• grind

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:47:25 följande:
    Vem pratar om otrohet?
    öppet förhållande/otrohet. Välj vilket ord du vill men båda används för företeelsen i fråga.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:49:08 följande:
    Hur menar du nu?? Har du inga som helst krav på hur din partner ska vara?
    Att kräva en trevlig person är långt ifrån samma sak som att kräva lydnad.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:55:26 följande:
    Tex så skulle du ju aldrig klarar av en tjej som mig, så det är ju ditt krav??? Att tjejen låter dig se på andra som har sex är ju ditt krav? Har jag rätt?
    Nej, verkligen inte. Jag tar för givet de flesta fruar inte vill att deras män ser på porr och deras åsikt får man respektera.

Men man behöver inte berätta allt man gör bara för att man är tillsammans. 

Varför skulle inte jag klara en tjej som dig? 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:03:27 följande:
    Jag tycker det verkar som de flesta tjejer tycker om att deras män ser på porr?? I alla fall när man läser här.

Skulle du klara av någon som är emot porr?
    Ja, självklart. Har aldrig varit tillsammans med någon som är för porr.

Tycker t.o.m. att det är avtändande med kvinnor som gillar porr. Så okvinnligt. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:11:52 följande:
    Men om DU tittar på porr måste du ju tycka att de som är med i filmerna också är avtändande? De måste ju gilla porr eftersom de till och med spelar in den??

Jag tycker det är avtändande med män som gillar porr.
    Det finns delar i beteendet hos porrstjärnor som äcklar mig. Och skulle inte vara intresserad av ett seriöst förhållande med en porrstjärna nej. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:20:40 följande:
    Nä, jag trodde väl det! Än finns det hopp....=) eller kanske inte...
    Vad menar du?

Så här tycker nästan alla män i de här frågorna.

...eller menar du att det är tveksamt om det finns hopp för män i allmänhet? 
  • grind
    Anonym skrev 2012-06-12 08:45:29 följande:
    Hahahahaha det var den mest  korkade och skeva synen på porr jag läst! Vi kollar på saker som är upphetsande, onani har INGET med kärlek att göra!
    nja, Det "privata" sexlivet påverkar ju "parets" sexliv. Sexlivet kan ju även påverka kärleken.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 09:44:52 följande:
    Jo det är säkert sant men samtidigt, om nu ex tjejen mår så dåligt av porr, är det så svårt att avstå då? Eller varför väljer man att såra den man älskar? Även om det nu skulle vara så att tjejen har dålig självkänsla blir ju inte den bättre om killen bara kör sitt eget race och inte försöker hjälpa henne. Det är nog ingen tjej som tvingar killen att sluta titta bara på grund av illvilja?
    Om nu kvinnan vill ha sex en gång i veckan och mannen varje dag så blir mannen givetvis sexuellt frustrerad. Det behöver man inte bli med porren som komplement. Rent logiskt borde risken för otrohet öka markant i avsaknad av porr.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 10:04:14 följande:
    Men om kvinnan också vill ha sex varje dag då? Är det mindre risk för otrohet då med? Vad är det män är ute efter egentligen? SE andra ha sex eller se andra nakna tjejer? Är det ett behov av att se många nakna tjejer för att vara nöjd?
    Om nu kvinnan skulle vilja ha sex varje dag så skulle jag gissa att risken för otrohet (kvinnans) skulle öka om mannen tittar på porr eftersom han skulle få problem att tillfredställa henne då. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 10:24:25 följande:
    Men är det mannens uppgift att tillfredsställa kvinnan då? Det kan hon väl göra på andra sätt precis som en man då?
    Uppgift och uppgift. Om inte båda parter har ett intresse av att tillfredställa varandras behov lär inte förhållandet vara länge.

Eftersom en kvinnas sexlust är mer känslomässig så blir mannen mer svårutbytbar.

Jag pratar i generella termer nu. 
  • grind
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 10:34:46 följande:
    Så vi kvinnor ska trösta oss med att vi är utbytbara?
    Vem har sagt det?

Men om en man inte får sex tillräckligt ofta i ett förhållande är det naturligt att tillfredställa sig själv. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 10:43:49 följande:
    DU GRIND, varför är det fler kvinnor som är otrogna då??? Jag tror INTE ALLS att det är kvinnas sexlust som är mer känslomässig.
    Om vi ska hålla oss vetenskapliga så är en kvinnas sexlust mer känslomässig.
    http://www.webmd.com/sex/features/sex-drive-how-do-men-women-compare

Varför fler kvinnor är otrogna? Antagligen för att de är missnöjda med sitt sexliv då mannen tröttnat på dem och tillfredställer sig på annat sätt. Porren kan säkert vara en förklaring.

• grind
    grind skrev 2012-06-12 10:45:55 följande:
    Om vi ska hålla oss vetenskapliga så är en kvinnas sexlust mer känslomässig.
    www.webmd.com/sex/features/sex-drive-how-do-m...

Varför fler kvinnor är otrogna? Antagligen för att de är missnöjda med sitt sexliv då mannen tröttnat på dem och tillfredställer sig på annat sätt. Porren kan säkert vara en förklaring.

Missnöjda med sitt förhållande ska det stå.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 10:49:01 följande:
    Det enda som skiljer är att MÄN är väldigt lätta att tillfredsställa, kvinnor kräver ofta mer bakom sexet kanske...och det är därför de är otrogna tror jag.

Män är ju väldigt enkla att göra glada...(ja jag generaliserar).
    Det enda är den enda skillnaden men det är en skillnad. Läs artikeln jag länkade till. Den är både intressant och givande.

• grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 11:01:32 följande:
    Det är verkligen synd om min man va??? Han, den stackaren fick en sån som mig, och inte klarar han av att göra slut med mig heller. Han måste ju verkligen lida av att hålla allt hemligt och inte alls få det han egentligen vill göra.
    Jag tror ärligt talat att han gillar det.

Förstår inte meningen med att prata om sitt privata sexliv med sin partner. Fullständigt onödigt. 
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 11:16:55 följande:
    Gillar vad??? Porr? Ja, tittar han på det och lever i en lögn så mår ju han ännu sämre av det. han är en förlorare hur han än gör då!
    Att han gillar att slippa att hålla på och tjata med dig om hur ofta han onanerar etc...

• grind

min snö

Du måste vara alla politikers våta dröm. Läser en politiskt påstående i kvällstidning och tror på det.

Ja, jisses. Trodde inte det fanns så lättmanipulerade människor. 

• grind
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-12 13:31:04 följande:
    Alla som generaliserar är dumma i huvudet.
    Jag hoppas att du inser det komiska i detta inlägg. :)
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!