• Anonym (Körtelfeber)

Körtelfeber

Hej! Har haft gruppsex och nu har jag körtelfeber. Vi skall träffa samma par igen och min läkare saatt jag behöver inte berätta då deegentligen har smittat mig och är immuna de de har haft gruppsex i 15 år. Jag är nybörjare. Nu undrar jag hur hårt sex kan kag ha? Man skall akta mjälteoch slag mot magen men hur är det vid penetration? Orgasm? Visst kommer pulsen öka, blir inte då mjälten påverkad? Jag mår allmänt okej men man vet ju aldrig? Läkaren kunde inte svara utan sa prova och se får du blödning dör du men du dör en underbar död?

• Svar på tråden Körtelfeber
  • Anonym

och hur tusan vet du att det är de som smittat dig?

• Zara10

Fattar typ inget av denna TS !

• Anonym (?)

Varför tror du du dör en underbar död? mitt råd är att ta det lugnt, tills du verkligen känner att du är ok. De allra flesta blir ok, men det är ändå ingen sjukdom att leka med. Glöm inte killen(Emil) som ringde SOS för ett par år sen och ville ha hjälp, som inte kom, mononukleos, ingen underbar död om man hör hans larmsamtal..

• Anonym (Körtelfeber)
    Anonym skrev 2012-06-11 21:02:04 följande:
    och hur tusan vet du att det är de som smittat dig?

Det är ingen annan jag har kysst och det är jag väl inte arg för eller nåt de kan vara bärrare. Det är väl ingen som vet exakt. Man kan ha det med och utan symptom.
  • Anonym (Körtelfeber)
    Zara10 skrev 2012-06-11 21:11:16 följande:
    Fattar typ inget av denna TS !

Alltså man kan inte träna så jag undrar hur är det med sex då? Får man ha sex?
  • Anonym

fast det smittas inte bara genom kyssar, dags att läsa på lite. Själv hade jag det innan jag ens börjat kysssa folk.

• Coyote
    Anonym (Körtelfeber) skrev 2012-06-11 21:24:13 följande:
    Alltså man kan inte träna så jag undrar hur är det med sex då? Får man ha sex?
    Du har ju frågat läkaren? Jag hade tagit det väldigt lugnt och försiktigt.
  • Anonym (Körtelfeber)
    Anonym (?) skrev 2012-06-11 21:16:29 följande: