• Anonym (Anmälan)

Har gjort flera orosanmälningar utan grund

Har anmält 4 personer med barn till soc igår för att jag inte gillar föräldrarna. Anonyma anmälningar. De är visserligen inga perfekta föräldrar men på de grunderna (finns lite brister) hade jag inte anmält någon jag tycker om. Vad kommer hända nu? Kommer soc höra av sig till dem eller bara skita i det?

• Svar på tråden Har gjort flera orosanmälningar utan grund
  • Anonym (Så onödigt!!)

Hoppas att du skojar!
    De kommer att göra en koll av föäldrarna och därmed ta tidifrån andra mycket viktigare fall.

• Twiist3d

Hoppas fan du skojjar!

If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • DragonWoman

Hoppas nån anmäler dig, för du kan fan inte vara frisk och har du barn så är du inte lämplig!!!

Svininfluensavaccinet gör dig dum......
  • Anonym (Anmälan)
    Anonym (Så onödigt!!) skrev 2012-06-09 13:30:06 följande:
    Hoppas att du skojar! De kommer att göra en koll av föäldrarna och därmed ta tidifrån andra mycket viktigare fall.

Fast en av dessa har missbruksproblem dock "dolt" från barnen men bra att det uppmärksammas. Den andra är bara lat och det drabbar barnen Den tredje är min svärmor som är helgalkis så även där finns grund Den fjärde personen hotar barnen med stryk "för så gör man i deras kultur" så visst finns de anledningar.. Men de är kanske inte så stora..
  • Anonym

Detta var något av det dummaste jag har läst!!
    Skall du använda barnen som brickor i något spel bara för att du inte gillar föräldrarna. Undrar vem som skulle vara anmäld i detta fall?
    Om du inte gillar någon person så umgås inte med dem då, men sätt inte familjerna på spel för att du dum.
    Familjerna kommer att bli utredda och barnen kommer att få många sömnlösa nätter. Hoppas du sover gott med detta i åtanke!

• sanna8501

Du verkar ju inte frisk!
    Soc gör en utredning, men blir säkert varse strax om att barnen i fråga har det bra. Dock kommer detta kanske skrivas i socregister som kommer finnas kring barnen. Så jag skulle vilja påstå att det du gör främst drabbar barnen och inte föräldrarna.
    Du uppger inte VAD du anmält dom för eller HUR du hävdar att de behandlar sina barn?

• Anonym (Så onödigt!!)
    Anonym (Anmälan) skrev 2012-06-09 13:35:36 följande:
    Fast en av dessa har missbruksproblem dock "dolt" från barnen men bra att det uppmärksammas. Den andra är bara lat och det drabbar barnen Den tredje är min svärmor som är helgalkis så även där finns grund Den fjärde personen hotar barnen med stryk "för så gör man i deras kultur" så visst finns de anledningar.. Men de är kanske inte så stora..
    Åh, hur hade du tänkt att jag skulle veta det efter din TS. Suck!!
  • Anonym (Anmälan)
    Anonym (Så onödigt!!) skrev 2012-06-09 13:37:55 följande:
    Åh, hur hade du tänkt att jag skulle veta det efter din TS. Suck!!

Nä det kunde du inte, fast min TS va ju inte fel, det är ju trots allt brister som jag inte hade anmält mina vänner för, men dessa människor gillar jag inte så då blev de anmälda p.g.a deras brister :)
  • Anonym (Anmälan)

Och varför tycker så många att jag har gjort fel?

Svar på tråden Har gjort flera orosanmälningar utan grund