• Anonym (gravid)

Vecka 6 - inga symptom, orolig..

Jag är gravid i vad jag tror vecka 6. Jag tycker inte att jag har några direkta symptom och det gör mig himla orolig. Är detta vanligt? Jag har tagit fem tester sedan förra söndagen, senast i förrgår och alla har visat "gravid"..

• Svar på tråden Vecka 6 - inga symptom, orolig..
  • LiNdA med SaBiNa o JoPPe

Mina 3 tidigare graviditeter så kom symtom i vecka 7.
    Denna gången i 5+4.

Du kan va lugn:)

Njut så länge du slipper må illa.... 

• Sweet life

Alla graviditeter är olika. Vissa har alla symptom, vissa har några, andra har inga alls...

Var glad så länge du mår bra, för det kan vända lika fort som vinden!

Grattis till graviditeten!

• c89

Garanterat ingen fara. Det är fortfarande väääldigt tidigt Glad Vänta någon vecka så kommer du säkert börja känna dig lite tröttare eller få lätt illamående, men vissa har ju t.o.m tur och slipper det.

• Anonym

vilka "symton" är du ute efter? vänta ett par veckor så ska du få se... trötthet, lite "mensvärk" och illamående var det som dök upp först hos mig. annars är det väl bara att gratulera om du slipper känna av graviditeten så mycket. det är inte bara skoj att må kass...

• Flowers and Bees

Alla är olika. Jag fick nog första symtomen i vecka 7 tror jag... Vissa märker ingenting, mår prima, vissa mår skit hela tiden, vissa mår dåligt/har symtom i olika perioder...

Äntligen ett +
  • alvisen

Jag hade praktiskt taget INGA symptom förrän yrseln kom runt v20. Den höll i sig fram tills förlossningen, men mer än det var det inte.

• Anonym (gravid)

Jag är supertacksam om jag får må såhär bra i fortsättningen också. Jag saknar inga symptom sas, men visst blir man extra harig när det inte är uppenbart att man är gravid. Tröttare än vanligt är jag väl efter jobbet kanske, men jag är annars också lite seg och lat av mig

• TheFamily

Jag skröt om att jag inte hade så mycket symptom i början. Sen sa det pang i vecka 9 och höll sedan i sig till vecka 17!
    Är i vecka 26 nu...

Grattis! Lycka till!

• April barn

Jag har bara haft symptom i min första graviditet, de två senaste har jag inte kännt ett skvatt. Är i v6+0 idag och känner ännu inget mer än ökad trötthet, njut av att vara symptomfri

? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011? Bf 5 Februari 2013 ♥
  • Anonym

Jag blev illamående i vecka 9 och det höll i sig till vecka 12 men den försvann alla symtom. Är i vecka 19 imorgon och de ända symtom jag har är att jag e så fruktansvärt trött hela tiden och sparkar + växande mage :) super glad över att jag mått så bra nästan hela tiden

• Anonym (gravid)

Då får jag väl nästan hoppas på att jag får en relativt lätt början utan massa otrevliga symptom då

• Elena87

Jag har inte haft några symtom alls, har varit sååå orolig, trott det värsta, tagit massor med tester osv MEN idag gick jag in i 7 (6+0) och kände mitt första illamående helt plötsligt..blev såååå glad men nu får det gärna hålla sig borta

Svar på tråden Vecka 6 - inga symptom, orolig..