• Bedhead

Fru utan lust

Vissa av oss har svårt för att tända på samma man i år efter år, oavsett hur underbar han är och hur mycket vi älskar honom. Det som händer då är att många kvinnor går i sexuell ide, det känns som om man aldrig mer kommer att bli kåt eller behöva sex.
    Din fru kanske behöver nya sexuella intryck för att "vakna" igen? Låna ut henne, går på swingersklubb, föreslå en öppen relation. Om hon tillåts vara kåt på andra kommer det att leda till att hon blir kåt på dig igen! 

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead

.. och om ni absolut inte kan tänka er ovanstående så kolla på porrfilm tillsammans. Jag är absolut ingen porrförespråkare, men ibland så..

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead
    Anonym skrev 2012-06-16 19:44:18 följande:

Hade inte kunnat säga det bättre själv! Omväxling förnöjer! Sen vet jag att här på FL gäller det för allt utom för att byta partner liksom.... synd nog, för det är vad MÅNGA skulle behöva....
    Och synd att många jättefina förhållanden går i kras för att folk inte kan skilja på kärlek och lust.
  • Bedhead
    Anonym (en annan fru) skrev 2012-06-16 19:54:11 följande:
    Det här är intressant? Hur får man lust? Jag ser inga andra män än min man.. inget som jag tvingat mig själv till men det finns ingen där ute som jag träffat än som äns är hälften av vad min man är. Det tillsammans med att jag har så svårt för lukter. Klarar inte av folks andedräkter förutom min mans eller den jag är tillsammans med. Jag har dumpat killar jag varit på G med för att jag inte klarar av hur dom luktar ur munnen.

Blir nyfiken.
    Enkelt. Vi är alla olika. Jag kan tycka att ni som kan tända på en och samma person hela livet är lyckligt lottade.
  • Bedhead
    Daddysthlm skrev 2012-06-18 19:57:25 följande:

Kunde inte sagt det bättre själv.
    Släppa ut na på grönbete när hon inte vill ha hemma och hoppas hon kommer tillbaka..
    Njaae..
    Jag har tänkt samma tanke som dig ang Älskarinna.
    Helt klart vore det inte mer än rätt. hör hon inga ansträngningar åt problemet så why not.
    Hon slipper sex och gnället om det.
    Jag får sex och gnäller inte om det.
    Tydligen vanligt med att dem bättrar sig en kort stund om man hotar med att t e x flytta isär. och sen går in i det vanliga gunget.
    Frågan är nu bara om man skall orka hålla sig över semesterm eller göra slag i saken innan.
    Nått skall göras
    /daddy  
    Ok, så istället för att "släppa ut na (härlig norlländska btw) på grönbete",  alltså något som man gemensamt kommer överens om inom relationen, så är det bättre att gå bakom någons rygg och själv, på ett oärligt sätt, skaffa sig grönbete?
    I don´t get it.

• Bedhead
    Daddysthlm skrev 2012-06-20 16:08:26 följande:
    Sedan tror jag det är en typisk idee tjejer kommer med.
    Swinga runt lite och se om det hjälper.

Hur skulle en kvinna svara om den "lustlösa" mannen sa:
    Jag kan ju knulla runt lite och se om jag går igång på dej sen????

Och varför tror du tjejer kommer med den idén? För att det funkar, åtminstone för mig.
    Dessutom har du fel, min erfarenhet är att idén lika gärna kan komma från mannen,

I vissa fall är säkert relationen på fallrepet när förslaget kommer. Men då lär det ju visa sig snabbare än kvickt. Och de relationerna hade tagit slut vilket som. I andra fall betyder ett öppet förhållande en nytändning och en räddning för en relation.     
Svar på tråden Fru utan lust