• Anonym

Ute med string?

Alla snackar pratar helt plötsligt om att det är ute med string. Då undrar jag: vad har ni istället under tighta kläder?
    Jag har försökt med hotpants och boxers men kanterna syns ju när man har tighta jeans och det är så fult!

• Svar på tråden Ute med string?
  • Anonym
    honochhan67 skrev 2012-06-09 17:57:51 följande:
    Bara att du ställer frågan visar ju tydligt att du inte lever som du vill, utan hur andra vill att du ska leva ditt liv.
    Tragiskt!
    Jag har inte sagt att jag tänker sluta använda string för den sakens skull, jag har som jag skriver provat hotpants och liknande förr men tycker att det blev fult och använder därför string. Jag är bara nyfiken på vad folk använder för att undvika synliga kanter när så många väljer bort string. Så bespara mig dina negativa kommentarer.
  • Anonym

Eftersom jag vägrar kanter har jag alltid string när jag går utanför dörren. Nuff said.

Och jag har då aldrig hört att det skulle vara ute? Isåfall hade väl modeaffärerna pushat mer för vanliga trosor och inte tagit in så mycket string?

• Anonym

Vad spelar det för roll om det blir kanter (hur tjocka trosor har ni egentligen? hos mig syns inga hipsterkanter genom byxor)?
    Det är alltid fulare med string än troskanter, så valet är lätt för min del.

• Anonym

Tror string blir mindre och mindre vanligt förekommande. Många tjejer föredrar hipsters eller halvstring. Verkar som att många killar också föredrar när trosorna täcker lite mer av rumpan på tjejen

• Anonym
    Anonym (oj) skrev 2012-06-10 12:30:26 följande:
    För mig går string fetbort! Är ju asfult och obekvämt. Vem vill ha en tråd i baken?
    Använder "vanliga" trosor. Hipster gillar jag, de är bekväma. Och inte syns det igenom  några kanter och vem bryr sig om det skulle synas lite grann?
    Jag tycker att det är fruktansvärt fult om man ser kanterna på troserna, det ser ut som valkar in i skinkorna ju.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-10 13:44:45 följande:
    Jag tycker att det är fruktansvärt fult om man ser kanterna på troserna, det ser ut som valkar in i skinkorna ju.
    Tror det bara är du själv som tänker på det och ser det på dig själv
  • Anonym
    Lovejoy skrev 2012-06-10 14:05:41 följande:
    Får man valkar av trosorna har man fel storlek.
    Valkar och valkar. Hur stor storlek jag än väljer så ser det ut som en valk vid sömmarna.
  • Anonym
    skoladan skrev 2012-06-10 14:20:50 följande:
    Tack och lov verkar string trosor äntligen vara omoderna. Jättefult och jätteobekvämt. Hur kan man vilja ha en "string" i baken? Märkligt att killar inte hade stringkalsonger i samma utsträckning. Nej, minsann, dom har ju rejäla boxerkalsonger som ibland räcker halvvägs ner på låren. Varför ska kvinnor vara så nakna och ha snöre i baken och män vara insvepta i tygsjok?
    Ps. Om det är så fult med "kanter" så kan kvinnor också ha trosor/underbyxor som går från midjan och med ben som slutar strax ovanför knäna. Då blir det inga "kanter" Män har ju det och det går tydligen bra för dom.Ds
    Fast även om sömmen kommer precis ovanför knäna istället så syns det om du har tighta jeans eller leggings.
  • Anonym
    erica91 skrev 2012-06-10 15:34:22 följande:
    String är obekvämt och får rumpan att se mycket större ut, tycker jag.
    Jag använder bara hotpants eller halvstring i spets. Inga kanter syns för tyget är så tunt :)
    Fast om man har byxor på så ser inte rumpan större ut.
Svar på tråden Ute med string?