• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Petrellie skrev 2012-06-11 13:51:44 följande:

Jag har svårt att relatera till kvinnor som mår dåligt över att deras män tittar på porr för att de får taskig självkänsla (eller snarare hade det redan innan) eftersom onani väldigt sällan är kopplat till sex med ens partner eller hur attraktiv man tycker den partnern är.

Däremot har jag full förståelse för om man tycker att porr är "moraliskt" tvivelaktigt. Att man inte tycker om/mår bra av att porr konsumeras för att branschen är skitig och deltagarna rätt ofta är trasiga människor. I de fallen har jag full förståelese för att man inte vill att ens partner kollar på det.

Den åsikten måste väl även de mest inbitna porrfantaster kunna respektera?

Den gamla jantelagen som kommer fram. Man får inte ha åsikter eller göra något som gynnar en själv, men om det hjälper andra, då är det helt OKEJ.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-11 14:13:35 följande:
    Nope! Jag kräver inte att min partner tycker det samma som jag gör!
    Ni tvingar på era åsikter på varandra, du och vågavägraporr

Om man vill ha en partner som delar ens åsikter om saker och ting här i livet, hur kan det vara att tvinga på någon ens åsikter? jag vill inte ha en partner som till exempel gillar hästar och tillbringar mycket tid i stallet, är det fel av mig?
  • Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:19:06 följande:
    kolla tråden med killen som  gick och porrsurfade under pågående förlossning exempelvis.  Är det självklart ok att man lämnar en människa i en så jobbig situation för något sånt?
    Han RUNKADE på en toalett, INTE porrsurfade.
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:26:05 följande:
    Vi kan ha ett modernt öppet polyförhållande...!
    Ni skulle nog passa utmärkt ihop, två personer med sådant sjukligt kontrollbegär.....Det kan ju bli problem då ni kräver att vara ihop med folk som är sinnesvaga nog att göra precis som ni säger.
  • Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:42:37 följande:
    Så länge han inte bryr sig ett enda dugg om vad jag gör i min ensamhet.
    Kan du inte bara svara ja eller nej????
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:49:08 följande:
    Hur menar du nu?? Har du inga som helst krav på hur din partner ska vara?
    Jo! Men hur hon onanerar tycker jag inte att JAG HAR MED ATT GÖRA!
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:12:47 följande:
    Nähä...men det beror ju på vart din gräns går! Får hon göra det med en webcamera på?
    Det är ju en jävla sklllnad att visa upp sej för andra och att onanera med en dildo etc. Tycker det var rätt naivt av dej att gå så långt!
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-11 16:27:40 följande:
    Min man behöver ingen release...tur för honom!
    Hahahahahahahahahahahahaha du skulle bara veta vad han tittar på när han runkar då du inte är hemma!
  • Anonym
    catdancing skrev 2012-06-12 06:43:33 följande:
    Nämen så himla trevligt för dig att du uppskattar att din kille porrsurfar,,,,,,,,,, sitter där och glor på andra nakna kvinnor och kvinnor som är invecklade i de mest komplicerade ställningar med både en och 2 eller tom kanske 3 män inne i alla möjliga kroppsingångar. mmmmmmmm jättetrevligt. Det är verkligen kärlek och närhet det..............
    Hahahahaha det var den mest  korkade och skeva synen på porr jag läst! Vi kollar på saker som är upphetsande, onani har INGET med kärlek att göra!
  • Anonym

Det finns män som inte ser på porr, herregud. Min man gjorde det som tonåring, men inte nu längre. Jag vill däremot se på porr, men han resonerar som de galna damerna här i tråden. Han är även svartsjuk och gillar att kontrollera, så de har verkligen något gemensamt.

Skulle tippa på att det handlar om en personlighetstyp snarare än kön, men att den typen kan hittas bland kvinnor oftare än män. Låg självkänsla, svårigheter med att byta perspektiv från sitt eget till någon annans, osv.

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!