• Anonym (VarochHur)

Var och hur förvarar ni era sexleksaker?

Funderar lite på hur vi ska förvara våra sexleksaker hemma, det kom hem en laddning nya saker häromdagen som inte kommer få plats i min lilla låda som jag tidigare haft... vill att det ska vara en trevlig väska/låda som inte drar till sig så mkt uppmärksamhet kanske och som går att låsa och om den sen ska vara under sängen? Vill att det ska vara våran hemliga låda och att det ska vara lite läckert att ta fram den om ni förstår? :)

• Svar på tråden Var och hur förvarar ni era sexleksaker?
  • Anonym (skrin)

I typ en sån här förvarar vi våra.
    Alla ser den, men bara vi vet vad den innehåller.
    Den är låst och nyckeln sitter inte i.
  • Anonym (VarochHur)

Åh vilket fint skrin, något sådant hade jag gillat... kanske ska hålla utkik efter något liknande...

Portfölj var ju oxå en tanke...

Vill gärna höra hur fler förvarar sina leksaker och var.... tack! :)

• Anonym

Låsbar trälåda under sängen.

• Anonym (skulle behöva)
    Anonym skrev 2012-06-12 13:40:47 följande:
    Låsbar trälåda under sängen.
    Skulle vi också behöva, vill inte att barnen fyndar där de ligger nu, under lite kläder i garderoben.. Fast då skulle de väl bara vara på lådan som iglar och undra vad som är i den, en skatt? Ja mamma och pappas skatt, he he.
  • Anonym (morsan)
    Anonym (skulle behöva) skrev 2012-06-12 14:57:27 följande:
    Skulle vi också behöva, vill inte att barnen fyndar där de ligger nu, under lite kläder i garderoben.. Fast då skulle de väl bara vara på lådan som iglar och undra vad som är i den, en skatt? Ja mamma och pappas skatt, he he.
    Vi förvarar också våra i garderoben, än så länge. Barnen är för små för att nå upp och vet inte att de borde leta efter någonting där. Att förvara dem i någonting synligt som en låda eller väska är fullkomligt uteslutet, de skulle inte vila förrän de lyckats öppna och undersöka innehållet. 

I framtiden föreställer jag mig ändå ett skåp med lås på, när garderoben inte längre är säker. Hoppas kunna bevara skåpet låst. Kommer att sova med nyckeln uppstoppad i anus.  
  • 100kgpappa

Just nu ligger det lite i bokhyllan i sovrummet, dock för högt för barnen, men undrar om inte brorsan såg lite när han var här sist...haha

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Tulpanlökar

Har inga. Händerna har jag alltid med mig och ska något stoppas in så vill jag att det ska kunna stå på egna ben Tungan ute *gå på egna ben hem till sig när vi är klara*

• Tessan6

Under kudden i sängen ;) Nära till hands ju ;)

• Anonym

I en tygpåse under sängen, men vi har inga barn ännu och vet vi att det kommer barn på besök, så gömmer vi påsen i garderoben tillsammans med det som inte används så ofta.

• Anonym (VarochHur)

Intressant, det va lite blandat...

Jag har de grejer som används ofta i en låda under sängen men kan inte tänka mig att barnen skulle ner dit och rota... men man vet ju aldrig... får se om jag hittar något bättre ställe eller förvaring vid tillfälle... :)

• Anonym

Vi förvarar våra i garderoben. Tror inte ungarna tittar där för då blir det pinsamt. Skulle skämmas ögonen ur meg
    om de hittade våran gömma. 

• P30

Har en hel byrålåda full i sovrummet. Egentligen är nog barnen för stora nu, så det är verkligen dags att skaffa lås till den där... Tack för påminnelsen! :)

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Slagathor

I en byrålåda i sovrummet. Dock långt ner, så det är bara en tidsfråga innan något av barnen drar ut lådan. Så jag ska nog faktiskt ta och flytta lådans innehåll på en gång. Tack för tråden som påminde mig!

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • buffybuffy

ja gömde min under sängen en dildo, det var natt orkade inte gömma den där jag brukar:) så dagen därpå, hade jag totalt glömt att den är under sängen, jag stod i köket lagade mat, och min dotter på 4 år kommer springade och säger, mamma mamma titta pennan var under sängen,jag stod där med stora ögon och höll minen,svarade oj vad tokigt har letat efter den pennan;)) sen gick hon till sitt rum, jag sprang och gömde den,och garvade lite för mig själv. 

• Mimen

Kom just att tänka på: "varför har du en stafettpinne i necessären?"
    Det var bra reklam det!

Svar på tråden Var och hur förvarar ni era sexleksaker?