• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 15:21:33 följande:
    Oj! Tur att inte alla kvinnor är så osäkra i sig själva att de inte ens klarar av att mannen kollar på lite porr. Det är något inspelat på video och hur kan du säga att det är otrohet?
    Det hade varit en annan sak om mannen aktivt söker efter en person att sexchatta med på nätet eller liknande, då hade jag också räknat det till otrohet men kom igen... porr?

I så fall är jag otrogen mot min man ganska ofta den stackarn. Men vet du, han vet om det är okej med vad du kallar otrohet! Haha
    Menar du att varje persons gränser för otrohet baseras på hur pass "osäker man är i sig själv"?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:24:19 följande:
    TS har antagligen försökt lösa situationen på olika sätt, som genom hennes egna ord "ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex"

Absolut, men han kanske hellre vill ha djupa diskussioner och en slags kommunikativ öppenhet, vilket man nog inte kan få med en kontrollerande person. I ett sånt läge kan man raka musen blå om man vill.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:37:01 följande:
    Absolut, men han kanske hellre vill ha djupa diskussioner och en slags kommunikativ öppenhet, vilket man nog inte kan få med en kontrollerande person. I ett sånt läge kan man raka musen blå om man vill.
    Men hur vet du att TS är en kontrollerande person? Hur kan du vara så säker på det? Förklara gärna
  • Anonym
    nord skrev 2012-06-09 15:39:27 följande:
    alla män porrurfar, inlusive pastorn i din församling
    Nej, alla män porrsurfar inte.
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 15:40:49 följande:
    Frågan är väl snarare hur man kan se en sådan liten bagatell som oskyldigt porrsurfande som otrohet? Porr är inget annat än en inspelad video.
    Varje människa har rätt att själv bestämma vad man tolererar i ett förhållande och var gränsen för otrohet ligger och därifrån hitta någon som delar eller respekterar det.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-09 15:43:02 följande:
    Det är en bra fråga. Jag kan förstå om man ogillar porr, men varför gör det DIG billig?
    Hon kanske känner att sambon väljer porr framför sex med henne och då blir hon inte mer värd än porr?
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2012-06-09 15:49:03 följande:
    Fast hur går det ihop med deras annars fantastiska sexliv, vart finns logiken?
    Jag uppfattade det som att sexet var fantastiskt när de väl hade sex, inte att hon var nöjd över sexlivet som helhet? TS saknar uppenbarligen något, om det bottnar i att hon vill ha sex oftare eftersom hon inte känner att hennes sambo åtrår henne lika mycket som förr eller om det beror på att hon verkligen vill ha sex oftare än de har, hade varit intressant att veta
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:38:28 följande:
    Men hur vet du att TS är en kontrollerande person? Hur kan du vara så säker på det? Förklara gärna

Hon skriver att hon "kommit på" honom, och det låter ju lite.. eh.. annorlunda mot t ex " jag noterade" eller för all del "såg att", och så vidare.
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 15:51:34 följande:
    Sen så tycker jag att det är alla människors rätt att göra vad de vill med sin kropp och det kan ingen annan bestämma över! Om han vill runka så är det väl upp till honom eller?
    Ja självklart. Men inte om han stillar sin sexlust genom att få utlösning av onani framför att få utlösning tillsammans med sin partner så att det inte finns någon lust kvar till det gemensamma sexlivet. Samma sak tycker jag gäller för tjejer, de bör också ta ansvar i sina förhållanden och stimulera sin sexlust så att den inte dör ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:53:22 följande:
    Hon skriver att hon "kommit på" honom, och det låter ju lite.. eh.. annorlunda mot t ex " jag noterade" eller för all del "såg att", och så vidare.
    Ja antagligen kände hon sig besviken när hon har ansträngt sig så mycket för sin sambo, är det så svårt att förstå?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!