Inlägg från: Anonym (våga vägra porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga vägra porr)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym skrev 2012-06-13 14:58:18 följande:
    Hahaha ännu en gång gör du bort dej! Du är fasen mej inte sann!

JA!!!! Precis som jag skriver så tycker jag att du ÄR SUBJEKTIV och väldigt naiv i det du skriver.
    Varför har du föresten sådant agg mot porr?

Men snälla du, om du läser mitt inlägg så deklarerar jag tydligt att jag är subjektiv (personligt färgad), sedan gör du dig rolig över det?

Du misstog att jag skrev OBJEKTIV och du trodde att jag gör bort mig, men det blev fel.

Jag har skrivit varför jag personligen inte vill ha porr i mitt hem. Du som är så bra (?) på att läsa borde ha noterat det. 

Du är inte sann, du måste väl anstränga dig för att klanta dig så grovt?    
    Anonym skrev 2012-06-13 14:49:42 följande:
    Ja du är ju verkligen subjektiv i dina uttalanden! LOL!
    Varför "lol"? Jag ÄR subjektiv. Vad är det du inte fattar?
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-13 22:09:06 följande:
    Det är inget problem, det är ett objektivt iakttagande.

Och det var riktat till de som inte bemödade sig med att läsa vad siten du länkade till handlade om. Vid en snabb titt får man uppfattningen om att den handlar om att porr leder till potensproblem och förstörd förmåga att ha sex, men tittar man närmare så ser man att den handlar om människor som efter mycken porrkonsumtion har fått problem med potensen utan porr som stimuli =en speciell form av porrberoende. Sedan finns där tips och råd för dessa människor hur de ska ta sig ur sitt problem. Och precis som med nära stående till människor med andra beroenden målar de naturligtvis upp en svart bild av porr generellt.

som anhörig till en beroende, vad ska man måla i för färg menar du? Jag satt i tre år och min man då runkade alltid precis innan jag kom hem från jobbet, sedan ville han gärna ha närhet på kvällen typ att jag masserade honom.  Han ville aldrig ha sex med mig- vad är glädjen i det? Hur ska jag och andra i min sits inte ta åt oss?
    Anonym skrev 2012-06-14 13:25:42 följande:

Ja vi är några stycken som är 98% säker på att "hon" har en dingelidong mellan benen och snaran börjar dras åt nu.
    Janice01 skrev 2012-06-14 11:33:58 följande:
    Vadå för helvete?
    Generaliisering eller inte, sanniongen är sådan.
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.

Generaliseringar är inte samma sak som sanningen.

" En överförd betydelse i allmänt språk betecknar ett övergripande antagande, som kan ge missvisande information om enskilda fall."

Använd SAOL ibland. Det ökar både läs och skrivförståelse, generellt.  
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:34:11 följande:
    Uppenbarligen.

/ Fjolla till man

...en fjolla till man med integritet, dessutom.
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:38:39 följande:
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
    Different strokes for different folks, men det är skönt att läsa från/om en person som tänker själv.
    Janice01 skrev 2012-06-14 13:42:42 följande:

Tycker du att mina ben ser så manliga ut???

Vet du inte vad emotionell betyder så finns ju alltid hjälp att få....
    Men du tänder ju inte emotionellt, skriver du. enligt dina egna definitioner är du då man.
    Anonym skrev 2012-06-14 13:46:26 följande:
    Nej men vad skoj för dej lilla duktiga man! Hoppas du briljerar på kyrk-kaffet om detta för tanterna!
    Wow.
    Janice01 skrev 2012-06-14 14:01:47 följande:
    Jag har aldrig sagt att jag inte tänder emotionellt! Jag har bara sagt att jag ÄVEN tänder på porr, vilket det absolut flesta kvinnor gör.

Du kanske är som en dator som bara är det ena ellerr det andra, vi andra kan gilla lite av varje.

Mn du menar att män int ekan variera, det skriver du i inlägg efter inlägg. Är män datorer?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!