Inlägg från: Anonym (våga vägra porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga vägra porr)

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Strumpbyxannonster görs av män, eftersom män har slankare ben och noll celluliter. Jag jobbade som fotomodell i New York och det fanns flera män som gjorde kampanjerna för de stora märkena.

Anonym skrev 2012-06-15 09:46:53 följande:
    Du och "hatar porr" (samma person???) är dom mest enfaldiga personer jag läst på FL.
    Är chockad över eran enfaldiga och grymt naiva verklighetsuppfattning och bläddrar snabbt vidare från den här tråden!
    Men om män behöver porr så mycket, så får de väl hålla på med det. Men inte i mitt hem.
    Fridayyy skrev 2012-06-15 09:08:53 följande:
    Ja, man är fri att välja helt själv. Nu handlar det inte ens om att sätta ramar och regler. Jag väljer väl en man som jag mår bra av! Precis som du väljer en partner du tycker är bra.

Tänk att man ska behöva försvara detta...
    Fridayyy skrev 2012-06-15 08:50:57 följande:
    Men man borde väl testa och fråga om vederbörande kan sluta med porr? Om denna då vet att partnern mår dåligt så borde det väl inte vara så svårt. Att sluta med porr kan inte vara en så stor uppoffring???

Ta ett annat exempel, om jag vill ha en orm men min partner äcklas av dem så får jag ju välja vad som är viktigast. MEN hade jag redan en orm eller tyckt att det var "livsviktigt" hade jag aldrig valt en partner från början som äcklas av ormar. Jag hade inte haft en orm i smyg.

Att det inte är självklart är konstigt...
    Janice01 skrev 2012-06-15 10:52:23 följande:
    Dumma eller efterblivna??? Frågan vad det är för diagnos på dej som inte klarar meningsuppbyggnad i Svenska språket....(47 ord i rad utan punkt eller komma)
    Janne kanske ska läsa färdigt vad killen skrev.
    Janice01 skrev 2012-06-15 10:39:58 följande:
    Där kom det igen! "Mitt", med andra ord så är mannen i ditt liv bara en hund som du skall kunna göra som du vill med, andra friska människor säger "vårt hem" och där gör man som man vill!

Hehe, detta är mitt hem. Vad är problemet? Lever du på andra?
    Anonym skrev 2012-06-15 10:42:07 följande:

Är det skoj att prata med sej själv? Hahahaha!
    "Anonym" är ju sååå fyndig. Det är väl Janice bakom masken, så då vet ju du bäst om det är roligt.
    Sven Justus skrev 2012-06-21 15:20:42 följande:
    När ska kvinnor förstå att porr inte behöver vara ett substitut för sex med sin kvinna, det kan lika gärna vara ett komplement. 

Jag och min fru har bra sex ihop, men både hon och jag kollar på porr - på varsitt håll. Hon attraheras sexuellt av det hon ser och det gör jag också. Men det innebär inte att vi tycker den andra är ofräsch eller osexig.  Jag känner åtrå till min fru och hon känner åtrå till mig. Däremot känner ingen av oss någon som helst åtrå till personerna i porrfilmen. 
    Kvinnor fattar det samtidigt som män fattar att vi kvinnor behöver en älskare ibland. Inte för att BYTA UT mannen, utan för att ha som KOMPLEMENT. Någon som ger det mannen inte ger.
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-24 23:33:06 följande:
    Hahaha, ja, nu blev jag också nyfiken. Hur står det till, "Våga vägra porr"? Likställer du porr med otrohet alltså?
    Mannen porrsurfar = mannen otrogen? Sanslöst.

Var skrev jag att det är samma sak?
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-24 23:04:20 följande:
    Friday jag vill bara gratulera dig till din 80-års-födelsedag, eftersom jag antar att den sker rätt snart?
    Det är inte lätt att hålla kvar vid de värderingar som fanns när du var ung på 40-talet, men du har verkligen lyckats! Grattis till det.

Vdg porr, idag är porren mainstream och det är inte skadligt att kolla på det. Överkonsumtion oavsett om det gäller smör eller porr kan förstås skada, men inte en måttlig konsumtion.

Själv tycker jag porren av idag är tråkig och avtändande och använder hellre min fantasi! :)
    Bullshit, vissa grejer blir inte mer rätt för att de används mer. Alla gillar inte porr och man har all rätt i världen att välja bort det.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!