• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Jellybeanbaby skrev 2012-06-11 16:08:35 följande:
    Nej men jag kan se på viss porr, inte det massproducerade, men amatörporr kan vara rätt trevligt att se på. Har som tidigare sagt inga problem med att min pojkvän använder sig av det som "release" när jag inte är i närheten.
    Jag ser max en gång per kvartal på porr, så det är verkligen inte någon stor del av mitt liv.
    Min man behöver ingen release...tur för honom!
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 19:21:58 följande:
    För att hon sagt att han inte får kolla på porr eller sport =)
    Jag vet att det finns män som inte gillar att kolla på porr, vissa gillar fötter grannfrun eller horor eller kanske inte sexöverhuvetaget, helt olika, men hon skriver att han måste lyda henne. 
    DET var ett SKÄMT!!! Jag skrev att jag VALDE en man som inte gillar porr och sport. Tror du jag är så dum att jag väljer en man som ÄLSKAR sport och sen försöker få honom att ge upp det?

Igår kväll sa jag till min man...Idag spelar sverige match! Jaha svarar han. Jag frågar..vet du vilken sport? Nej svarar han och låtsas somna! (han hatar sport och har inget intresse av porr).

Många män gillar att ha sex med sina fruar och har inga konstiga fetischer.
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-11 23:09:47 följande:
    Vilken drömtjej du verkar vara. Har han dina regler skriftligt också så han verkligen kan läsa på dem och inte riskera att göra bort sig?
    Min man är lycklig med mig! Varför skulle jag ha regler?
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 08:42:41 följande:
    Hahahahahahahahahahahahaha du skulle bara veta vad han tittar på när han runkar då du inte är hemma!
    När jag inte är hemma har han hand om barnen! Haahahahahhaha.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 08:55:20 följande:
    nja, Det "privata" sexlivet påverkar ju "parets" sexliv. Sexlivet kan ju även påverka kärleken.
    Håller med! I TS fall påverkar det ju det gemensamma sexlivet.
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 09:28:05 följande:
    Det finns män som inte ser på porr, herregud. Min man gjorde det som tonåring, men inte nu längre. Jag vill däremot se på porr, men han resonerar som de galna damerna här i tråden. Han är även svartsjuk och gillar att kontrollera, så de har verkligen något gemensamt.

Skulle tippa på att det handlar om en personlighetstyp snarare än kön, men att den typen kan hittas bland kvinnor oftare än män. Låg självkänsla, svårigheter med att byta perspektiv från sitt eget till någon annans, osv.
    så det finns inga par då där ingen vill se porr? Om jag hade varit gift med din man hade vi ju inte sett på porr nån av oss??
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 09:40:47 följande:
    Det finns nog par som väljer bort porr av ideologiska skäl, par som helt enkelt inte ser på porr bara för att det inte blir så, och par som är svartsjuka och låter bli för att båda känner likadant.

I de fall där bara den ena bestämmer reglerna för hur det ska vara, blir den andra faktiskt kuvad. Han eller hon måste välja på hela sin familj, eller t.ex. att ta på sig själv. Ofta förekommer känslomässig utpressning som "duger du inte så kan du se dig om efter någon annan!" och liknande.
    Jo det är säkert sant men samtidigt, om nu ex tjejen mår så dåligt av porr, är det så svårt att avstå då? Eller varför väljer man att såra den man älskar? Även om det nu skulle vara så att tjejen har dålig självkänsla blir ju inte den bättre om killen bara kör sitt eget race och inte försöker hjälpa henne. Det är nog ingen tjej som tvingar killen att sluta titta bara på grund av illvilja?
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 09:57:11 följande:
    Om nu kvinnan vill ha sex en gång i veckan och mannen varje dag så blir mannen givetvis sexuellt frustrerad. Det behöver man inte bli med porren som komplement. Rent logiskt borde risken för otrohet öka markant i avsaknad av porr.
    Men om kvinnan också vill ha sex varje dag då? Är det mindre risk för otrohet då med? Vad är det män är ute efter egentligen? SE andra ha sex eller se andra nakna tjejer? Är det ett behov av att se många nakna tjejer för att vara nöjd?
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 10:21:57 följande:
    Om nu kvinnan skulle vilja ha sex varje dag så skulle jag gissa att risken för otrohet (kvinnans) skulle öka om mannen tittar på porr eftersom han skulle få problem att tillfredställa henne då. 
    Men är det mannens uppgift att tillfredsställa kvinnan då? Det kan hon väl göra på andra sätt precis som en man då?
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 10:27:00 följande:
    Ok, i mina fall har jag haft mer lust än mannen och han har förstört det ännu mer genom att porrsurfa dagligen och inte ha nåt kvar till mig. Jag kanske är så FUL att jag får skylla mig själv?
    Nej, du har haft fel killar, om inte annat så har de ju varit fega och inte vågat göra slut med dig om inte gnistan funnits kvar för dig.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!