• Fridayyy

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym skrev 2012-06-13 13:18:51 följande:
    När du vuxit upp och blivit lite mera mogen så kanske du lär dej att män tänder på visuella ting medan kvinnor är mera emotionella.
    Förresten, VAD menar du att jag som kvinna tänder på då??? Berätta gärna för jag har aldrig fattat det!
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-13 13:54:56 följande:
    ...eller Fridayyy...
    Varför undrar du det?? Det är ju inte det det handlar om?? Jag skiljer på porr och onani.
  • Fridayyy
    Fridayyy skrev 2012-06-13 13:32:38 följande:
    Förresten, VAD menar du att jag som kvinna tänder på då??? Berätta gärna för jag har aldrig fattat det!
    Svara på detta, ni som tror att alla män och kvinnor är en samlad grupp!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-13 14:51:01 följande:
    Varför skall du föresten moralpredika när Janice försöker på ett enkelt sätt förklara för lill-flicka en del av skillnaderna mellan män och kvinnor????
    Ja men berätta för mig hur man tänder emotionellt om man är kvinna! Varför tittar kvinnor på porr då??
  • Fridayyy
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-13 21:53:08 följande:
    Det där med att porrsurfa och bli kåt för att sen ha sex med frun för att få utlopp för kåtheten... det funkar inte riktigt så, snarare tvärtom; jag är kåt men min fru är inte hemma så jag porrsurfar ibland i väntan på att hon kommer hem. Men det förändrar inte min åtrå och kärlek till min fru, och det är ändå det som är viktigast. När det går så långt att man inte vill ha sex med frun men gärna porrsurfar, då är det dags att bli orolig. Sen att det finns mycket dålig porr idag, det är en annan femma, man får leta och sålla för att hitta något som känns äkta. Tråkigt om du upplever att det bara är sex och inget älska längre. Jag gillar variationen, inleda med att kyssas och älska för att övergå till sex och sen tillbaka till älska igen. Hoppas ni hittar en medelväg som bägge trivs med.
    Det är det jag har svårt att förstå, varför man inte kan "njuta" av att längtan till att senare ha sex med frugan???Varför man genast måste surfa in på porrsidor så fort man känner lite lust? Verkar som många tar till det och många verkar dämpa sin lust och har sedan inte sex på kvällen med sin partner. FAST det är bara partners som vittnar om detta, den som porrsurfar verkar inte tycka att det är ett problem.
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-14 11:33:58 följande:
    Vadå för helvete?
    Generaliisering eller inte, sanniongen är sådan.
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.
    Fjollor till män???

Men du svarar ju inte på hur jag som kvinna tänder emotionellt? Vad menas med det egentligen??? Och varför använder du porr då? Är du MAN?
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:38:39 följande:
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
    Men vem är moraltant? Är det jag för att jag inte vill leva med en som behöver porr??
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-14 13:42:42 följande:
    Tycker du att mina ben ser så manliga ut???

Vet du inte vad emotionell betyder så finns ju alltid hjälp att få....
    Jag har inte kollat på dina ben!

Jag tänkte du kunde beskriva HUR MAN TÄNDER EMOTIONELLT??? Menar du att det ska vara känslor med eller??
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-14 14:13:53 följande:
    Mn du menar att män int ekan variera, det skriver du i inlägg efter inlägg. Är män datorer?
    Jag fattar inte heller vad det är för killar som bara ska ha det visuella?? Och på ett enda sätt? Jag tycker nog att män är ofta minst lika emotionella, allt annat vore jui tragiskt??
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-14 14:17:56 följande:
    Du ser väl min avatar....
    Nja, det syns inte så väl på min skärm. Dessutom är det många män i detta forum som har bilder på kvinnor och vice versa.

Kan du berätta hur jag tänder emotionellt så kan jag veta om jag är en riktig kvinna!
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!