• TheSucker

Mekatt vs familjeliv

Men skojar ni? Katten har gjort det igen. Hon har antagligen skrivit det bästa blogginlägget i historien och allt är så jäkla sant. Jag brukar sällan ge mig in i dom sjuka diskussionerna som inleds i dom heta debatterna men det här är en diskussion jag med nöje ger mig in i. Du kan inget annat än att älska denna kvinna. www.meekatt.com/2012/06/hets-mot-folkgrupp-porrfilm-mogelost.html

• Svar på tråden Mekatt vs familjeliv
  • sär skriven
    Meekatt skrev 2012-06-14 14:33:13 följande:
    Haha, hjälp. Tack TS för att du länkade till inlägget just HÄR inne! ;)

Kavlar upp ärmarna - Bring it on supermorsor!
    Jag hoppas du tar mitt inlägg i beaktande *titta strängt på*
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • TheSucker

Undrar egentligen hur det kan bli så här och det slår aldrig fel. Samma visa varje gång. ;)

• Meekatt
    sär skriven skrev 2012-06-14 14:50:39 följande:
    Jag hoppas du tar mitt inlägg i beaktande *titta strängt på*
    SJÄLVKLART! ;)
  • TheSucker

Blev det inte värre än så här, usch jag måste haft helt fel syn på morsorna här.

• tjugofyran

HAHAHAHAHAHA! Jag älskar Meekatt!! Har skrattat så jag mår illa.
    Detta var det roligaste jag läst någonsin! Snälla katten - gör en uppföljare på det här!

Meekatt vs Mammamaffian på Familjeliv 1-0!
    "Nästan alla borde bli medlemmar på familjeliv. Det är nämligen platsen där man får vetskap om att OM man lämnar sin bebis ensam i vagnen i mer än 5 sekunder så börjar den brinna! Eller så börjar vagnen köra...jättejättefort...UPPFÖR en backe!" - Eller hur??? Hahahaha!

Tack för att du förgyller vår vardag! Men var håller maffian hus ikväll? Har de årsmöte? Ovanligt tysta är de ju. Är det månne så att Meekatt fick tyst på dem??

• Echidna
    tjugofyran skrev 2012-06-14 21:17:29 följande:
    HAHAHAHAHAHA! Jag älskar Meekatt!! Har skrattat så jag mår illa.
    Detta var det roligaste jag läst någonsin! Snälla katten - gör en uppföljare på det här!

Meekatt vs Mammamaffian på Familjeliv 1-0!
    "Nästan alla borde bli medlemmar på familjeliv. Det är nämligen platsen där man får vetskap om att OM man lämnar sin bebis ensam i vagnen i mer än 5 sekunder så börjar den brinna! Eller så börjar vagnen köra...jättejättefort...UPPFÖR en backe!" - Eller hur??? Hahahaha!

Tack för att du förgyller vår vardag! Men var håller maffian hus ikväll? Har de årsmöte? Ovanligt tysta är de ju. Är det månne så att Meekatt fick tyst på dem??
    hahaha kan jag inte tänka mig.. de sitter nog o surar i ett hörn o filar på sina ord
    Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • tjugofyran

Antagligen, haha. Läst igenom inlägget igen och det är fortfarande lika kul! Hahaha

• sär skriven
    Meekatt skrev 2012-06-14 19:03:16 följande:
    SJÄLVKLART! ;)
    Då ser jag fram emot detta! Ska även komma ihåg att spana efter dej i drive in-en. Önskar för övrigt tillägga att allt kan socanmälas, hela tiden, jämt. Speciellt om barn får ketchup på maten, eller om de tvingas gå med egna ben mellan parkeringen och hemmet.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Meekatt
    tjugofyran skrev 2012-08-24 15:07:24 följande:
    ÄNTLIGEN! TACK Meekatt för att du finns!

Superspermier, Henar & Dumma Tjockisar!

www.meekatt.com/2012/08/superspermier-henar-d...
    Haha, jag ska väl tacka dig som gör en massa reklam för mig här inne, haha. ;) Vet inte om det är rätt forum att göra reklam på när jag skriver om "idioter på FL", haha...men tack! ;)
  • Ann So Fi

Aj. Min. Mage.

Du är fan inte klok Meekatt! Det går inte att inte älska dig! Håller med TS, bästa blogginlägget ever!

Svar på tråden Mekatt vs familjeliv