• Janice01

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym skrev 2012-06-12 14:26:54 följande:
    Ja eller hur. Man kan också dricka alkohol som bot om man är nedstämd eller äta läkemedel mot hypertoni resten av livet istället för att motionera mer och äta mat som minskar LDL-kolesterolet.
    Men om han nu har erektionsproblem så lär det knappast hjälpa med annat!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-12 18:11:12 följande:
    De människor som kollar på porr har ofta nån form av störning (kan vara mild) . eller ett ohälsosamt intag av alkohol eller liknande... det är faktiskt bevisat. sen finns det förstås unga killar som fortfarande inte har en fullt utvecklad hjärna som tittar. Det var någon som sa i en annan tråd: "hur kan man vilja eller ens bli tänd och ha sex med nån som får ont eller inte vill?" en bra fråga! man kan ställa en liknande fråga här: hur kan man bli tänd på något som inte ens e på riktigt. där ingen av parterna njuter utan mellan tagningarna tappar stånd och tjejer som springer för att spotta och tvätta sig och grinar illa? säkert få dom ont också. nä det är snedvridna fantasier/böjelser... nån form av efterblivenhet lider man nog om man blir tänd av porr.
    Denna "störning" kallas sexdrift och finns hos det flesta av oss. Det vi andra ser som en mer skadlig störning är folk som har sådant sjukt kontrollbegär att de inte ens kan låta sina partners onanera som dom själva vill!
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-13 06:37:50 följande:

motsatsen?
    Ja som anonym nyss sa, hon har väldigt stora problem med att läsa.....
  • Janice01
    catdancing skrev 2012-06-13 08:13:22 följande:
    Men han uppskattar inte att jag onnanerar när han har gått till jobbet och jag är ledig!!!!! 
    Gör du det ofta? Och anvnder du någon leksak typ rabbit då?
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-13 14:12:38 följande:
    Svara på detta, ni som tror att alla män och kvinnor är en samlad grupp!
    Tydligen har du lika svårt att läsa som din trosfrände här....
    Vi sa att män tänder på visuella saker medan kvinnor lite mera emotionella, dvs INTE samlad grupp....
  • Janice01
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 10:51:58 följande:
    Men för helvete. Det är du som är en stork, som tror att dylika generaliseringar är till någon nytta överhuvudtaget. Upp med huvudet ur sanden nu.

(Och nej, en del av er på "andra sidan" är inte ett dugg bättre heller.) 
    Vadå för helvete?
    Generaliisering eller inte, sanniongen är sådan.
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-14 12:28:49 följande:
    Fjollor till män???

Men du svarar ju inte på hur jag som kvinna tänder emotionellt? Vad menas med det egentligen??? Och varför använder du porr då? Är du MAN?

Tycker du att mina ben ser så manliga ut???

Vet du inte vad emotionell betyder så finns ju alltid hjälp att få....
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-14 13:43:32 följande:
    Men du tänder ju inte emotionellt, skriver du. enligt dina egna definitioner är du då man.
    Jag har aldrig sagt att jag inte tänder emotionellt! Jag har bara sagt att jag ÄVEN tänder på porr, vilket det absolut flesta kvinnor gör.

Du kanske är som en dator som bara är det ena ellerr det andra, vi andra kan gilla lite av varje.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-14 13:51:29 följande:

Ge mig en kvart på nätet så hittar jag 10 liknande foton.
    Det finns det säkert! Men inte på mina ben i alla fall!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-14 14:11:13 följande:
    Jag har inte kollat på dina ben!

Jag tänkte du kunde beskriva HUR MAN TÄNDER EMOTIONELLT??? Menar du att det ska vara känslor med eller??
    Du ser väl min avatar....
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!