• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Sarah f skrev 2012-06-28 16:08:50 följande:
    Om män får dregla efter nakna kvinnor måste kvinnor få vara nakna och låta män titta. Det är en rättighet. Frågan är om det är vettigt att driva dessa rättigheter i en kärleksfull relation. Men såklart är det ena inte värre än det andra.
    Nej precis. Och hur många män tycker det är kul och helt OK om hans kvinna visar upp sig naken för andra män? Antagligen väldigt få.
  • Anonym
    catdancing skrev 2012-06-29 08:00:26 följande:
    Helt säkert, så egentligen så kan jag ju lägga mig att sola naken i trädgården utan att i en sekund fundera över min sambos känslor i det (det är ju så han har gjort när han har porrsurfat) Han porrsurfar och njuter av det, jag solar naken i trädgården och njuter av att andra män småsneglar när de går förbi. Förmodligen skulle halva granskapets karlar börja traska förbi vår trädgård då min kropp är snyyyg. Och sen när min sambo upptäcker detta tycka att han är helt fel ute och inte alls förstå att han blir sårad. Hahahahahahahahaha var blev ömsesidig respekt över den andras känslor av någonstans i ett förhållande???? Botta puts väck 
    Om man kan jämnställa att titta på porr med att blotta sej så är man nog ute på väldigt tunn is.... Det ena är dessutom olagligt.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-29 10:10:02 följande:
    Hon får väl tända på vad hon vill, men om hon är otrogen och visar upp sej för andra eller har sexuell kontakt genom sexchat så skall hon nog inte ha ett förhållande för allas bästa!
    Är man alltså otrogen om man visar upp sig för andra? Men inte otrogen om man tittar på andra? Jag ser ingen skillnad över huvud taget, båda "handlingar" är lika passiva i mina ögon och både mannen och kvinnan får ut en njutning av det. Kan inte bli annat än RÄTT!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-29 10:55:18 följande:
    det beror väl helt på i vilket syfte, visar hon upp sej i en sexchat som det sas från början så tycker jag att det inte är ok. Men ligger hon på ett nakenbad så är det en helt annan sak.
    Men över nätet är man mer anonym, det går att välja att inte visa sitt ansikte. Det går inte på en nudiststrand eller liknande. Är det förresten ok att onanera på ett nakenband eller? Det är ju det som är poängen, att få ett hjälpmedel vid onani.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-29 10:55:18 följande:
    det beror väl helt på i vilket syfte, visar hon upp sej i en sexchat som det sas från början så tycker jag att det inte är ok. Men ligger hon på ett nakenbad så är det en helt annan sak.
    Om hon strippar i webcam med en massa män uppkopplade som bombarderar med att beskriva hur het hon är och hur de vill sätta på henne. Är det otrohet?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 11:15:29 följande:
    Om hon strippar i webcam med en massa män uppkopplade som bombarderar med att beskriva hur het hon är och hur de vill sätta på henne. Är det otrohet?
    Det tycker jag i alla fall!
    Tycker ni 3 här som lever i den här tråden inte det så borde ni nog....Nja skiter i säga något dumt!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 11:46:51 följande:
    Det tycker jag i alla fall!
    Tycker ni 3 här som lever i den här tråden inte det så borde ni nog....Nja skiter i säga något dumt!
    Tycker du att porrkonsumtion också är otrohet?

Om kvinnan visar upp sig i webcam och njuter, blir kåt och blöt av känslan att män blir kåt av henne. Sen stänger av och onanerar en stund. PÅ VILKET SÄTT är det mer fel jämfört med om hennes man söker upp nakna kvinnor på nätet, beundrar deras kroppar, kuken ställer sig och han runkar medan han föreställer sig att han sätter på dom heta kvinnorna?
  • Anonym
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-29 11:54:45 följande:
    Äh, de kommer aldrig att fatta. De tycker bara att män ska ha denna rättigheten, jag fattar inte vem som lurar vem egentligen??
    Det verkar vara otroligt svårt för nån att svara i alla fall. Själv tycker jag det är en glasklar spegelbild/motsvarighet till när en man kollar på porr.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 11:52:08 följande:
    Tycker du att porrkonsumtion också är otrohet?

