• Brio

Lurad av Zalando.se?

Beställde dessa skor från Zalando: http://www.zalando.se/converse-chuck-taylor-as-two-fold-hoega-sneakers-svart-co411a07v-802.html

Fick hem skorna i veckan och jag misstänker att det är något som inte stämmer. 
    Saker jag funderat över är:

- Inga tags (har fått det på alla mina äkta Converse)
    - Skorna låg inte i en Converselåda, utan i en guldfärgad skokartong.
    - Snörena är mycket tjockare än på andra Converse jag köpt, och skorna var redan snörda när jag fick dem, vilket mina andra aldrig har varit. Det var inte heller något papper i/omkring skorna som det annars brukar vara.

Ska skicka tillbaka skorna och det är fri retur, men jag undrar vad ni här tycker? Är jag bara nojig eller hade ni också börjat undra?

Zalando verkar vara en seriös sida och jag har googlat efter kritik på dem, men hittar ingenting.  

• Svar på tråden Lurad av Zalando.se?
  • Pastell

Jag tror du är lurad. Usch, jag som tänkt beställa därifrån, dock kläder. Men får kanske tänka om.

• Brio

Nä, det var liksom det jag tänkte, men det känns så konstigt att en seriös sida säljer fejkskor.. Hur som helst åker de tillbaka och jag ska mejla Zalando angående mina misstankar, så fler inte drabbas. 

• Brio

Jag har mejlat dem nu och påpekat det jag skrev i mitt inlägg här.. Jag väntar på svar med spänning. Känner mig SÅ lurad och besviken. 

• Pastell

Men fattar de inte själva att folk kommer komma på dom rätt lätt när de gör så här? Menar det är ju så uppenbart och folk lär ju reagera.

• Brio

Ja.. Och betalar man sådär mycket för tygskor vill man ju ha äkta, jag samlar på Converse och hade jag velat ha fejk hade det varit ordnat för under 300 kronor på Skopunkten.. 

• Pastell

Precis. Har du tittat på ellos då? De har väll en hel del converse?

• Brio

Jo, men jag sökte några mer speciella, har så många enfärgade. Kan posta deras svar på mina frågor här i tråden, när de svarar!

Svar på tråden Lurad av Zalando.se?