lurar sig själv" när man accepter porrsurfande med lite onani. För uppenbarligen så är det ju den ENDA sanningen som skall gälla alla. Drömmer
    Ok, du får gärna tolka det så! Men jag vet att väldigt många tjejer tycker det är avtändande att deras män sitter och tittar på 18 åriga tjejer och runkar. Och JAG TROR att det leder till mindre sex i det förhållandet! Många säger ju till och med till killen att dölja vilka sidor han varit inne på...varför gör man det??? Förmodligen för att man mår dåligt av att veta vad han gör??
  • Anonym (Jaja)

En fråga...får man tycka att det är otrohet med porrsurferi?? Och jag är helt öppen med det? Om jag säger det till min man.

• Anonym (Jaja)
    100kgpappa skrev 2012-06-29 14:46:55 följande:
    Att många killar döljer det beror nog mest på att det vet att deras tjejer inte gillar. Håller dock med om att tar ens partner illa upp ska man inte kolla, eller hitta en annan partner som inte har problem med det.

Sen är inte all porr 18-tjejer, ni ger en ganska förenklad bild på porren,.Som kille så VET jag att de flesta killar går ingång på sexet, att bara titta på nakna tjejer ger nog inte så mycket för de flesta som kommit över 20-strecket. Men däremot heta sexscener som är välgjorda och där alla iblandades njutning är i fokus, det kan vara riktigt upphetsande, både för tjejer och killar.
      Dock kan man få leta lite för att hitta bra porr. Folk som inte gillar porr refererar alltid till skitporr och hävdar sen att all porr är sådan, ungefär som att åka på semester till Afghanistan och sen konstatera att det där med att åka utomlands är ju värdelöst, bara sand och självmordsbombare, fattar inte varför folk och till Thailand, det är ju värdelöst utomlands.
    För mig spelar det väl ingen roll vad det är för porr det är avtändande för mig. Jag kan inte förstå hur porr kan vara så viktigt att man ljuger om det.
  • Anonym (Jaja)
    fembarnsfar1967 skrev 2012-06-29 15:06:53 följande:
    Explicita eller specifika?
    Anledningen till att man ljuger eller hemlighåller saker för ens partner är väl tämligen uppenbar, man är rädd för sin partner och dennes reaktioner. Det finns de som kan gå hur långt som helst för att förtrycka sin partner och tvinga på denne sina värderingar. 

Många hade nog varit glada om de hade de gemensamma spelreglerna klara för sig från början. Vi hade sluppit många besvikna och desillusionerade frånskilda.
    Men då får de väl skylla sig själva, de som inte vågar stå upp för sig själva. Vad är det för mesar folk är???? man förtrycker väl inte sin partner om man säger vad man tycker? Däremot, säger man inte vad man tycker är man ganska taskig mot sin käresta tycker jag. Då lever båda i lögn.
  • Anonym (Jaja)
    fembarnsfar1967 skrev 2012-06-29 15:41:27 följande:
    Det finns många olika sätt att framföra sin mening på. Om man är aggressiv och hotfull när man säger sin mening så förtrycker man sin partner.
    Gör man??? Och vad leder det till?? Så om jag säger nåt argt till min man så förtrycker jag honom? Jag tror nog att han klarar det. Han har gjort det hittills i alla fall.
  • Anonym (Jaja)
    CygnusX1 skrev 2012-06-30 23:03:17 följande:
    Tittar gärna ihop med dig.Flört
    HUr går det för dig i verkliga livet? Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...och så kallar du alla nymoralister??? Jag kan förstå att du inte tycker att porr är så stor grej när du gör så mycket grövre grejer.
  • Anonym (Jaja)
    100kgpappa skrev 2012-06-30 21:12:33 följande:
    Det kan jag hålla med om, om man bara tittar på porr med en specifik typ av tjejer, då kan jag förstå att man blir stött, men oftast vill killar bara kolla på lite sex helt enkelt, men visst finns det undantag.
    Man är löjlig om man inte tycker att killen ska kolla på porr men det är helt ok att bli tjurig och lite stött om han kollar på specifika tjejer???  Varför vill killar bara titta på lite sex helt enkelt??
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-07-01 10:26:56 följande:
    Varför skulle det vara värre grejor? 
    Med vilken rätt har någon (i detta fall du) att sitta och gradera vad som är "värre", "inte värre" utefter sin egna subjektiva skala för omgivningen?
    Nja, det är ju värre enligt svenska rättsväsendet i alla fall??? Att köpa en hora kontra se på porr.
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-07-01 21:03:07 följande:
    Vad har svensk lagstiftning med saken att göra?

Du skrev faktiskt i inlägg #1118

Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...

Om en fru säger åt sin man att köpa sex i Grekland av en prostituerad så har det inget med Svensk lagstiftning att göra. Det är inte straffbart för en svensk medborgare att köpa sex av en hora i ett land där sexköp är lagligt. Oavsett om den svenske är gift eller singel.

Så bland inte in svensk lagstiftning i detta och framförallt lär dig att fatta att Svensk lagstiftning inte gäller i Grekland.

Så ja det kvarstår det jag skrev fullt ut i inlägg #1122 även här med efter ditt svar.
    JAG VEEEEEEEEEET att det inte är olagligt i Grekland men jag skriver väl så här då så jag inte trampar på dina känsliga tår...JAG och många andra svenskar tycker att det är grövre att köpa sex av en hora istället för att kolla på porr!

Och du läste inte vad jag skrev, jag skrev inte värre saker...
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-07 22:33:09 följande:
    Bara läst ts. Min man kollar på porr. Jättebra tycker jag. Att kunna ha sex med sig själv i en relation är väl inte fel. Ofta kollar han porr på kvällen för att sen komma in och sätta på mig. Och ja det är mig han vill ligga med.
    Ja, har han nåt val om att ligga med nån annan??? Äckligt att han behöver se porr för att kunna sätta på sin fru. Men vi är visst alla olika.
  • Anonym (Jaja)

Är det inte konstigt att man behöver se andra ha sex innan man klarar av att ha det själv?? Och att man tycker att det är bra???

• Anonym (Jaja)
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-09 23:54:42 följande:
    Men pucko. Vi ligger väl annars också, och han föredrar att göka framför att runka. Och ja han väljer nog vem han vill ligga med. Svarar ej mer på dina inlägg. Mogg
    Du behöver inte svara på mina inlägg. Ja, han kan ju inte välja att ligga med porrstjärnorna men visst måste det kännas lite konstigt att han blir sugen på sex efter att ha suttit och drömt om dem?
    Det bevisar ju att han behöver nåt mer än dig!
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!