• Janice01

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Sarah f skrev 2012-06-26 14:24:31 följande:
    Oj oj, här kackar vi i eget bo eller är det synfel?
    Du har inte så mycket att göra va?
    Sitta och leta efter stavfel eller gramatiska fel i 2 veckor gamla inlägg......
    Skaffa dej ett jobb eller meningsfullare liv!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-26 14:52:17 följande:
    Förstår du verkligen inte? Du säger att män tänder visuellt. Enligt din teori upphör alltså förmågan att bli kåt om en man förlorar synen. Vad jag pratar om handlar inte om på vilka sätt handikappade onanerar, det handlar fortfarande om HUR och av VAD män blir upphetsade av. Du säger att det sker visuellt, alltså kan bara en man med bra syn bli kåt, enligt din världsuppfattning.

Förstår du nu?
    Ahhhh en messersmitter till som inte klarar av att läsa....
    Var säg ett ända ställe där jag påstår att män BARA tänder visuellt! Och har jag sagt att alla dvs 100% gör det? Nope, jag har sagt att det flesta gör det inte alla!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-26 15:22:38 följande:
    Men även om män tänder visuellt så behöver de ju inte se på porr. De kan ju även se på sin fru/flickvän??? Jag fattar inte varför man förutsätter att män måste se andra människor ha sex? Det är ju ett ganska tråkigt sätt att ha sex, sitta och titta på en skärm?  
    Nu handlar det ju i trådens fall om någon som onanerar i ensamhet och inte när dom skall ha sex....
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-26 15:28:27 följande:
    Ah, det är ju lika tråkigt ändå. Sitta där med en skärm och kolla när andra har bättre sex än man själv?? Och drömma om det de gör för att man inte lyckas få till det själv?? 50 % av alla män är ju i alla fall missnöjda med sitt sexliv, de kanske skulle satsa lite mer på sin relation istället för på sig själva??
    Av dessa 50% så är majoriteten sådana som helt enkelt inte får något sex av sin partner. Varfär då satsa på relationen när man ändå aldrig får komma till eller få en avsugning eller liknande? Då tror jag det flesta drömmer sej bort och tar sej ett runk i stället.
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:31:37 följande:
    Jaha, och då vill jag veta hur urvalet gjordes.
    Hur skall jag veta det? Jag jobbade inte med den undersökningen pga att jag är dataingenjör och inte statistiker!
    Men var med i snacket där tokfeminster dömde ut undersökningen på samma sätt som du gör nu. Där kom det sedemera fram att den var statistiskt korrekt gjord.
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:34:43 följande:
    Var får du alla dessa siffror från?
    Som sagt, läs för tusan innan du hackar på mej! Innan påstod att det var jag som sa "Handikappade som handikappade", detta kunde du inte dementera. Nu säger du att det är JAG som tagit upp siffran, det var ju Friiday eller vad hon nu heter som skrev det!
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:35:57 följande:
    Jag vet i alla fall hur man gör en tillförlitlig undersökning utan att bara upprepa ordet "slumpmässigt" utan att veta vad man pratar om.
    Jag vet också detta pga att jag (var tvungen) läste en högskolekurs i statistik på Chalmers för ett antal år sedan.....
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-26 15:39:32 följande:
    Kanske dom männen skulle få lite bättre självförtroende och alfahanne utstrålning om de slutade kolla porr? Bättre att använda sin energi till att försöka få ligga med sin partner istället för att slösa bort den på runk och porr
    Du verkar ju lika lite läskunning som den andra token här....
    Som jag skrev så FÅR DOM INGEN SEX av sin partner pga att hon inte vill.......
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-26 15:41:17 följande:
    Fram med en källa, annars är dina påståenden värdelösa
    Svarar normalt inte på vad provokativa superfegisar som bara är otrevliga bakom en anonym fasad. Kommer inte att göra det med dina inlägg i fortsättningen heller.

Hur kan du vara så korkad att jag efter 3-4år skulle minnas var det länkarn finns?????
  • Janice01
    EnAnonumius skrev 2012-06-27 21:49:54 följande:
    Jag  gjorde en reflektion på "Fridayyy"s äpple päron jämförelse mellan porrfilm och sexchatter. Jag la inget värde i onani i sig alls.
    Så det är något DU finner på självmant att jag gjorde och sedan lägger ord i min mun om onanin i sig.

Så jag har aldrig hävdat att onanin är otrohet överhuvudtaget i det inlägget du "qoutar" av mig eller i något annat inlägg i denna tråd, eller annan tråd på FL. För jag anser inte att onani är otrohet, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller. Oavsett hur mycket du putter ord i min mun.

Och du, ja jag anser att sexchatter KAN vara snäppet värre än porrfilmer att smusla med även om det INTE är otrohet i ordets rätta mening, för mig, då det inte går till fysisk handling.

Märk väl att jag skrev nu KAN  och det är aldrig samma sak som att sitta och hävda att det "är så"; för "kan" och "är så" har inte samma semantiska innebörd.
    Förstår du innebörden av att smussla? Hoppas det så man slipper att behöva förklara det för dig med.

Om du skall svara mig så lägg av att hitta på något jag inte har sagt och till dela mig inte åsikter jag inte har i fortsättningen. 
    Lycka till med din argumentation med "Bill o Bull"!
    Spelar ingen roll hur många riktiga och sanna argument du kommer med för det är som att kasta vatten på en gås...
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-28 11:07:53 följande:
    Så du hävdar att dina argument är SANNA och RIKTIGA? Snacka om att kacka i eget bo.

