• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

grind skrev 2012-06-11 14:58:58 följande:
    Nej, verkligen inte. Jag tar för givet de flesta fruar inte vill att deras män ser på porr och deras åsikt får man respektera.

Men man behöver inte berätta allt man gör bara för att man är tillsammans. 

Varför skulle inte jag klara en tjej som dig? 
    Jag tycker det verkar som de flesta tjejer tycker om att deras män ser på porr?? I alla fall när man läser här.

Skulle du klara av någon som är emot porr?
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 15:06:33 följande:
    Ja, självklart. Har aldrig varit tillsammans med någon som är för porr.

Tycker t.o.m. att det är avtändande med kvinnor som gillar porr. Så okvinnligt. 
    Men om DU tittar på porr måste du ju tycka att de som är med i filmerna också är avtändande? De måste ju gilla porr eftersom de till och med spelar in den??

Jag tycker det är avtändande med män som gillar porr.
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-11 15:05:14 följande:
    Jo! Men hur hon onanerar tycker jag inte att JAG HAR MED ATT GÖRA!
    Nähä...men det beror ju på vart din gräns går! Får hon göra det med en webcamera på?
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 15:16:46 följande:
    Det finns delar i beteendet hos porrstjärnor som äcklar mig. Och skulle inte vara intresserad av ett seriöst förhållande med en porrstjärna nej. 
    Nä, jag trodde väl det! Än finns det hopp....=) eller kanske inte...
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 15:30:09 följande:
    Vad menar du?

Så här tycker nästan alla män i de här frågorna.

...eller menar du att det är tveksamt om det finns hopp för män i allmänhet? 
    Nej, jag började tänka efter, först att det var bra att män inte vill ha tjejerna i porrfilmerna men då blev jag istället ledsen över att de vill titta på sådana som de tycker är lite äckliga och avtändande. Och sen tänkte jag att 50 % av alla män är missnöjda med sina sexliv och jag undrar alltid varför det är så. Är det bara våra föreställningar om varandra som gör detta? Jag vet att jag påverkats av porren (inte nu längre) trots att jag inte ens tittar på det! Nu blev det nästan för djupt!!
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-11 15:45:34 följande:
    Jag tycker absolut inte du ska reagera så hårt som du gör. Det är väl bara nyttigt om han runkar av sig lite grann till porr. Min pojkvän gör det när vi är ifrån varandra och jag har absolut inget problem med det.

Jag vet att min pojkvän vill ha mig, som är långtifrån perfekt, och inte de där plastkropparna från porrens värld...
    Du bör nog tala om för honom att du behöver känna dig lite mer uppvaktad/uppmärksammad, så kommer du nog låta honom se på porr sen.
    Lycka till
    Men om det är ok med dig är det ju inget problem i ditt förhållande. Nyttigt? Den har jag inte hört innan!
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-11 15:55:24 följande:
    Är du överdrivet stel i sovrummet?
    Eh, varför tror du det??
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-11 15:55:50 följande:
    Det är ju en jävla sklllnad att visa upp sej för andra och att onanera med en dildo etc. Tycker det var rätt naivt av dej att gå så långt!
    En del tycker det är helt ok! Alla har en gräns!
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-11 15:57:46 följande:
    Du kanske skulle ge dej ut i världen och inte bara lyssna till vad dom säger i pingstkyaken eller tok-feministernas möten....
    Varför???
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-11 16:00:30 följande:
    I rest my case. Usch och fy. pårr år 2012, nej det går inte för sig... *suck*
    Menar du att DU blir LYCKLIGARE av porr? Nåt du ser genom en skärm??
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!