Oro och ångestattack
Hej Jag har en dotter på 4 år och en liten som är imorgon 7 veckor. Vi har haft och fortfarande har problem med vår 4 åriga dotter. Det är så att sen hon var 5 månader har hon inte velat äta. Hon ratade min bröst (jag helammade), flaska gick väldigt trögt att introducera och mängden ersättning var inte ens i närheten av vad hon skulle ha fått i dig. Maten gick inget vidare heller, som att hon inte har hungerkänsla. Jag har hört henne två gånger under dessa fyra år att hon är hungrig. På dagis är hon likadan. 95 procent av falken äter hon inte på dagis. Detta har skapat en jätte stor oro och även ångestattack. Hon följer sin kurva bra men detektiv gör att vi trugar och håller på. Vi har testat att bara låta henne vara men det resulterade i att hon inte åt å tre dagar. Nu är det så att jag har en liten på 7 veckor och jag känner att jag har denna oro kvar i kroppen. På grund av magknip äter inte denna heller så bra och jag får lirka och hålla på. Jag undrar om min lilla känner av min oro och därför inte vill äta? Kan jag förstöra för mitt barn genom att känna så här? Jag vill bara vara lycklig och njuta sv denna tiden men kan inte slå ifrån mig dessa känslor. Speciellt nu när lillan oxå har börjat krångla med flaskan. Mun största oro är att jag förvärrar situationen med hur jag känner! Vissa tillfällen under dagen när hon ska matas måste jag truga, min fråga är här ifall jag förvärrar matningen genom att truga? Hälsningar en orolig mamma