EnAnonumius skrev 2012-06-27 21:49:54 följande:
Jag gjorde en reflektion på "Fridayyy"s äpple päron jämförelse mellan porrfilm och sexchatter. Jag la inget värde i onani i sig alls.
Så det är något DU finner på självmant att jag gjorde och sedan lägger ord i min mun om onanin i sig.
Så jag har aldrig hävdat att onanin är otrohet överhuvudtaget i det inlägget du "qoutar" av mig eller i något annat inlägg i denna tråd, eller annan tråd på FL. För jag anser inte att onani är otrohet, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det heller. Oavsett hur mycket du putter ord i min mun.
Och du, ja jag anser att sexchatter KAN vara snäppet värre än porrfilmer att smusla med även om det INTE är otrohet i ordets rätta mening, för mig, då det inte går till fysisk handling.
Märk väl att jag skrev nu KAN och det är aldrig samma sak som att sitta och hävda att det "är så"; för "kan" och "är så" har inte samma semantiska innebörd.
Förstår du innebörden av att smussla? Hoppas det så man slipper att behöva förklara det för dig med.
Om du skall svara mig så lägg av att hitta på något jag inte har sagt och till dela mig inte åsikter jag inte har i fortsättningen.
Lycka till med din argumentation med "Bill o Bull"!
Spelar ingen roll hur många riktiga och sanna argument du kommer med för det är som att kasta vatten på en gås...