• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Janice01 skrev 2012-06-12 13:04:44 följande:
    Hon liksom för oss övriga "vanliga" kvinnor tycker att det är ok så länge vårat gemensamma sexliv inte påverkas negativt. Att sedan några tokfemister vill annat får stå för dessa....
    HUR vet du att det inte påverkas negativt? Din man kanske hade velat ha mer sex med dig om han inte tittade? Om ni aldrig haft en kille som inte använder porr så vet du ju inte alls hur det påverkar?? man kan ju tro att man är nöjd, fast det kunde varit bättre.
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:06:59 följande:
    Vi andra mer normala tycker det är inte bara sorgligt utan även beklagigt över att det fortfarande finns folk som på allvar vill bestämma över hur andra onanerar vilket är det mest PRIVATA man har!
    Vadå, fortfarande finns? Var det annorlunda för 50 år sedan?? Det är ju fortfarande så att många påverkas av att partners använder porr, det har väl inte du missat i alla dessa trådar?
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:08:41 följande:
    Har du sett några porrfilmer överhuvudtaget???? Då hade du kanske upptäckt ställningar eller rollspel mm som man inte själv kunnat komam på som ser trevliga ut.
    Vaddå ställningar och rollspel som jag inte kommer på själv, har du så dålig fantasi??
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:12:15 följande:
    Har du problem att läsa eller???? Som jag skrev så är det inget problem om han/hon tittar på porr medan man onanerar, vilket i alla fall 99,9% av alla gör någon gång.
    Har det gått så långt som att det blivit ett missbruk så är det en helt annan fråga! Vilket denna tråden INTE handla om..
    Var det inte 97% av MÄNNEN längre???
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 13:12:42 följande:
    en som kollar på porr har brist på fantasi. ju mer man underhåller sin ögon för att kunna tillfredsställa sig själv desto sämre kommer fantasin vara. på så sätt sämre sexliv... man blir tillslut avtrubbad av porr och vill bara ha grövre och grövre eller mer konstiga sexuella böjelser. folk som kollar på porr har sämre sexliv...
    ja det är ju som med humor, det alla tyckte var skitroligt på 50-talet gillar ingen längre.
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 13:14:31 följande:
    Hur dålig kreativ förmåga har folk? Eller är det den spatiala förmågan som saknas om man måste ha instruktion i hur man stoppar plugg A i skåra B på olika sätt?
    HAHAHAHA, det är DÄRFÖR en del män tittar precis innan de har sex, de har glömt hur man gör!!!!!!!
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:39:50 följande:
    Du vet alla är inte så jävla duktiga och präktiga som du som kan precis allt! Vi är tacksamma för lite tips.
    Ok!! Du kan få tips av mig...=) Vad har det med duktighet och präktighet?
  • Fridayyy
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-12 15:31:01 följande:
    Bra att ni pratar om det, men det faktum att potensproblem kommer tillbaka visar bara att han inte mår bra av det här. Han kan säkert förstå hur du känner, och hur många kvinnor känner (därav döljer många av oss män vårt porrsurfande), men han önskar nog att han kunde få fortsätta med det då han säkert själv tycker det är harmlöst (i likhet med många män).

Så han slits mellan att inte såra dig som han älskar och att inte få göra något som han tycker mycket om och som sålänge du inte visste om det inte störde relationen. Han kan ju aldrig vinna en diskussion om porr med dig, hur ska han kunna försvara att han visst ska få surfa runt och titta på andra fittor etc. när du säger att det sårar dig? risken för att han gör det i smyg är ju rätt uppenbar och hur sunt är det att känna att man som vuxen man måste smyga med nåt för sin partner. Klart det kan bli känslomässigt virrvarr i skallen av en sån här situation, som leder till potensproblem.

Att spy en massa galla över porr leder inte till nåt bra i alla fall. Du kräver att han ska förstå dig men hur intresserad är du av att verkligen förstå honom?
    Får man göra allt man vill om man smyger med det??
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-13 12:43:43 följande:
    Denna "störning" kallas sexdrift och finns hos det flesta av oss. Det vi andra ser som en mer skadlig störning är folk som har sådant sjukt kontrollbegär att de inte ens kan låta sina partners onanera som dom själva vill!
    Men vad har porr med onani att göra egentligen??  Det är precis som att det absolut inte går utan? Man kan ha en sexdrift utan att för den saken skull ha behov av att se andra människor ha sex. Precis som att äta!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-13 13:18:51 följande:
    När du vuxit upp och blivit lite mera mogen så kanske du lär dej att män tänder på visuella ting medan kvinnor är mera emotionella.
    Japp, men jag är ingen traditionell kvinna så jag tror att det finns män som inte är traditionella män också. Surprice`????
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!