Du är ju själv inte villig att diskutera alls, du vill bara ha RÄTT. Jag har upprepade gånger förklarat att just jag inte har problem mmed porr men jag har all förståelse att man kan ta illa vid sig om man känner sig bortglömd eller icke sedd i sin relation till förmån för porr. Det är ju ett känt problem, om ännu (?) inte jättestort.

Varför är du så ruskigt oförskämd i dina inlägg? du vill bara få folk att känna sig som idiotereller kanske bara tappa lusten att försöka tala med dig. Jag funkar inte så, ju värre du uttrycker dig desto mer vill jag få dig att skriva.     
    Man blir oföskämd mot folk till sist då det vägrar förstå att alla är olika!

Varför skall killen i TS förhållande bara ändra på sej? Som jag sagt tidigare så kan man kompromissa genom att tex killen bara kollar på porr utan att hon behöver märka något. OCH att man inte onanerar så att det stör det gemensamma sexlivet!
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-28 11:16:58 följande:
    Du är inte särskilt förstående till att folk är olika dig själv, märker du inte det? I stället för att säga till andra att de ska hålla käften och bara ta emot vad än som händer kanske du kan ge ett konstruktivt råd? Eller är du en person som  gillar att ha RÄTT och väljer den åsikt som flest håller med om i sällskapet?  Jag påstår inte att du är det, men jag tycker du kan fundera på din framtoning. 

Sedan ber jag dig å det bestämdaste att sluta lägga ord i munnen på mig. Jag står inte för hälften av vad du fått för dig. Jag är inte radikalfeminist, manshatare eller ful heller.   
    Och precis som vanligt så kan du inte besvara mitt påstående utan bara försöka dumförklara mej.....
    Och räcker inte det till så letar du upp 2-3 veckors gamla inlägg och visar att jag uttrycker mej fel gramatiskt mm. suck!
    Inte konstigt att man blir jävligt hatisk till en del här på FL...
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-28 11:35:55 följande:
    Gör det, snälla. Jag skrev inte här för 2-3 veckor sedan utan hoppade in för kanske en vecka sedan.  Hata på du om det gör dig gladare.
    Suck! Åter igen kan du inte svara på mitt svar...
    Sedan har du lika svårt att läsa som innan....Jag skrev att du LETADE UPP 2-3 VECKORS GAMLA inlägg, INTE att du skrev för 2-3 veckor sedan...
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-28 13:26:57 följande:
    Som jag sa tidigare,
    Många här på FL hävdar att män tänder visuellt och kvinnor emotionellt. Alltså måste väl en kvinna få njuta lite av karlar som dreglar efter henne på nätet om hennes man ska kunna få dregla efter andra kvinnor på nätet?
    Svara gärna på det!
    Tja du tolkar emotionella käslor på samma sätt som faan tolkar bibeln....
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-28 13:34:57 följande:
    Oj, akta så du inte knäcker nåt. Har du aldrig läst fel? Är du SÄKER på det?
    Jo det händer, men jag ber om ursäkt för det i så fall....
  • Janice01
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-28 13:35:22 följande:
    Nje, gränsen går ALLTID att mannen får se andra nakna och tjejer får en plastsnopp...för MÄN måste se andra tanter nakna...så är det bara...*ironi*
    Eller kanske ännu bättre att vi också kan titta på läcker porr!
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-28 16:02:39 följande:
    Jaså, jag tolkar ditt inlägg som att du menar att en kvinna får inte tända på vilka känslor som helst heller när hon tänder emotionellt. Det är tydligen fel att tända på känslan av att känna sig attraktiv och få andra män att dregla efter en. Vilka känslor menar du då att en kvinna får tända på? Berätta.
    Hon får väl tända på vad hon vill, men om hon är otrogen och visar upp sej för andra eller har sexuell kontakt genom sexchat så skall hon nog inte ha ett förhållande för allas bästa!
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-29 10:09:34 följande:
    Varför? Om hon bor avskilt så får hon gå naken bäst hon vill. Är DET problemet, att det är olagligt? Då kan hon ju helt enkelt posera framför webbkameran, vilket är vad porr är i ena änden.
    Nope, det är inte lagligt att visa upp sej naken om det är insyn fråna allmän plats! Kolla dommar i det ämnet.
    Sedan tycker jag att det är otrohet att visa upp sej för andra än sin partner.
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-29 10:14:13 följande:
    Kan du ite läsa? "om hon bor AVSKILT" skrev jag.

Hur kan det vara otrohet att visa upp sig? Är alla porrskådisar otrogna då?? 
    Hon skrev att det var insyn för traktens män......
    Knappast så avskilt i så fall va?
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-29 10:29:27 följande:
    Är man alltså otrogen om man visar upp sig för andra? Men inte otrogen om man tittar på andra? Jag ser ingen skillnad över huvud taget, båda "handlingar" är lika passiva i mina ögon och både mannen och kvinnan får ut en njutning av det. Kan inte bli annat än RÄTT!
    det beror väl helt på i vilket syfte, visar hon upp sej i en sexchat som det sas från början så tycker jag att det inte är ok. Men ligger hon på ett nakenbad så är det en helt annan sak.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!