Ute med string?
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!
Eftersom jag vägrar kanter har jag alltid string när jag går utanför dörren. Nuff said.
Och jag har då aldrig hört att det skulle vara ute? Isåfall hade väl modeaffärerna pushat mer för vanliga trosor och inte tagit in så mycket string?
Vad spelar det för roll om det blir kanter (hur tjocka trosor har ni egentligen? hos mig syns inga hipsterkanter genom byxor)?
Det är alltid fulare med string än troskanter, så valet är lätt för min del.
Tror string blir mindre och mindre vanligt förekommande. Många tjejer föredrar hipsters eller halvstring. Verkar som att många killar också föredrar när trosorna täcker lite mer av rumpan på tjejen