Inlägg från: Anonym (våga vägra porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga vägra porr)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-12 15:00:47 följande:
    Lev hur du vill, men inse att alla som konsumerar porr inte är rötägg bara för att dina snubbar var/är det.

Jag själv konsumerar inte heller porr, men jag dömer inte folk som gör det för det. 

För mig är de männen förstörda. Jag kan inte hjälpa det, det är en stark betingning! Framför allt vill jag tala om för andra kvinnor som mår dåligt av porr att det är härligt och befriande att våga ta bort det ur sitt liv!! Snarare det än att döma någon som gillar porr.
    Jag skrev 2012-06-12 19:18:35 följande:
    allvarligt! jag menade källan till en seriös studie eller doctors avhandling? 

Det var inte till dig särskilt. Om du tittar noga, är det inte en citerimg med. Om du klurar lite så kommer du kanske på att jag inte hänvisat till någon studie.
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-12 19:40:25 följande:
    Det där är en site om och för folk som inte kan få upp den utan porr. Ungefär som en site från AA för alkoholister.
    Problemet är...?
    Anonym (xx1) skrev 2012-06-12 18:09:57 följande:
    Är du  ok om han får titta på porrfilm när han är med dig , vad spelar det för roll om han tittar på det när han är själv ?
      Min man har massa kompisar som  tittar på porrfilm när de vill. 
     Min man gör det oså vad är det för problem?   Man bhvr inte sitta och onanerar bara för att man tittar på porrfilm .
    Var  glad  att han inte söker sig utanför hemmet för att tillfredställa sig själv.
    Man ska  ge sin partner möjlighet att uppleva sina sexuella fantasier, istället för komma med pekpinnar.

OM du försätter så kmr du kanske förlora din man  till en  kvinna som är mer öppen.  
     Kanske det är dags att vakna.

Varför skulle någon titta på porr utan att onanera?
    Anonym (sexy) skrev 2012-06-13 02:07:29 följande:
    tänkte bara säga att jag aldrig varit intresserad av porr, min man kollade inte heller på porr men däremot kollar vi på det tillsammans^^ använder det som inspiratins källa :)

man måste inte bli kåt av dem man ser.. jag blir kåt av att föreställa mig att min man gör det vi ser och motsatsen så klart för honom.. att jag skulle göra det han ser med honom.. 

motsatsen?
    Anonym skrev 2012-06-13 12:39:47 följande:
    Förstörda? Så ca 97% av all män och knappt 70% av alla kvinnor är det då...
    Hmmm kanske det är något som inte står rätt till hos tok-feminismen idag!
    Jag är inte feminist p en enda fläck.
    Janice01 skrev 2012-06-13 12:49:26 följande:
    Ja som anonym nyss sa, hon har väldigt stora problem med att läsa.....

Lilla Janice, läs detta

" man måste inte bli kåt av dem man ser.. jag blir kåt av att föreställa mig att min man gör det vi ser och motsatsen så klart för honom.. att jag skulle göra det han ser med honom.. "

Hon blir kåt av att föreställa sig sin man gör det hon ser och MOTSATSEN så klart för honom. Det betyder att han inte blir kåt av samma sak, om man ska tro på vad hon skriver i den meningen.

Behöver du mer hjälp att läsa?     
    Anonym skrev 2012-06-13 12:46:57 följande:
    Att dom inte kan få upp den!!!
    Har du stora problem med att läsa eller?
    Vännen, jag undrade vad som var fel med sidan. Vad erektionsproblem är kan alla googla.

"Det där är en site om och för folk som inte kan få upp den utan porr. Ungefär som en site från AA för alkoholister."

Jag skrev "problemet är?", för att fråga varför den sidan inte är relevant.

Det är inte JAG som inte kan läsa, anonym och Janice.      

Anonym skrev 2012-06-13 13:18:51 följande:
    När du vuxit upp och blivit lite mera mogen så kanske du lär dej att män tänder på visuella ting medan kvinnor är mera emotionella.
    Här står generaliseringarna som spön i backen.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!