• Janice01

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-15 10:29:46 följande:
    Men om män behöver porr så mycket, så får de väl hålla på med det. Men inte i mitt hem.
    Där kom det igen! "Mitt", med andra ord så är mannen i ditt liv bara en hund som du skall kunna göra som du vill med, andra friska människor säger "vårt hem" och där gör man som man vill!
  • Janice01
    fläta skrev 2012-06-15 09:04:52 följande:
    Tja, frågan är förstås fri. 
    Själv hade jag inte varit intresserad av en människa som frågade, önskade eller krävde av mig att jag skulle ge upp mitt sexliv med mig själv, eller som försökte sätta ramar och regler för hur det skulle se ut. "Lova att du bara fantiserar om mig! Lova! Du tänker väl inte på någon annan än mig när du smeker dig? Det gör du väl inte? Lova att du inte gör det!" 

Jag är helt enkelt inte intresserad av män som äcklas av hur jag sköter intimiteten med mig själv. Du väljer bort män som tittar på sport - jag väljer bort människor som inte respekterar min integritet. 
    Det var det bästa svar jag läst idag!

Att andra människor vill sätta upp ramar för hur man sköter sitt mest intima (onani) är minst sagt sjukligt!
  • Janice01
    Kews skrev 2012-06-15 10:46:03 följande:
    Alla som kollar på porr är dumma eller efterblivna i sociala situationer. Du får porr bara du frågar efter det i vardagliga livet. Kanske inte går lika snabbt som klicka och titta. Men det är i alla fall roligare att klicka på riktigt. Sen om man runkar till träd eller porr spelar väl ingen roll men som många tidigare skrivit så skulle jag fightas till döden för att just få runka till min porr eller mitt träd om någon annan skulle kräva att då mitt trädrunkande eller porrunkande får upphöra. 
    Dumma eller efterblivna??? Frågan vad det är för diagnos på dej som inte klarar meningsuppbyggnad i Svenska språket....(47 ord i rad utan punkt eller komma)
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-15 11:04:31 följande:

Hehe, detta är mitt hem. Vad är problemet? Lever du på andra?
    Skoj för dej att bo ensam!
    Vi är 2, så det är vårat hem!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-15 11:24:05 följande:
    Satt du på allvar och räknade orden? Verkar som att ditt lager av argument i diskussionen börjar sina...
    Japp, bara för att visa hur svårt personen hade med att ens klara av att skriva!

Att som han/hon kalla folk för dumma och efterblivna för att dom ser på por när nästan alla gör det (97%+68%), visar väl i vilken annan värld den personen befinner sej i.

Mina och alla andras argument här kommer aldrig att sina!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-15 11:41:04 följande:
    Vi är 9 i vårt hus, i mitt hem!!!Vårt hem, spelar roll, jag bestämmer över mitt eget liv och vem och vad som ska ingå....! Precis som min man bestämmer vad han vill ha i sitt liv...och han valde mig...trots att jag är en provokativ kvinna som vet vad hon vill....!

I vårt hem är vi 2 som bestämmer ihop. Men jag förstår ju att ni 2 (eller samma person) har sådant äckligt sjukt kontrollbegär att ni lever ihop med en hund till man och därför besämmer allt, tom vad han få och inte får göra!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-15 12:21:11 följande:
    Men du Chazzen...om jag nu hade varit en tjej som mådde dåligt av porren och inte ens sa det till min make, hur framstår jag då?

Och VARFÖR är det så att folk har så svårt att man säger nej till porr? De flesta säger ju nej till andra saker, ex droger i hemmet. Tänk om min man skulle komma hem med lite heroin, då hade jag förbjudit honom att göra det. Är man en hemsk fru då?
    Det är väl en rätt stor skillnad på droger och onani.....
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-19 08:04:32 följande:
    Anledningen är att ni säger att det inte går att onanera UTAN porr och vad jag vet fanns det inte porrfilm på 1800-talet och jag tror knappast att männen jämt satt och letade upp bilder på sex när de skulle onanera, men vill ni tro att det var så...ok!
    Det har hittats porrmotiv i grottor från tider före Jesus, så porren har funnits i hela vår tid på ett eller annat sätt!

Har du aldrig hört talas om "Franska bilder" från 1800-talet?
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 05:18:18 följande:
    Varför är det självklart att mannen kanske känner sig olustig över att se en annan mans organ, men vi kvinnor ska inte känna så? HELA industrin vilar på att män är såååå känsliga men är helt likgiltig inför att kvinnor kan känna likadant?

Du kan inte ha mycket till liv som sitter på FL hela nätterna....
  • Janice01
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 09:17:20 följande:
    VEM känner sig hotad av att maken kanske tänder på andra??? DU??
    Män tänder på visuella saker helt enkelt!
    Du känenr dej verkligen hotad av att din man skulle surfa på porr i smyg...
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!