Dessutom, menar du alltså att en person med funktionshinder inte hör hemma i diskussionen? Rätt fördomsfullt, det med.
Vad är det för fördommar att ta upp att det inte är aktuellt eftersom dessa troligen INTE porrsurfar, vilket hela ämnet handlar om.
Du får väl maila handikappförbundet och fråga om deras onani vanor....
Sedan var det du som skrev "handikapp som handikapp" och då tycker jag med fog att du är ruskigt nedlåtande och fördomsfull. Tror du på fullaste allvar att en man utan armar inte tillfredsställer sig själv?
Var det jag???? Var sade jag det? det var någon annan (#849)som sa det lite längre upp! Det verkar dom det är du som har vissa problem med synen här, är det därför du är så fascinerad över porr för blinda?
Skärpning nu va!
Det är rättare sagt DU som är extremt korkad och inte förstår att Sarah F försökte förklara varför Janices teori att män endast kan tända visuellt faller hårt
Hmmm hur är det ställt med dej egentligen?
Jag har ingen teori, jag VET att det flesta män tänder visuellt, inte att de bara gör det men att dom gör det!
Med andra ord menar du då att synskadade män inte kan bli kåta och attraherade av andra.
Det verkar inte så....
Jag har nu berättat 10 gånger att jag inte vet hur olika handikappade onanerar har du så svårt att fatta det????
Jag pratar om män och kvinnor som har ok syn och bättre som kan uppfatta porr.
Om du skriver att ALLA män minus 3 procent tänder visuellt så antar jag att du har någon form av belägg för det. Då kommer ju självklart frågan upp hur det funkar för dem som inte har fullt fungerande syn?
OM de som inte har synen i behåll kan bli upphetsade och njuta av sex, då faller din tes. Då finns det andra sätt att bejaka sin sexualitet på även för en man.
Jag har belägg för det!
I en mycket omtalad (här på FL) undersökning av RFSU tror jag det var så var det bara 3% av alla män (15-65år) som aldrig tittade på porr, ca 69% tittade alltid på det medan dom onanerade och 28% någon gång i bland.
Det är rätt tarvligt att fråga om jag är HANDIKAPPAD. För övrigt är det enda hinder jag har en svår allergi mot korkade uttalanden.
År det tarvligt? Nu är du bra nervärderande mot de som är handikappade!
Jag undrar bara för att du verkar så sjukligt intresserad av hur de skulle påverkas av porr.