• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-12 09:30:17 följande:
    så det finns inga par då där ingen vill se porr? Om jag hade varit gift med din man hade vi ju inte sett på porr nån av oss??
    Det finns nog par som väljer bort porr av ideologiska skäl, par som helt enkelt inte ser på porr bara för att det inte blir så, och par som är svartsjuka och låter bli för att båda känner likadant.

I de fall där bara den ena bestämmer reglerna för hur det ska vara, blir den andra faktiskt kuvad. Han eller hon måste välja på hela sin familj, eller t.ex. att ta på sig själv. Ofta förekommer känslomässig utpressning som "duger du inte så kan du se dig om efter någon annan!" och liknande.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 09:40:47 följande:
    Det finns nog par som väljer bort porr av ideologiska skäl, par som helt enkelt inte ser på porr bara för att det inte blir så, och par som är svartsjuka och låter bli för att båda känner likadant.

I de fall där bara den ena bestämmer reglerna för hur det ska vara, blir den andra faktiskt kuvad. Han eller hon måste välja på hela sin familj, eller t.ex. att ta på sig själv. Ofta förekommer känslomässig utpressning som "duger du inte så kan du se dig om efter någon annan!" och liknande.
    Ska givetvis stå "duger det inte..
  • Anonym

Min kille vill inte kolla på porr längre eftersom han har problem med potensen. Finns visst det killar som INTE VILL kolla!

• Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:07:13 följande:
    Ja men nu var det ju för att han hade fel på potensen, annars hade han ju kollat. Är ju inte direkt kul att kolla på porr om man inte får nån njutning av det.
    Nja det tvivlar jag på.. han säger själv att han är "less på skiten" och börjat bli äcklad av porren
  • Anonym
    grind skrev 2012-06-12 11:05:53 följande:
    Jag tror ärligt talat att han gillar det.

Förstår inte meningen med att prata om sitt privata sexliv med sin partner. Fullständigt onödigt. 
    Det är väl inge konstigt med det? Härligt att prata om varandras fantasier och veta att h*n fått njuta en stund, blir man glad av.
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:18:00 följande:
    Jao beror väl på vad för porr han tittat på, typ bajssex skulle vara väldigt nasty. Men ja många kommer nog in i en sån period och sen när man söker den där snabb onanin där man slipper tänka själv så kommer porren fram ändå. Eller så vill man söka nått nytt =)
    Nej han menar all porr
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:24:57 följande:
    Fast å andra sidan så får han inte lika lätt njutning längre så klart man då kan välja att säga att porr är skit. Och egentligen, hur många tycker porr är bra? man kollar ju oftast bara på porr för att slippa fantisera själv.
    Han ser det som en period i livet som är över och inte behövs längre. Ungefär som när han var tonåring och började festa, det är inte lika spännande längre och han har insett att det bara är skit för kroppen att dricka en massa öl
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:07:13 följande:
    Ja men nu var det ju för att han hade fel på potensen, annars hade han ju kollat. Är ju inte direkt kul att kolla på porr om man inte får nån njutning av det.
    Jag tror du missuppfattade mig. Han har problem med potensen, av en viss anledning. Han har nu slutat kolla på porr helt eftersom han inte vill att den ska förstöra hans "väg tillbaka". Porr kan förstöra mycket för en killes potens
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:32:02 följande:
    Jo men nu fortfarande så har han inte av "egen vilja" gett upp porren, han får ju inte upp den lika lätt? så varför titta på något som man längre inte kan få njutning av pga potens? som sagt hade han inte fått de så hade han säkerligen fortfarande kollat.
    Men han säger ju att det är bl a porren som orsakat hans problem att få upp den!
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:41:10 följande:
    Hahahahaha. I rest my case!
    vad är det att skratta åt? Stackars din man om han nån gång får problem med sin potens och du antagligen kommer skratta åt honom. Låga människa.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!