• Sarah f

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym skrev 2012-06-27 13:06:29 följande:
    Jag VET att hon onanerar med sin rabbit (tyvärr alldelese för sällan), men det är ju upp till henne eftersom onani har INGEN anna med att göra. Hon vet att jag runkar till porr och har hon inte heller med att göra eftersom det är MIN sexualitet....

Observera att jag skiter fullständigt i era onanivanor. Ingen har invändningar mot dessa.
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:12:31 följande:
    Det gör det inte eftersom vi bägge BARA onanerar när den andra inte är sugen eller vi är själva....

Men då TAR ni hänsyn till varandra. Varför får man inte be om det i en relation?
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:23:55 följande:
    Tja vad tycker du själv? Det var väl en ovanligt dum jämförelse.....

Person a vill ha sex 1 ggr veckan ,medan person b vill ha sex 4 ggr i veckan. Då är det väl alldeles utmärkt att person b onanerar 3 ggr i veckan och har sex med person a den 4:e....
    hon menar att personen med mindre lust onanerar tre gånger i veckan och sedan inte har något kvar till partnern.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:21:09 följande:
    Ja tydligen mår hon inte helt normalt i skallen om hon inte kan tollerera hur henne kille onanerar......

Skulle du själv tycka det var så skoj om din kille har åsikter om hur du onanerar?

Varför frågar du mig det? Jag har som sagt, många gånger nu, inte ont av det. Men om jag hade föredragit onani för sex med min man skulle vi nog behöva prata och utbyta åsikter. Jag tycker inte det är farligt att diskutera, bråka, dryfta eller säga saker. Det är intressant och utvecklande att prata.
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-27 13:38:15 följande:
    Jag undrar bara eftersom du sitter och försvarar hennes sjukliga beteende...

Är det sjukligt beteende att bli ledsen om man känner sig försummad? Då är det lika sjukligt att nästan avsiktligt försumma sin partner.

Jag tänker inte säga att någonting är rätt eller fel, jag tycker däremot att man måste kommunicera med varandra. Inte bara gömma sig bakom vilka rättigheter man har. Ett förhållande ska väl inte baseras på vad man har RÄTT att göra, snarare på vad man vill GE varandra..   
  • Sarah f
    catdancing skrev 2012-06-27 15:36:39 följande:
    Helt sant, Jag gillar det inte och det står jag för. I en relation ska man respektera varandras åsikter varför är det då rätt att jag ska respektera hans porrsurfande när han inte kan respektera min åsikt att jag tycker det är kränkande när han gör det?
    Om någon i en nära relation hävdar vad de har RÄTT att göra är de mer intresserade av vad de kan FÅ snarare än vad de kan GE. 

• Sarah f
    honochhan67 skrev 2012-06-27 16:09:15 följande:
    Suck! Here we go again! Kräks
    Har vi hört den förr?

Om du har svaret på hur alla i en relation ska må bra, kan inte du dela med dig av det? Du kommer troligen bli rik på kuppen.

Jag tycker själv det är en intressant fråga, även om jag inte har det problemet själv. 
  • Sarah f
    EnAnonumius skrev 2012-06-27 19:13:27 följande:
    Sen när blev porrfilmer realtid, med IRL personer som sitter bakom en monitor med  en chatklient och snackar i realtid?

Kan du inte först konceptskillnaden mellan sexchatt/caming och porrfilmer så kan jag förstå ditt utlåtande.

Annars så kanske du skall se över din äpple päron jämförelse.
    Men vad spelar realtid för roll? Blir onanin mer otrohet på grund av att det inte är inspelat?
  • Sarah f
    catdancing skrev 2012-06-28 07:49:10 följande:
    Du jag kan lova dig att jag ger 1000 gånger mer än vad jag får tillbaka.

Bra. Jag replikerade på att folk har RÄTT till att porrsurfa oavsett hu mycket det stör i en relation. Jag tycker själv att min partner är viktigare än en gammal vana och att då bör man kunna diskutera saken utan att halsstarrigt kräva sin RÄTT till porr. Och att man inte är ihop för att ha RÄTTIGHETER, dessa har man ändå. Man är ihop med någon för att man tycker om personen och vill skapa någonting tillsammans.

Börjar man gapa om att man minsann har RÄTTIGHETER kanske man ska se över varför man är ihop. 
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-28 11:02:41 följande:
    Lycka till med din argumentation med "Bill o Bull"!
    Spelar ingen roll hur många riktiga och sanna argument du kommer med för det är som att kasta vatten på en gås...

Så du hävdar att dina argument är SANNA och RIKTIGA? Snacka om att kacka i eget bo.

Du är ju själv inte villig att diskutera alls, du vill bara ha RÄTT. Jag har upprepade gånger förklarat att just jag inte har problem mmed porr men jag har all förståelse att man kan ta illa vid sig om man känner sig bortglömd eller icke sedd i sin relation till förmån för porr. Det är ju ett känt problem, om ännu (?) inte jättestort.

Varför är du så ruskigt oförskämd i dina inlägg? du vill bara få folk att känna sig som idiotereller kanske bara tappa lusten att försöka tala med dig. Jag funkar inte så, ju värre du uttrycker dig desto mer vill jag få dig att skriva.     
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!