Inlägg från: TheSucker |Visa alla inlägg
  • TheSucker

Mekatt vs familjeliv

Men skojar ni? Katten har gjort det igen. Hon har antagligen skrivit det bästa blogginlägget i historien och allt är så jäkla sant. Jag brukar sällan ge mig in i dom sjuka diskussionerna som inleds i dom heta debatterna men det här är en diskussion jag med nöje ger mig in i. Du kan inget annat än att älska denna kvinna. www.meekatt.com/2012/06/hets-mot-folkgrupp-porrfilm-mogelost.html

• Svar på tråden Mekatt vs familjeliv
  • TheSucker

Skulle inte förvåna mig om det finns nån tokig människa som har nått att säga. ;)

• TheSucker

Aa, det var faktiskt lite dåligt. Vi får hoppas på en del 2. Egentligen fattar jag inte varför jag är här och läser ens, urk. Det är ju så att man spyr på hela högen av alla äckliga predo mammor.

• TheSucker
    sär skriven skrev 2012-06-14 13:09:24 följande:
    Fast det är väl lite det som är charmen? Att man får en inblick i vilken vansinnig dumhet som möjligtvis florerar i ens omedelbara närhet?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

Kanske därför man dras till det. :P
  • TheSucker
    sär skriven skrev 2012-06-14 14:17:34 följande:
    Jag dras till vämjeliga saker! Som skräckfilmer och sånt. FL har lite samma tjusning.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

Hahaha så sant så.
  • TheSucker

Haha, det klara du lätt. Som föregående skrev, det finns väl inga motargument mot det du skrivit. ;)

• TheSucker

Undrar egentligen hur det kan bli så här och det slår aldrig fel. Samma visa varje gång. ;)

• TheSucker

Blev det inte värre än så här, usch jag måste haft helt fel syn på morsorna här.

Svar på tråden Mekatt vs familjeliv