Inlägg från: Anonym (våga vägra porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga vägra porr)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 17:00:50 följande:
    Fridayyy..Runkar din karl? eller får han inte det heller?
    Varför måste du utgå ifrån att det finns förbud med i ekvationen?För att du inte har träffat mer än en typ av man? Man väljer ju oftast samma typ av man om och om igen, se på alkoholistfruar exempelvis.
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-12 08:20:53 följande:

Nämen så himla trevligt att du tittar på romantiska komedier. Sitter där och glor på snygga män och kvinnor som har de mest komplicerade romantiska situationer, som din karl inte kan leva upp till, medan du drömmer dig bort. Det är verkligen kärlek och närhet det.

Stereotypernas stereotyp. Vaddå kollar romantiska komedier?  Kan garantera att inte alla kvinnor gillar romantiska komedier. Eller tantsnusk.
    grind skrev 2012-06-12 09:57:11 följande:
    Om nu kvinnan vill ha sex en gång i veckan och mannen varje dag så blir mannen givetvis sexuellt frustrerad. Det behöver man inte bli med porren som komplement. Rent logiskt borde risken för otrohet öka markant i avsaknad av porr.

Ok, i mina fall har jag haft mer lust än mannen och han har förstört det ännu mer genom att porrsurfa dagligen och inte ha nåt kvar till mig. Jag kanske är så FUL att jag får skylla mig själv?
    grind skrev 2012-06-12 10:30:14 följande:
    Uppgift och uppgift. Om inte båda parter har ett intresse av att tillfredställa varandras behov lär inte förhållandet vara länge.

Eftersom en kvinnas sexlust är mer känslomässig så blir mannen mer svårutbytbar.

Jag pratar i generella termer nu. 
    Så vi kvinnor ska trösta oss med att vi är utbytbara?
    grind skrev 2012-06-12 10:36:41 följande:
    Vem har sagt det?

Men om en man inte får sex tillräckligt ofta i ett förhållande är det naturligt att tillfredställa sig själv. 

DU skrev att män är mer svårutbytbara. Då måste kvinnor vara mer utbytbara.
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:32:02 följande:
    Jo men nu fortfarande så har han inte av "egen vilja" gett upp porren, han får ju inte upp den lika lätt? så varför titta på något som man längre inte kan få njutning av pga potens? som sagt hade han inte fått de så hade han säkerligen fortfarande kollat.

Vet du om att många män har svårare att få upp den på grund av porr? Att de är svårare att tända för att de alltid kan få nya kickar och hjärnan reagerar som en alkoholist på en lättöl när man ska ha sex IRL.
    Anonym skrev 2012-06-12 12:25:14 följande:
    Nu griper du bara efter halmstrån när dina argument faller. Att lägga in dina egna värderingar i dina åsikter ("onormalt att runka varje dag, det gör bara 14åringar") och försöka köra på någon slags förminskningstaktik (åh men oj, hur blond är du? snälla du?") får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Ingen idé att diskutera något med en sån som dig.
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 12:38:06 följande:
    Ja det vet jag, det låter ju ganska logiskt och det har jag inte sagt något om =) skillnad på att vara potent pga sjukdom eller ålder eller att vara det tillfälligt pga av ett beroende.

Kan inte du då berätta var gränsen går för porrberoende, du verkar ha det klart för dig.
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 12:42:09 följande:
    Ja kanske då man märker att man inte får upp den längre med sin partner utan enabart vid porr, låter inte det ganska logiskt? =)

Men när vi berättar att sexet blir lidande så får vi höra att vi inte ANSTRÄNGER oss nog av er som försvarar porr. Hur ska ni ha det? Eller så är vi inte SNYGGA nog.
    Anonym (Fru P) skrev 2012-06-12 12:35:39 följande:
    Har bara läst trådstarten, själv tycker jag det är sexigt när min man tittar på porr, dock skäms han för det vilket jag tycker är synd. Men många idéer kan komma från porren, kan ju vara ett sätt att hitta nya upplevelser inom sexlivet.

Han tänder säkert på dig, men vill kanske ha ännu mer sex, mycket sex ger stort behov...

Hatar du själv porr? Annars kunde du ju någon gång suttit med honom och tittat     
    Bullshit. Mycket sex ger män som kräver mer extrema saker för att tända.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!