• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Petrellie skrev 2012-06-11 13:51:44 följande:

Jag har svårt att relatera till kvinnor som mår dåligt över att deras män tittar på porr för att de får taskig självkänsla (eller snarare hade det redan innan) eftersom onani väldigt sällan är kopplat till sex med ens partner eller hur attraktiv man tycker den partnern är.

Däremot har jag full förståelse för om man tycker att porr är "moraliskt" tvivelaktigt. Att man inte tycker om/mår bra av att porr konsumeras för att branschen är skitig och deltagarna rätt ofta är trasiga människor. I de fallen har jag full förståelese för att man inte vill att ens partner kollar på det.

Den åsikten måste väl även de mest inbitna porrfantaster kunna respektera?

Men ändå verkar det ju förstöra så många relationer. Hur många trådar läser vi inte där killen kollar porr och slutat ha sex med sin flickvän. Nu kanske det är problem i relationen på annat sätt men det löser ju inga problem att stänga in sig vid en dator! Och där sitter det en tjej och tror att det är fel på henne i sexlivet.
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-11 14:15:54 följande:
    Ni tvingar på era åsikter på varandra, du och vågavägraporr

Om man vill ha en partner som delar ens åsikter om saker och ting här i livet, hur kan det vara att tvinga på någon ens åsikter? jag vill inte ha en partner som till exempel gillar hästar och tillbringar mycket tid i stallet, är det fel av mig?
    Nej, det är helt ok. Man VÄLJER själv vilka egenskaper och intressen ens partner ska ha! och man kan välja bort porr.
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:20:25 följande:
    Detta är min åsikt, till 100%!
    Ska vi gifta oss?????Flört
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:24:27 följande:
    Vi kan ha ett modernt öppet polyförhållande...!
  • Fridayyy
    Petrellie skrev 2012-06-11 14:26:09 följande:
    Men nu skrev jag ju "väldigt sällan", och jag förstår att det finns relationer där det är ett problem på riktigt. Men min uppfattning är att det i de flesta fall mer handlar om tjejer som blir svartsjuka och har issues med sig själva och som inte kan separera onani från sex med en partner från varandra. Om det är skälet till att man inte vill att den andre kollar på porr tror jag det finns andra saker att jobba på än just porrsurfandet.
    Men vissa tjejer tycker inte att killen ska glo på andra tjejer, varken på tv eller på stan!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-11 14:46:00 följande:
    Kan du inte bara svara ja eller nej????
    Fattar ni inte vad hon menar???
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 14:43:52 följande:
    så dysfunktionellt.
    Det var ju bara ett skämt. Jag är nöjd med att bara ha en man i mitt hus!!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-11 14:43:27 följande:
    Ni skulle nog passa utmärkt ihop, två personer med sådant sjukligt kontrollbegär.....Det kan ju bli problem då ni kräver att vara ihop med folk som är sinnesvaga nog att göra precis som ni säger.
    Hur menar du nu?? Har du inga som helst krav på hur din partner ska vara?
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 14:48:48 följande:
    öppet förhållande/otrohet. Välj vilket ord du vill men båda används för företeelsen i fråga.
    Jag skojade bara om öppet förhållande eftersom jag är lyckligt gift.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 14:51:27 följande:
    Att kräva en trevlig person är långt ifrån samma sak som att kräva lydnad.
    Hur menar du med lydnad? Jag har inte ens sagt till att maken inte får kolla på andra tjejer, inte om sport heller.

Tex så skulle du ju aldrig klarar av en tjej som mig, så det är ju ditt krav??? Att tjejen låter dig se på andra som har sex är ju ditt krav? Har jag rätt?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!