Om kvinnan visar upp sig i webcam och njuter, blir kåt och blöt av känslan att män blir kåt av henne. Sen stänger av och onanerar en stund. PÅ VILKET SÄTT är det mer fel jämfört med om hennes man söker upp nakna kvinnor på nätet, beundrar deras kroppar, kuken ställer sig och han runkar medan han föreställer sig att han sätter på dom heta kvinnorna?
    Nej! Porrkonsumption vid onani är lika lite otrohet som att tjejer använder sexleksaker. Inget nödvändigt men ack så mycket skönare!

Vill du att din man/fru onanerar anonymt för andra än för dej så är det väl upp till dej. Själv skulle jag först varna sedan lämna personen om han/hon fortsatte med det!
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-29 11:54:51 följande:
    Berättigad fråga och som sagt, det krävs kvinnor som visar upp sig för att det ska bli porr att kolla på.
    Dessa kvinnor och män har det som jobb.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-29 13:08:19 följande:
    Nej! Porrkonsumption vid onani är lika lite otrohet som att tjejer använder sexleksaker. Inget nödvändigt men ack så mycket skönare!

Vill du att din man/fru onanerar anonymt för andra än för dej så är det väl upp till dej. Själv skulle jag först varna sedan lämna personen om han/hon fortsatte med det!
    Att använda dildos är jämförbart med att en man använder FLESHLIGHTS eller liknande, INGET annat.
  • Anonym
    100kgpappa skrev 2012-06-29 14:46:55 följande:
    Att många killar döljer det beror nog mest på att det vet att deras tjejer inte gillar. Håller dock med om att tar ens partner illa upp ska man inte kolla, eller hitta en annan partner som inte har problem med det.

Sen är inte all porr 18-tjejer, ni ger en ganska förenklad bild på porren,.Som kille så VET jag att de flesta killar går ingång på sexet, att bara titta på nakna tjejer ger nog inte så mycket för de flesta som kommit över 20-strecket. Men däremot heta sexscener som är välgjorda och där alla iblandades njutning är i fokus, det kan vara riktigt upphetsande, både för tjejer och killar.
      Dock kan man få leta lite för att hitta bra porr. Folk som inte gillar porr refererar alltid till skitporr och hävdar sen att all porr är sådan, ungefär som att åka på semester till Afghanistan och sen konstatera att det där med att åka utomlands är ju värdelöst, bara sand och självmordsbombare, fattar inte varför folk och till Thailand, det är ju värdelöst utomlands.
    Det hade varit intressant att få höra mer om hur den där kvalitetsstämplade porren innehåller? Hur mycket och på vilka sätt skiljer den sig från sån "skitporr" som du nämner? Var hittas den bra porren?
  • Anonym
    fembarnsfar1967 skrev 2012-06-29 15:06:53 följande:
    Explicita eller specifika?
    Anledningen till att man ljuger eller hemlighåller saker för ens partner är väl tämligen uppenbar, man är rädd för sin partner och dennes reaktioner. Det finns de som kan gå hur långt som helst för att förtrycka sin partner och tvinga på denne sina värderingar. 

Många hade nog varit glada om de hade de gemensamma spelreglerna klara för sig från början. Vi hade sluppit många besvikna och desillusionerade frånskilda.
    Alldeles riktigt. I mitt nuvarande förhållande pratade vi tidigt om porr. Min partner hade inget stort behov av porr och visste också mycket väl att en del tjejer tycker det är jobbigt om killen kollar porr. Och han förstod dom, eftersom han själv skulle tycka det var jobbigt om hans flickvän kollade på porr.
    Jag förklarade för honom att jag anser att porr kan förstöra så mycket i ett förhållande, tex intimiteten mellan båda personerna, och vill helst ha ett porrfritt liv. Men var samtidigt tydlig med att jag skulle aldrig nånsin förbjuda honom från att kolla.
    Vi gick alltså in i förhållandet med vetskapen om vad båda tyckte och tänkte. Viljan eller önskan om ett porrfritt liv kom inte in nånstans efter det att redan gått en lång tid.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 09:12:26 följande:
    HUr går det för dig i verkliga livet? Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...och så kallar du alla nymoralister??? Jag kan förstå att du inte tycker att porr är så stor grej när du gör så mycket grövre grejer.

Bra svar, för nu blev pajasen tyst
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!