Min älskling porrsurfar!!!!!!
Så varför är den ena SJÄLVKLART okej medan den andra är så fel?
hahahahaha roligaste tråden jag sett på länge! Upprörd av porr?? AV PORR!! snälla de flästa kollar på porr, jag kollar på porr Är kvinna och gravid) Vi kollar på porr tillsammans.. Om min kille skulle sitta och kolla eller surfa eller runka till porr S K U L L E fan inte bry mig.
De är ju som att barn kollar på tecknat, kvinnor kollar på DH, och männ kollar fotboll och porr.. Vad är problemet? Fattar inte.. de är väl bättre att han surfar porr och är nöjd med "fantasi världen" ni har bra sex.. Än att han tycker DU är kass i sägen och knullar kvinnor IRL på sidan av?? Eller?? Tagga ner.. det är bara film
Jag o min man har en deal: han porrsurfar inte och jag går inte ut och dansar utmanande på krogen. Det fungerar för oss!!!
Det finns ingen gyllene regel som säger att självkänslan spelar in på huruvida man gillar eller ogillar om partnern kollar på porr.
Jag har väldigt bra självkänsla, har alltid gått min egen väg här i livet och inte brytt mig om vad andra tycker eller vad andra gör här i livet. Folk får väl göra vad de vill, så länge det inte påverkar mig. Men, när det gäller sånt som negativt kan påverka mina relationer så vill jag inte ha det i mitt liv. Där går bland annat porr in.
vågavägraporr och janice01 försöker båda två tvinga på varandras åsikter, ingen av er är bättre än den andra i den frågan