Ute med string?
Anonym (stringbruttan) skrev 2012-06-11 11:50:19 följande:
Jag växte upp med helt vanliga trosor. På den tiden hette dom "tai"-modell. Helt vanliga som gick diagonalt över skinkorna. Jag HATADE dem !Jag har testat hipsters, som går typ vertikalt över skinkorna... och antingen kasar de omkring eller så får jag dubbelrumpa.
Jag har testat hotpants, men aldrig hittat några tunna och därför känns det som att jag har dubbla byxor på mig och det är inte bekvämt.
Jag har testat boxertrosor, men samma sak där. Det blir trångt och obekvämt. och då syns sömmarna på benen istället och det är inte heller snyggt.
Jag äger t.o.m ett par gördeltrosor som täcker hela rumpan och lyfter den och håller in magen. Då får jag snygg kropp men det är ett helvete att gå på toa i dem (eftersom man måste utöva akrobatik för att få på och av dem) så de använder jag bara på riktigt fina kalas...
Jag har också testat string och trivs bra i dem. Alla stringtrosor är inte bekväma, och om jag råkar köpa ett par som inte sitter skönt så använder jag dem inte såklart.
Och till dig som undrade om jag även har string på stranden: Nej, för jag har inte byxor utanpå mina badkläder.