Startade pergotime 7/6 2012...råd
Babybel skrev 2012-11-09 12:18:06 följande:
Mjae, svårt att säga. Jag hade ju jätteont i bröstvårtorna kring ägglossning men det försvann sen. Men för 2 dagar sen så började brösten liksom kännas igen, fast på ett lite annat sätt. När jag tog av mig bh:n så kändes det i hela brösten och de har känts tunga. Men det är väl alldeles för tidigt för riktiga symptom i så fall tror jag, så det är ju svårt att veta vad som är symptom eller bara tillfälligheter. Jag har varit extremt kall på kvällarna i 2-3 dagar och legat under 2-3 tjocka filtar och ändå frusit, som när man håller på att bli sjuk. Men sen vaknat och varit varm på morgonen. Men det kan ju lika gärna bara vara att just det, att jag håller på att bli sjuk, hahaha. Det skulle dock förvåna mig massvis om strecket är ett spökstreck känner jag nu när jag kollat runt lite. Mitt streck syndes ju i alla vinklar och man behövde inte anstränga sig alls för att se det. Det var bara svagt. Men man vet ju aldrig.
Jag började också känna av symptom därikring, lätt illamående, ont i brösten (och inte bröstvårtorna) samt andfådd väldigt lätt så jag tror inte att det är för tidigt (är i v 11 nu tack vare pergotime) Grattis till plusset!